اینستاگرام از ویدیوهای 60 ثانیه ای پشتیبانی خواهد کرد

اینستاگرام از ویدیوهای 60 ثانیه ای پشتیبانی خواهد کرد

توییتر مایل به افزایش تعداد کاراکترهای مجاز برای نوشته های خود است و اینستاگرام نیز اعلام کرده که به زودی در اپلیکیشن محبوب خود به پشتیبانی از ویدیوهای یک دقیقه ای خواهد پرداخت. در حال حاضر کاربران این شبکه اجتماعی قادر به ارسال ویدیوهای 15 ثانیه ای هستند. کاربران آیفون اول از همه این آپدیت را دریافت خواهند نمود و می توانند با گزینش فایل های مختلف از گالری، با استفاده از تابع مقدماتی که در اپلیکیشن تعبیه شده این فایل ها را به هم متصل سازند.

اما دلیل چنین تغییری چیست؟ به بیان اینستاگرام تعامل ویدیو در شش ماهه اخیر 40 درصد افزایش داشته و کاربران به دنبال ویدیوهای بیشتر و طولانی تر می باشند. زمان انتشار این آپدیت جدید "به زودی" اعلام شده است و جزئی از توسعه سالیانه اپلیکیشن قلمداد می شود. نمی توان از بابت امکانات جدیدی که این اپلیکیشن را در سال 2016 غنی خواهند کرد به طور قطع اظهار نظر نمود، اما امید می رود که کمپانی فیسبوک که صاحب رسمی این اپلیکیشن است چیزهای غیرمنتظره ای را در برنامه خود داشته باشد.

شما در این باره که اینستاگرام از ویدیوهای طولانی تری برخوردار می گردد چه می اندیشید؟ برخی بر این باورند که محدودیت موجب تحریک خلاقیت می شود و همین امر توییتر را برای نویسندگان و واین را برای هنرپیشه های کمدی محبوب گردانیده است. آیا ویدیوهای طولانی تر اینستاگرام، محتوا را در این شبکه اجتماعی ضعیف تر می کند یا موحب ورود انواع جدیدی از داستان سرایی و اشتراک تجربیات می گردد؟ پاسخ این پرسش ها را در بخش دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

 

http://www.androidauthority.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید