بازی اعداد جایزه دار

معرفی، نقد و بررسی بازی بازی اعداد جایزه دارنسخه 1.0.5

امتیاز کاربران
4.17 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی
  • دسته : معمایی
  • قیمت : رایگان
  • حجم : 8.9 مگابایت

قدرت ذهن انسان ها با یکدیگر متفاوت است و به همین دلیل تا به حال مسابقات گوناگونی ترتیب داده شده تا افراد با یکدیگر به رقابت بپردازند. همچنین بسیاری از بازی های رایانه ای، از این موضوع ایده گرفته اند و برخی از آنها محبوبیت زیادی بین مخاطبان دارند. بازی اندرویدی "بازی اعداد جایزه دار" که در ادامه آن را معرفی، نقد و بررسی میکنیم، سرعت محاسبه ذهن شما را تحت آزمایش قرار میدهد. بازی اعداد جایزه دار

گرافیک و رابط کاربری:

در طراحی محیط بازی فوق، سعی شده تا حداکثر جذابیت برای کاربران فراهم شود. پس زمینه زیبا به همراه رنگ های هماهنگ، ظاهر مناسب و کاربر پسندی برای "بازی اعداد جایزه دار" ایجاد کرده که هم درون بازی و هم در طراحی منوها از این قالب استفاده شده است.

آیکن های گویا، و چیدمان مرتب عناصر را نیز باید به نقاط قوت این بازی اندرویدی اضافه کنیم. همچنین انیمیشن ها و افکت های تصویری چشم نواز، در عین حال که به صورت استاندارد و حرفه ای به کار گرفته شده اند، تاثیر بسزایی در جذابیت گرافیکی بازی فوق نیزداشته اند. تنها موردی که جای خالی آن احساس میشود، پخش یک موزیک ملایم در روند اجرای بازی میباشد.

فونت به کار رفته در "بازی اعداد جایزه دار"، زیبا و خواناست اما بهتر بود از زبان فارسی در منو و گزینه های آن استفاده شود چون به هر حال با یک محصول ایرانی روبرو هستیم. این مورد را باید به عنوان یک نقص به حساب آوریم و امیدواریم در نسخه های بعدی رفع گردد.

دسترسی سریع به قسمت های مختلف و استفاده راحت از امکانات این بازی، آخرین خصوصیاتی هستند که باید به عنوان یک نکته مثبت به آنها اشاره کنیم. در یک بازی حرفه ای، رعایت اصول سرعت و سهولت در رابط کاربری، باعث توجه بیشتر کاربران خواهد شد.

AppReview با جمع بندی موارد بالا، امتیاز 4.5 از 5 را برای این بخش درنظر میگیرد. بازی اعداد جایزه دار

گیم پلی:

همانطور که حدس زدید، در "بازی اعداد جایزه دار" با جمع و تفریق اعداد روبرو خواهید شد. در این بازی، شما میتوانید قدرت محاسبه ذهن خود را در سه سطح آسان، متوسط و سخت بیازمایید و امتیاز کسب شده را با دیگران مقایسه کنید.

وجود سیستم امتیازدهی و ثبت امتیاز در این بازی اندرویدی، ترفندی است که کاربران را به انجام دوباره آن تشویق میکند. این در حالی است که تولیدکنندگان در هر ماه، جوایزی را برای امتیازآورترین افراد درنظر گرفته اند و بدون تردید این موضوع انگیزه خوبی برای شما خواهد بود!

برای انجام هردور از بازی فوق، زمان محدودی در اختیار کاربران قرار داده شده است تا در حین پاسخگویی به معماها، کمی هیجان به آنها تزریق شود. به این ترتیب سرعت محاسبه شما هم سنجیده شده و در کسب امتیاز نهایی موثر میباشد. همچنین درطول روند بازی، آیتم هایی به شکل جایزه ظاهر میگردند که اشاره بر روی آنها به تصمیم کاربر بستگی دارد چون برخی از آنها ممکن است باعث کسر امتیاز شوند.

هرچند تکنیک های لازم برای افزایش جذابیت این گیم پلی به کار رفته است اما کافی نیست. شاید در نگاه اول چنین بازی هایی کودکانه به نظر برسند ولی با صرف کمی ایده پردازی و خلاقیت بیشتر در پیاده سازی آنها، میتوان همه رده های سنی را درگیر کرد.

درپایان بد نیست به عدم وجود راهنما در "بازی اعداد جایزه دار" نیز اشاره کنیم که بهتر بود برای آموزش نحوه انجام بازی، در آن گنجانده شود. به هرحال هر چه قدر هم که یک بازی ساده باشد، وجود راهنما در آن به معنی احترام به کاربران تلقی میگردد.

امتیاز AppReview به این بخش 3 از 5 است. بازی اعداد جایزه دار

قیمت:

این بازی اندرویدی بطور رایگان عرضه شده است و امتحان کردن آن ضرری ندارد، به خصوص وقتی پای جایزه در میان باشد! البته نباید فراموش کنیم که پاسخگویی به معماهای بازی فوق، ذهن شما را ورزیده خواهد کرد و از این لحاظ نیز سودمند میباشد. در نهایت، AppReview امتیاز 5 از 5 را به این بخش اختصاص میدهد.

امتیازات تفکیکی

گرافیک و رابط کاربری
گیم پلی
ارزش بازی مجدد

اینها را هم بخوانید

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


نظرات کاربران

  1. avatar
    حامد 5
    مسا بقه کجاست

    به این نظر پاسخ دهید
  2. avatar
    میرزا 5
    دیدگاه :-) :-) خوب بیده

    به این نظر پاسخ دهید
  3. avatar
    طه 5
    سلام. من این بازی رو روی گوشیم دارم واقعا خیلی خوبه. آدم احساس میکنه جلوی اتلاف وقت تو مترو و اتوبوس رو گرفته. از طرفی بازی کردن با این بازی می تونه حافظه رو قوی کنه. در کل به نظرم میشه امتیاز کامل و بهش دادند

    به این نظر پاسخ دهید
  4. avatar
    سمیه
    سلام میشه تصاویر مربوط به مراحل این بازی رو برای ذخیره کردن قرار بدهید.چون موبایل من اندروید نیست و میخوام تصاویر رو برای بازی بچه ها پرینت بگیرم.فکر میکنم بچه ها اینجوری خیلی لذت ببرن متشکرم

    به این نظر پاسخ دهید
  5. avatar
    محمد 5
    خیلی باحاله

    به این نظر پاسخ دهید
  6. avatar
    حسین
    باتشکراز مدیریت سایت جهت امتیاز مناسب. من هم 4/5 میدم.

    به این نظر پاسخ دهید
  7. avatar
    نسیم
    خوب بید:)

    به این نظر پاسخ دهید
  8. avatar
    مسعود عرفانیان 5
    جای خالی این سبک نرم افزارها در سیستم آموزشی کشور نیز احساس می شود. به امید آن روزی ک با بکارگیری از این نوع نرم افزارهای قوی بتوانیم الگویی در آموزش و پرورش برای کشور های منطقه در قدم اول و در گام های بعدی بتوانیم الگوی جهانی شویم. من به کل نرم افزار از 5 ، 20 میدم!

    به این نظر پاسخ دهید
  9. avatar
    محمد رضا 5
    این جای خوشحالی داره که بازی سازان ایرانی دارن کمکم بازی های با گرافیک کاربر پسند درست می کنند گرافیک این بازی با این که خیلی سادس ولی به نظر من تمام اصول طراحی رعایت شده و رنگ بندی ها بسیار مناسب است منم به گرافیکش 4.5 از 5 می دم :)

    به این نظر پاسخ دهید
  10. avatar
    علی70 5
    سلام بازی خوبیه اما همونطور که گفتید فکر میکنم تولیدکنندگان باید سادگی گیم پلی رو در نسخه های بعد جبران کنن. موفق باشید

    به این نظر پاسخ دهید
  11. avatar
    رضا 5
    بازی جالبیه از همه مهم تر اینکه رایگانه

    به این نظر پاسخ دهید
بازی اعداد جایزه دار