تصاویری از iPhone 6s اپل فاش شد

تصاویری از iPhone 6s اپل فاش شد

به توجه به تصاویر گرفته شده از 9to5Mac، آیفون در حال تغییر است، حتی اگر آن را مشاهده نکنید. در نگاه اول عکس های منتشر شده از نسخه جدید آیفون تفاوت چشم گیری با نسخه قبلی خود ندارند، اما به نظر می رسد که اجزای داخلی آن ارتقای چشم گیری پیش رو خواهند داشت.

بر مبنای شایعات اخیر، این گوشی در پاییز سال جاری رونمایی خواهد شد و پیش بینی می شود که فورس تاچ یکی از امکانات افزوده شده به آن باشد. صفحه نمایش لمسی این گوشی به فشار وارد شده نیز حساس خواهد بود. در این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با تصورات خود از ظاهر جدید آیفون آشنا کنیم. 150701092825-iphone-6s-780x439

انتظار نمی رود صفحه نمایش 4.7 اینچی این گوشی از لحاظ ظاهری تغییر چندانی داشته باشد، البته این بیان تنها بر مبنای تصاویر دریافتی از منبعی است که با زنجیره تامین این شرکت آشنایی دارد. ابعاد، مکان قرار گیری سوراخ ها و حتی طیف رنگی طوسی که به عنوان گزینه های انتخاب رنگ در اختیار مشتریان قرار داده می شود، به همان صورت قبلی باقی خواهند ماند.

اطلاعاتی راجع به اندازه 5.5 اینچی صفحه نمایش در دست نیست و گمانه زنی ها درباره سیستم دوربین dual-lens هنوز به تایید نرسیده اند. اما با توجه به اینکه شاهد تغییری در بدنه نبوده ایم، فضا برای دو دوربین وجود نخواهد داشت و این شایعه بی اعتبار می گردد.

جزئیات دقیق تر: 9to5Mac از سابقه درخشانی در زمینه پیش بینی گوشی های اپل و نرم افزارها برخوردار است، مبنی بر اظهارات آنها با توجه به اینکه نقاط نصب در بدنه خارجی گوشی با اطلاعاتی که آنها درباره صفحه منطقی کسب کرده بودند هم خوانی دارد، بنابراین باید منتظر تغییرات درونی سیستم باشیم.

البته تنها از روی تصاویر نمی توان قضاوت کرد، ولی به احتمال زیاد، تغییرات اعمال شده اتصال گرها، اسپیکر ها و میکروفن ها را در بر نمی گیرد و این اجزا مانند قبل باقی می مانند. شایعه دیگر بیان می کند که آیفون قصد دارد از شر آنتن هایی که لبه گوشی را پوشش می دهند، رهایی یابد. به نظر می آید که شرکت دنبال تکنیکی برای مخفی کردن آنها می باشد، متاسفانه تغییرات صورت گرفته در تصاویر منتشر شده به نمایش گذاشته نشدند. اگر شما هم تصمیم به ارتقا گوشی خود گرفته اید، می توانید با خیال راحت کیس مورد علاقه خود را نگه دارید، اما اگر صاحب گوشی دیگری هستید، قطعا تا آن زمان کیس ها در دسترس قرار خواهند گرفت. محافظ صفحه نمایش، شارژرها و هدفون ها نیز بدون تغییر می مانند و لزومی ندارد تولید کنندگان لوازم جانبی، خطوط تولید خود را تغییر دهند. http://money.cnn.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید