اینستاگرام با قابلیت Go insta پا به میدان ویدیوهای زنده می گذارد

اینستاگرام با قابلیت Go insta پا به میدان ویدیوهای زنده می گذارد

ویدیوهای زنده بخش مهمی از فیسبوک را به خود اختصاص داده اند و این موضوع که فیسبوک این ویژگی را به یکی از ارزشمندترین متعلقات خود نیز بیاورد، به هیچ وجه جای تعجب ندارد.

با استناد به گزارشی از یک وب سایت روسی به نام T Journal، اینستاگرام در حال تست قابلیت ویدیوی زنده در بخش Stories می باشد. این سرویس شباهت بسیار زیادی به اسنپ چت دارد و کاربران را قادر به پست کردن عکس و ویدیو به صورت استوری می نماید و این استوری ها پس از 24 ساعت ناپدید می شوند، اما در قابلیت بچش زنده بنری با نام LIVE در بالای صفحه نمایش داده می شود که نشان از زنده بودن ویدیو دارد، در حقیقت نمایش این ویدیو در قسمت بالای صفحه مزیتی است که کاربران از آن برخوردار می شوند.ویدیوهای زنده در اینستاگرام

جهت استفاده از این قابلیت کاربران باید بر روی دکمه قرمزرنگ بزرگی به نام !Go Insta کلیک نمایند، بدین ترتیب عملیات جذاب و سرگم کننده برادکست آغاز می شود. در حال حاضر جزئیات چندانی درباره این ویژگی در دسترس نیست، اما احتمالا این ویدیوهای زنده در اینستاگرام آرشیو شده یا حداقل در بخش Stories به مدت 24 ساعت به نمایش گذاشته می شوند، اما نمی توان در این باره با اطمینان اظهار نظر کرد.

به نظر می رسد که بخش ویدیوهای زنده در حال حاضر تنها محدود به آن دسته از کاربران روسی است که نسخه آزمایشی از اپلیکیشن را بر روی گوشی خود نصب کرده اند، اما راه گشودن این قابلیت به گوشی کاربران آمریکایی در آینده نزدیک به هیچ عنوان دور از انتظار نخواهد بود، البته اینستاگرام هیچ اطلاعی را در زمینه زمان انتشار !Go Insta برای کاربران آمریکایی در اختیار قرار نداده، اما احتمالا در آینده ای نزدیک شاهد این آپدیت جدید خواهیم بود.

 

http://thenextweb.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید