برترین اپلیکیشن ها و بازی های اپ استور در 2016

بهترین اپلیکیشن ها و بازی های 2016 اپ استور معرفی شدند: کلش رویال و Prisma مقام های نخست را از آن خود کردند

با نزدیک شدن به پایان سال، کمپانی های گوگل و اپل به معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های سال می پردازند. گوگل این فهرست را منتشر کرده و این بار نوبت اپل رسیده که جهانیان را از اپلیکیشن ها و بازی های منتخب باخبر کند.

اپل به معرفی لیست بهترین های اپ استور، آیتونز و iBooks استور خود در سال 2016 پرداخت و در این فهرست نام اپلیکیشن ویرایش تصویر "Prisma" به عنوان اپلیکیشن سال آیفون و "Clash Royale" به عنوان بازی سال آیفون می درخشند.

اپلیکیشن Prisma که در ماه ژوئن عرضه شد، عکس های شما را به آثار هنری تبدیل می کند و برای این کار از فیلترهای گوناگونی بهره می گیرد. انتشار این اپلیکیشن شور و هیجان زیادی بین کاربران به پا کرد و سازندگان آن نیز به طور مستمر اقدام به افزودن فیلترهای هنری جدیدی به اپلیکیشن می کنند که آن را زیباتر و قدرتمندتر می سازد.

در این فهرست بازی Clash Royale نام بهترین بازی اپل را به یدک می کشد که در ماه مارچ 2016 به عموم معرفی شد. این بازی بازیکنان را به جمع آوری کارت هایی از دنیای کلش اف کلنز و رقابت با سایر بازیکنان تشویق می کند.

اپل عناوین بهترین اپلیکیشن ها و بازی ها برای آیپد، اپل تی وی و اپل واچ را نیز برگزیده که در زیر آمده است:

اپلیکیشن سال آیفون: Prisma

بازی سال آیفون: Clash Royale

اپلیکیشن سال آیپد: Sketchbook Motion

بازی سال آیپد: Severed

اپلیکیشن سال اپل تی وی: Twitter

بازی سال اپل تی وی: Riptide GP: Renegade

بازی سال اپل واچ: MySwimPro - Personal Swim Trainer

بازی سال اپل واچ: Field Day

اپلیکیشن سال مک: Bear

بازی سال مک: Life is Strange

اپلیکیشن MSQRD که برای تغییر چهره استفاده می شود، در مقام دومین اپلیکیشن برتر آیفون جای گرفته و بازی Reigns نیز مقام دوم برای بهترین بازی های آیفون را از آن خود کرده است و این اپلیکیشن و بازی در کنار برندگان در بنر اصلی اپ استور به نمایش گذاشته شده اند.

برترین اپلیکیشن ها و بازی های اپ استور در 2016

دو بخش بندی تحت عنوان 10 Best Apps of the Year و 10 Best Games of the Year نیز بهترین اپلیکیشن های انتخاب شده توسط سردبیران اپ استور را به نمایش گذاشته که عناوینی همچون Quartz ،Vogue ،Hyper ،Plants vs. Zombies ،Rodeo Stampede و غیره در آن به چشم می خورند.

کمپانی اپل در اپ استور مک نیز به انتشار لیست کاملی از برترین اپلیکیشن های مک و منتخبینی شامل Spark ،Polarr Photo Editor ،Mini Metro ،Doo ،XCOM 2، Darkest Dungeon ،Day One ،Layers of Fear و OmniGraffle 7 پرداخته است.

در آخر اپل به معرفی اپلیکیشن برتر بر اساس نمودارهای اپ استور در طول سال پرداخته و در این میان اپلیکیشن Snapchat مقام اول برای اپلیکیشن رایگان آیفون را کسب کرده و Heads Up نیز عنوان بهترین اپلیکیشن پولی را از آن خود کرده است. برای آیپد مقام اول متعلق به YouTube برای اپلیکیشن رایگان و Minecraft: Pocket Edition برای اپلیکیشن پولی می باشد. Netflix به عنوان برترین اپلیکیشن رایگان برای اپل تی وی و Earthlapse TV نیز به عنوان برترین اپلیکیشن پولی برای این پلتفرم انتخاب شده است. برترین اپلیکیشن ها به همراه لیستی از بهترین آهنگ، برنامه تلویزیونی و کتاب در استورهای آیتونز و iBooks در اپ استور جای گرفته اند که در صورت تمایل می توانید نگاهی به آنها بیندازید.

اگر از کاربران آیفون هستید و با این اپلیکیشن ها و بازی های آشنایی دارید، به نظر شما انتخاب این اپلیکیشن ها و بازی ها عادلانه است؟ در بخش دیدگاه ها نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

 

http://www.macrumors.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید