کلیدهای میانبر یوتیوب

با این کلیدهای میانبر، مانند یک حرفه ای با یوتیوب کار کنید

ویدیو یکی از رسانه های پرطرفدار این روزهاست و بسیاری از افراد بخش اعظمی از زمان خود را صرف تماشای ویدیو در یوتیوب می کنند. چنانچه شما نیز به این گروه از کاربران تعلق دارید، آشنایی با کلیدهای میانبر یوتیوب برای شما ضروری خواهد بود، زیرا تعامل با یوتیوب را سریع تر و آسان تر می نمایند. در این مطلب شما را با 30 کلید میانبر آشنا می کنیم که برای استفاده بهتر از یوتیوب به کمک شما خواهند آمد، با ما همراه باشید.

کلیدهای میانبر یوتیوب

هشدار: توجه داشته باشید که این کلیدهای میانبر تنها زمانی کار می کنند که فوکوس بر روی پلیر یوتیوب باشد، چنانچه در حال ناوبری در سایر بخش های صفحه هستید، نمی توانید از این کلیدهای میانبر استفاده کنید، برای این کار لازم است مجددا بر روی پلیر کلیک کرده و پس از آن از کلیدها استفاده نمایید.

[table id=12 /]

استفاده از کلید تب

بسیاری از عملیات یوتیوب پلیر با کمک کیلدهای میانبر بالا قابل کنترل هستند، اما باز هم بخش هایی مانند جاجایی بین حالت تئاتر یا گزینه های کنترل در بخش تنظیمات پلیر وجود دارند که با استفاده از کلیدهای مذکور قادر به کنترل آنها نیستید.

در این شرایط کلید تب به کمک شما می آید تا در این گزینه ها ناوبری کنید و با استفاده از کلیدهای Enter و Arrow Keys گزینه های موردنظر خود را انتخاب نمایید. برای مثال با می توانید چند بار کلید تب را زده و سپس Enter را بزنید، با این کار بخش Settings باز خواهد شد. پس از آن با کمک Arrow Keys یا همان پیکان های جهت دار می توانید در بخش تنظیمات بالا و پایین رفته و از Enter برای تغییر تنظیمات داخلی و گزینه ها استفاده کنید.

چنانچه به هیچ وجه مایل به استفده از ماوس نیستید یا به آن دسترسی ندارید، کلید تب بهترین دوست شما خواهد بود که به کمک شما خواهد آمد.

ترفند: حالت YouTube TV بیشترین بهره را از این کلیدهای میانبر می برد. چنانچه ناوبری در یوتیوب با استفاده از کلیدهای میانبر را دوست دارید، حالت YouTube TV را نیز دوست خواهید داشت، امکان استفاده از آن بر روی کامپیوتر رومیزی و اسمارت تی وی وجود دارد.

جمع بندی

یادگیری کلیدهای میانبر یوتیوب به کمی تمرین نیاز دارد، اما ارزش صرف زمان را دارد و تجربه متفاوتی از کار با یوتیوب را در اختیار شما قرار می دهد. اسپیس بار و کلیدهای جهت دار پرکاربردترین کلیدهای میانبر یوتیوب هستند، اما سایر کلیدها هم بسیار کاربردی می باشند. چنانچه با کلید میانبر دیگری آشنا هستید که در این مقاله از قلم افتاده، در بخش دیدگاه ها ما را با آنها آشنا سازید.

 

http://www.hongkiat.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید