تخم مرغ رنگی

معرفی، نقد و بررسی اپلیکیشن تخم مرغ رنگینسخه 1.0

4.17 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی
  • دسته : آموزش
  • قیمت : ۱۵۰۰ تومان
  • حجم : 8.8 مگابایت
دریافت برنامه/بازی تخم مرغ رنگی از بازار سازنده : beMobi

تزیین سفره هفت سین، یکی از رسوم قدیمی ما ایرانیان در هنگام فرارسیدن سال نو میباشد. برای این کار از وسایل مختلف و شیوه های متنوع استفاده میشود که البته سابقه به کارگیری خیلی از آنها، به سال های دور بازمیگردد. رنگ آمیزی تخم مرغ یکی از این شیوه ها بوده که میتواند با هر سلیقه ای انجام پذیرد و بسیاری از افراد، علاقه خاصی به این کار نشان میدهند.

اگر شما نیز تمایل دارید، انواع روش های تزیین تخم مرغ برای سفره هفت سین را فرا بگیرید، ما را در معرفی، نقد و بررسی برنامه اندرویدی "تخم مرغ رنگی" همراهی کنید. تخم مرغ رنگی

رابط کاربری:

رنگ بندی هماهنگ، فونت خوانا و مناسب، چیدمان مرتب فهرست و استفاده از آیکن ها زیبا، از جمله نقاط قوتی هستند که میتوانیم در رابطه با قالب گرافیکی این برنامه اندرویدی نام ببریم. محیط این برنامه از همان ابتدا برای کاربران جذاب خواهد بود و دلیل این امر، استفاده از تصاویر نمونه برای ساخت عناوین فهرست در "تخم مرغ رنگی" میباشد. البته این موضوع، کمی ناهماهنگی در ظاهر کلی برنامه پدید آورده است که میتوان از آن صرفنظر کرد.

جابجایی بین صفحات مختلف اپلیکیشن فوق، با سرعت خوبی صورت پذیرفته و استفاده از معدود امکانات آن نیز به راحتی انجام میگیرد. باید گفت با کمی دقت بیشتر و پیاده سازی هوشمندانه تر، میتوانستیم شاهد کیفیت بالاتری از بابت رابط کاربری "تخم مرغ رنگی" باشیم هرچند استانداردهای لازم در این زمینه، تا حد زیادی به چشم میخورد.

AppReview با جمع بندی موارد ذکر شده، امتیاز 4.5 از 5 را به این بخش اختصاص میدهد. تخم مرغ رنگی

کاربرد:

برنامه فوق شامل دو بخش میشود که در هر دوی آنها، مطالبی جهت آموزش تزیین تخم مرغ برای سفره هفت سین گنجانده شده است. در قسمت آموزش، فهرستی از روش های مختلف برای این کار وجود دارد که هرچند تعداد عناوین آن محدود میباشد اما در عین حال، هرکدام از توضیحات کافی بهره میبرند. این نکته مثبت سبب میشود تا کاربران نتیجه بهتری از یادگیری بگیرند و نکته مهم تر اینجاست که در این برنامه اندرویدی، از تصاویر هم در کنار متن استفاده شده است.

"تخم مرغ رنگی" برای ایجاد ایده در ذهن شما نیز پیش بینی هایی انجام داده و محتوای بخش دوم این اپلیکیشن در همین رابطه میباشد. در قسمت مذکور، با تعداد زیادی از تصاویر نمونه روبرو خواهید شد که تخم مرغ های از قبل تزیین شده توسط دیگر هنرمندان را به نمایش درمی آورد. بدین ترتیب میتوانید در میان این نمونه ها جستجو کرده و از آنها برای طرح دلخواه خود ایده بگیرید.

اپلیکیشن فوق از لحاظ امکانات جانبی کمبودهای بسیاری دارد و تنها مورد، قابلیت به اشتراک گذاری تصاویر دربخش ایده ها میباشد. انتظار میرفت قابلیت هایی از قبیل افزودن به علاقه مندی ها و یا حتی مشخص کردن عناوین مطالعه شده نیز در "تخم مرغ رنگی" مشاهده گردد. همچنین بهتر بود به منظور تامین محتوای بیشتر، امکان بروزرسانی هم در اختیار کاربران قرار گرفته تا اعتماد آنها از نظر اضافه شدن آموزش های جدید جلب شود. امتیاز AppReview به این بخش، 3 از 5 است. Tokhme-Morgh-Rangi-4

قیمت: این اپلیکیشن اندرویدی قیمت مناسبی دارد و میتواند مخاطبان زیادی داشته باشد. به هرحال خیلی از افراد به هنر توجه داشته و رنگ آمیزی تخم مرغ نیز به خصوص برای بانوان، یک هنر سرگرم کننده محسوب میشود. AppReview امتیاز 5 از 5 را برای این بخش درنظر میگیرد.

امتیازات تفکیکی

رابط کاربری
کاربرد
امکانات

اینها را هم بخوانید

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


تخم مرغ رنگی