ترافیک جاده ها

معرفی، نقد و بررسی اپلیکیشن ترافیک جاده هانسخه 1.2

امتیاز کاربران
4 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی
  • دسته : سیر و سفر
  • قیمت : ۱۵۰۰ تومان
  • حجم : 1 مگابایت
دریافت برنامه/بازی ترافیک جاده ها از بازار سازنده : مهرداد بحری

تعطیلات به خصوص در ایام نوروز، بهترین فرصت برای سفر به شهرهای دیگر است. از آنجا که همه ما در طول سال درگیر زندگی روزمره هستیم، بنابراین هیچکدام تمایل نداریم تا این فرصت را از دست بدهیم. این موضوع سبب میشود تا جاده های کشور مملو از خودرودهای در حال رفت آمد گردیده و در بعضی مواقع با ترافیک های سنگین مواجه شویم. حال باید به دنبال راهی بود تا بتوانیم حتی الامکان، از شلوغی جاده ها دور مانده و با خیال راحت مسافرت کنیم.

اگر شما نیز به دنبال راه حل میگردید، اپلیکیشن "ترافیک جاده ها" گزینه خوبی میباشد. ما را در معرفی، نقد و بررسی این برنامه اندرویدی همراهی کنید. ترافیک جاده ها

رابط کاربری:

نحوه عملکرد برنامه فوق به گونه ای است که قالب گرافیکی آن نیاز به طراحی خاصی ندارد. البته این امر از سبک پیاده سازی "ترافیک جاده ها" نیز سرچشمه میگیرد و دلیل توجیه کننده ای بر کم کاری تولیدکنندگان نخواهد بود. البته باید گفت، نقص بزرگی در محیط این اپلیکیشن اندرویدی به چشم نمیخورد اما میتوانست دارای ظاهری به مراتب شیک تر باشد. در این رابطه، تمام صفحه بودن برنامه و عدم دسترسی کاربران به نوار وضعیت را میتوانیم به عنوان یک نقطه ضعف نام ببریم.

هرچند استفاده از "ترافیک جاده ها" راحت و بدون دردسر میباشد اما بازهم اثری از خلاقیت بیشتر در خلق یک رابط کاربری حرفه ای در آن به چشم نمیخورد و انتظار میرفت حداقل، از دکمه های ناوبری بازگشت و یا خروج از برنامه استفاده شود. تنها نکته مثبت اپلیکیشن فوق را میتوانید در صفحه اصلی آن ببینید بطوریکه با اشاره بر روی نقشه و هر استان، اطلاعات مربوط به آن را دریافت میکنید. ازنظر AppReview، امتیاز 3 از 5 به این بخش تعلق میگیرد. ترافیک جاده ها

کاربرد:

مهمترین نکته ای که باید در رابطه با این برنامه اندرویدی بدانید، شرط دسترسی به اینترنت است زیرا "ترافیک جاده ها"، اطلاعات خود را از سایت سازمان راهداری و حول و نقل جاده ای دریافت میکند. بنابراین درصورتی که قصد استفاده از این اپلیکیشن را دارید، میبایست شبکه دیتای سیم کارت خود را فعال کرده باشید هرچند همیشه نمیتوان به آن اطمینان کرد!

این موضوع، نقطه ضعفی برای "ترافیک جاده ها" به شمار نمی آید چون راه دیگری برای نشان دادن ترافیک لحظه ای جاده ها به شما وجود ندارد. حال باید دید چه امکانات جانبی در برنامه فوق گنجانده شده است. درواقع باید بگوییم که نیاز به قابلیت خاصی نیست و مقصود، تنها اطلاع رسانی در مورد ترافیک جاده های کشور به کاربران میباشد اما بهتر بود برای افزایش کارایی بیشتر، اطلاعات دیگری نیز در این اپلیکیشن به نمایش دربیاید.

به عنوان یک مثال ساده، میتوانیم به فاصله بین شهرها که در انتخاب بهترین مسیر توسط افراد تاثیرگذار خواهد بود اشاره کنیم. حتی در صورتی که امکان ذخیره تصاویر وجود میداشت کاربر میتوانست با توجه به زمان نمایش داده شده، روند ترافیک یک مسیر را تجزیه و تحلیل کرده و درنتیجه بهتر تصمیم گیری نماید. امیدواریم در آینده شاهد پیشرفت هرچه بیشتر "ترافیک جاده ها" باشیم.

در نهایت، AppReview امتیاز 4 از 5 را برای این بخش درنظر میگیرد. ترافیک جاده ها

قیمت: مسلما شما نیز با ما اتفاق نظر دارید که این اپلیکیشن اندرویدی، میتواند بسیار مفید باشد. با توجه به این موضوع، قیمت "ترافیک جاده ها" منصفانه به نظر میرسد و به همین دلیل، AppReview امتیاز 5 از 5 را به این بخش اختصاص میدهد.

امتیازات تفکیکی

رابط کاربری
کاربرد
امکانات

اینها را هم بخوانید

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


نظرات کاربران

  1. avatar
    farid 5
    من دانلودش کردم واقعا برنامه خوبیه و مخصوصا در تعطیلات نوروز خیلی به درد می خوره. به نظر من برنامه محیط خوبی داره و امتیاز ۳ براش کمه من به رابط کاربریش ۴ می دم.

    به این نظر پاسخ دهید
ترافیک جاده ها