ناکامی های اندروید در سال 2016

بزرگ ترین ناکامی های دنیای اندروید در سال 2016

با نزدیک شدن به پایان سال 2016، کمپانی ها مروری بر موفقیت ها و شکست های خود در سال گذشته می کنند. سال 2016 برای اندروید سالی پرفراز و نشیب بود و در کنار محصولات خوب و خارق العاده، شکست هایی نیز میهمان دنیای اندروید شد. در این مطلب قصد داریم به بزرگ ترین ناکامی های اندروید در سال 2016 نگاهی بیندازیم، با ما همراه باشید.

فاجعه ای که برای گلکسی نوت 7 سامسونگ پیش آمد

ناکامی های اندروید در سال 2016

بروز اتفاقات بد و ناخوشایند برای هر کمپانی اجتناب ناپذیر است و امسال بخت با کمپانی سامسونگ یار نبود و مشکلی که برای باتری گوشی های گلکسی نوت 7 پیش آمد، برند سامسونگ را بدنام کرد و سه ماهه دوم 2016 را به یک فاجعه برای کمپانی بدل ساخت. ساموسنگ قصد داشت با عرضه این گوشی پرچمدار پول خوبی به جیب بزند، اما متاسفانه قرعه به نام آنها نیفتاد.

طراحی ناموفق و قدیمی سونی برای گوشی های جدید

ناکامی های اندروید در سال 2016

کیفیت بخش طراحی سونی زبان زد خاص و عام است، اما آخرین محصولات کمپانی، از نظر اصالت و خاص بودن کمی درجا می زنند. آخرین مدل های گوشی های سونی به تقلید از مدل های قبلی ساخته شده اند و چیز جدید و منحصر به فردی در طراحی آنها به چشم نمی خورد.

گوشی پرچمدار ماژولار ال جی

ناکامی های اندروید در سال 2016

پس از عرضه گوشی محبوب و جذاب جی 4 ال جی، تمامی طرفداران کمپانی منتظر جانشین خوبی برای این گوشی بودند. ایده ساخت یک اسمارت فون ماژولار بسیار خوب است اما تحقق این ایده برای گوشی جی 5 رسیک هایی را به همراه داشت. به غیر از قیمت نسبتا بالایی که باید برای ماژول های مختلف بپردازید، تعداد کم و سیستم تعویض آنها موفقیت این اسمارت فون را زیر سوال بردند. ساخت چنین گوشی هایی ایده بسیار خوبی است، اما باید تمامی جوانب را در پیاده سازی آن مد نظر قرار داد.

اسمارت واچ ها

ناکامی های اندروید در سال 2016

با گذشت سال ها از عرضه اسمارت واچ ها، این محصولات هنوز هم با مشکل پذیرش از سوی عموم مواجهند. علی رغم رشد و پیشرفت مشهود آنها از جنبه طراحی، عمر باتری، شارژ و صفحه نمایش، باز هم این گجت ها با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنند. عدم وجود امکانات کاربردی، عمده ترین مشکل می باشد، اما سازندگان این گجت ها نباید امید خود را از دست بدهند، چرا که جهان به سوی هوشمندی بیشتر و اشیای متصل در حال حرکت است و به یقین اسمارت واچ ها نیز سهم چشمگیری در این میان ایفا خواهند کرد.

 

https://www.androidpit.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید