بهترین شغل مناسب شما + تیپ همزاد شما

معرفی، نقد و بررسی اپلیکیشن بهترین شغل مناسب شما + تیپ همزاد شمانسخه 3.0.0

4.33 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی
  • دسته : کاربردی
  • قیمت : ۱۰۰۰ تومان
  • حجم : 1.3 مگابایت

هرکدام از افرادی که در سرتاسر این کره خاکی زندگی میکنند، از لحاظ تیپ شخصیتی و روحیات با یکدیگر تفاوت دارند و به همین دلیل است که در برخورد با اشخاص مختلف، رفتارهای مختلفی را شاهد هستیم. پژوهشگرانی که در این زمینه به تحقیق میپردازند، معتقدند که هرکس میبایست تیپ شخصیتی خود را بشناسد تا بتواند روابط بهتری با دیگران برقرار سازد.

اپلیکیشنی که در ادامه و تحت عنوان "بهترین شغل مناسب شما + تیپ همزاد شما" معرفی میکنیم، مطالب مفیدی در این خصوص ارائه میدهد. در نقد و بررسی این برنامه اندرویدی همراه ما باشید. بهترین شغل مناسب شما + تیپ همزاد شما

رابط کاربری:

ظاهر برنامه فوق دارای نقاط قوتی از جمله رنگ بندی زنده و هماهنگ، چیدمان مرتب فهرست ها، آیکن های زیبا و گویا و همچنین فونت مناسب و خوانا با قابلیت تغییر سایز میباشد. این نکات مثبت، درکنار هم محیط کاربرپسندی را برای این اپلیکیشن اندرویدی به وجود آورده اند که اگر دقت نظر و حسن سلیقه بیشتری در استفاده از آنها صرف میگردید.، میتوانستیم امتیاز کامل را به این بخش اختصاص دهیم. استفاده از فضای زیاد برای برخی از عناصر صفحه، یکی از نواقص قابل ذکر میباشد.

در اپلیکیشن فوق، استانداردهای لازم جهت پیاده سازی یک رابط کاربری روان رعایت شده است بطوریکه ویژگی هایی همچون جابجایی سریع بین بخش ها و استفاده راحت از امکانات در آن به چشم میخورد. البته بهتر بود از ترفندها و تکنیک های حرفه ای تر نیز برای افزایش سرعت دسترسی ها استفاده شود.

AppReview امتیاز 4 از 5 را برای این بخش درنظر میگیرد. بهترین شغل مناسب شما + تیپ همزاد شما

کاربرد:

"بهترین شغل مناسب شما + تیپ همزاد شما"، از چند قسمت مختلف تشکیل شده که برای شروع بهتر است تا بخش اول آن تحت عنوان "چرا لازم است تیپ شخصیتی خود را بدانیم" را مطالعه نمایید. با این کار میتوانید یک درک کلی در این زمینه بدست آورده و سپس به قسمت اصلی این برنامه اندرویدی که همان انجام تست MBTI میباشد، مراجعه کنید.

تست مذکور شامل 60 سوال دوگزینه ای میشود که پس از پایان پاسخگویی، نتیجه به شما اعلام خواهد گردید. متن این نتیجه از بخش های متنوعی از جمله شخصیت در محل کار، شغل های مناسب برای این شخصیت، چگونگی ارتباط با دیگران و غیره تشکیل شده و قابل توجهی را به شما ارائه میدهد. لازم به ذکر است که برای هر تیپ شخصیتی، اصطلاحی به کار میرود که جدول و توضیحات مربوط به آنها را میتوانید در قسمتی با همین نام مشاهده نمایید.

پس از اینکه یک تست را بطور کامل انجام دادید، دسترسی به بخش های دیگر برنامه فوق از قبیل مشاهده نتیجه آخرین تست، برای چه شغلی مناسب هستید، با چه تیپ شخصیتی میتوانید رابطه داشته باشید و مشاهده نتیجه آزمون بر روی نمودار، برای شما امکان پذیر خواهد شد. هرچند اپلیکیشن فوق امکانات خوبی در جهت انجام وظیفه ای که به عهده دارد در خود جای داده است اما در عین حال کمبودهایی نیز در آن به چشم میخورد. برای مثال میتوانیم به عدم امکام افزودن به علاقه مندی ها و یا کپی برداری و به اشتراک گذاری قسمتی از متن اشاره کنیم.

با توجه به مواردی که ذکر شد، AppReview امتیاز 4 از 5 را به این بخش اختصاص میدهد. بهترین شغل مناسب شما + تیپ همزاد شما

قیمت:

بدون تردید استفاده از این اپلیکیشن اندرویدی، فواید بسیاری خواهد داشت و با توجه به اینکه قیمت منصفانه ای برای آن درنظر گرفته شده است، AppReview امتیاز 5 از 5 را برای این بخش مناسب میداند.

امتیازات تفکیکی

رابط کاربری
کاربرد
امکانات

اینها را هم بخوانید

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


بهترین شغل مناسب شما + تیپ همزاد شما