مهارت در انجام بازی های کامپیوتری

با این 7 ترفند ساده، مهارت های انجام بازی های کامپیوتری را تقویت کنید

انجام بازی های کامپیوتری در بین عموم افراد به خصوص قشر جوان محبوبیت زیادی داشته و هرروزه شاهد معرفی بازی های جدیدی هستیم که هریک دارای گرافیک و قابلیت های بهتری می باشند. چنانچه شما نیز از آن دست افرادی هستند که شکست خوردن برایشان گران تمام می شود، باید به دنبال راه هایی جهت تقویت مهارت های خود بگردید که شما را به یک گیمر حرفه ای تبدیل می کنند.

در این مطلب قصد داریم به 7 مورد بپردازیم که کارایی و عملکرد شما در بازی را تحت تاثیر قرار می دهند، این ترفندها به شما کمک می کنند تا مهارت های خود در انجام بازی های کامپیوتری را تقویت کنید، با ما همراه باشید.

1. چیزهای کوچک، تفاوت بزرگی ایجاد می کنند

انجام بازی نیازمند تمرکز بالا و تفکر فعال می باشد، لذا با تغییرات کوچک می توانید تمرکز خود را تقویت کنید، برای نمونه وقتی در حال انجام بازی هستید، آهنگ گوش ندهید.

وقتی که در حین بازی به آهنگ هم گوش می کنید، تمرکز شما بین این دو کار تقسیم می شود و بخشی از مغز شما بر روی بازی متمرکز شده، در حالی که بخش دیگر بر روی آهنگ متمرکز می گردد. بهتر است صدای افکت های صوتی بازی را زیاد کنید.

افکت های صوتی روش بسیار خوبی برای افزایش تمرکز می باشند، اگر نمی خواهید حواستان پرت شود، بهتر است از هدفون استفاده نمایید. بدین ترتیب سر و صداهای محیط مزاحمتی برای شما ایجاد نمی کنند و تمامی تمرکز شما بر روی بازی معطوف می شود.

2. نور صفحه را زیاد کنید

در بسیاری از بازی ها از ترکیبی از رنگ های تیره و مبهم استفاده شده، این کار موجب می شود تا رنگ ها متمایز به نظر برسند و تضاد رنگ خوبی را موجب می شود، این کار حس و حال خوبی در شما ایجاد می کنند، اما ممکن است مشاهده همه جزئیات را کمی برای شما دشوار کند.

باید مطمئن شوید که نور صفحه در بیشترین حد خود تنظیم شده، با تنظیم رنگ ها مشکل مشاهده همه جزئیات به وضوح را از سر راه خود بردارید. چنانچه گرافیک های بازی مشخص و واضح باشند، عملکرد بهتری در بازی به نمایش خواهید گذاشت.

باید در جایی که نشسته اید احساس راحتی کرده و از میز مناسبی برای انجام بازی های کامپیوتری استفاده کنید، نور صفحه نیز باید در بهترین وضعیت باشد.

3. کنترل های بازی را مطابق میل خود شخصی سازی کنید

بسیاری از بازی ها شما را قادر به تغییر تنظیمات بازی می گردانند، از این رو باید نهایت استفاده را از این قابلیت های شخصی سازی ببرید و در انجام بازی عجله نکنید.

با صرف زمان کافی، به کشف ویژگی های پنهان در بخش تنظیمات پرداخته و بفهمید که چطور می توان از این تنظیمات به نفع خود استفاده کرد، چرا که تغییر تنظیمات تاثیر زیادی در تقویت بازی دارد.

مهارت در انجام بازی های کامپیوتری

4. از یاد گرفتن از دیگران خجالت نکشید

اگر فرصتی پیش می آید تا از کسی که بهتر از شما بازی می کنید چیزی یاد بگیرید، این فرصت را از دست ندهید. همواره می توانید ترفندهای جدیدی را از سایرین بیاموزید، هر بازی دارای ترفندها و استراتژی های منحصر به فرد خود می باشد و برخی افراد مهارت بیشتری نسبت به شما دارند.

اینترنت پلتفرم بسیار خوبی برای این کار است و همیشه می توانید از تخصص و تجربیات سایر افراد بهره بگیرید. می توانید به صورت آنلاین به جستجوی ترفندهایی بپردازید، چرا که این کار بسیار مفید خواهد بود. استفاده از یوتیوب نیز سودمند بوده و می توانید ویدیوی بازی سایر افراد را تماشا کنید. evonews ارائه دهنده اخباری از بازی ها و تاثیر تکنولوژی در تکامل بازی هاست. از واکنش سایر افراد به شرایط خاص نیز می توانید چیزهایی بیاموزید.

5. رقابتی بودن خوب است

از طریق رقابت همواره می توانید مهارت های خود را تقویت کنید. بهترین راه برای پیشرفت، بازی با افرادی است که بهتر از شما بازی می کنند، لذا هرگز از رقابت با افرادی که مجموعه مهارت های بهتری دارند، هراس نداشته باشید.

زمانی که با بازیکنانی که بهتر از شما هستند رقابت می کنید، چالشی برای شما بوجود می آید و بازی برای شما هیجان انگیزتر می شود.

6. از بابت آپدیت بودن گرافیک و درایور مطمئن شوید

ارتقای گرافیک تاثیر چشمگیری بر روی عملکرد شما دارد، فرآیند آپدیت ساده و آسان است و آپدیت کردن درایورها تنها چند دقیقه طول می کشد، اما تاثیری که بر روی کارایی و عملکرد شما دارد چشمگیر است.

7. ماهیچه های دست خود را قوی کنید

چنانچه شما هم چندین ساعت از زمان روزانه خود را صرف انجام بازی های کامپیوتری می کنید، ممکن است در دستان و انگشتان خود احساس ضعف و درد کنید و شاید به مرور واکنش آنها کندتر شود و این شرایط برای کارایی و عمکلرد شما گران تمام می شود.

تمرین های بسیار ساده ای مانند فشار دادن توپ تنیس یا تقابل شست و انگشت، در تقویت عملکرد شما تاثیرگذار است.

در این مقاله با چندین ترفند ساده و آسان آشنا شدید که تاثیر مثبتی بر روی مهارت های انجام بازی دارند، اگر شما نیز یک گیمر حرفه ای هستید و تجربیات زیادی در این زمینه دارید، در بخش دیدگاه ها سایر کاربران را نیز از تجربیات خود آگاه کنید.

 

http://www.lifehack.org برگرفته از

اینها را هم بخوانید