بازی پوکمون گو 500 میلیون بار دانلود شده و کاربران برای بازی کردن آن 4.6 میلیارد کیلومتر راه رفته اند!

بازی پوکمون گو 500 میلیون بار دانلود شده و کاربران برای بازی کردن آن 4.6 میلیارد کیلومتر راه رفته اند!

بازی پوکمون گو شور و هیجانی را در سراسر جهان به پا کرد و کمپانی سازنده بازی یعنی نیانتیک اعداد و ارقام جالب و عجیبی را درباره دستاوردهای این بازی پرطرفدار انتشار کرد. کمپانی به تایید رساند که آنها مرز 500 میلیون دانلود را در اندروید و آی او اس رد کرده اند.

پوکمون گو در مدت زمان کوتاهی به یک بازی پرطرفدار تبدیل شد، شاید هم اکنون هیجان اولیه بازی کمی خوابیده باشد، اما به یقین می توان گفت که این بازی پردرآمدترین بازی مبنی بر نمودارهای بازی های برتر گوگل پلی استور می باشد.

رقم دیگری که در این میان بسیار هیجان انگیز می باشد  مقدار مسافتی را که کاربران در کل برای انجام بازی پیموده اند به تصویر می کشد، به طوری که مبنی بر بیانات نیانتیک این رقم برابر 4.6 میلیارد کیلومتر است که معادل 2.8 میلیارد مایل می باشد، برای رسیدن به خورشید باید مسافت 97 میلیون مایل را طی کنید و 24000 مایل هم برای حرکت به دور زمین نیاز است.

نیانتیک خبر از لوازم جانبی پوشیدنی پوکمون گو پلاس نیز داد که بالاخره تا آخر این ماه در دسترس قرار خواهد گرفت. این پوشیدنی دستگاهی به فرم توپ های پوکمون است که با نزدیک شدن به یک پوکمون به لرزش درمی آید.

 

http://phandroid.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید