تلگرام در بروزرسانی جدید خود میزبان قابلیت های جدیدی شد

تلگرام در بروزرسانی جدید خود میزبان قابلیت های جدیدی شد

اپلیکیشن های پیام رسان در بین کاربران اسمارت فون ها محبوبیت زیادی یافته اند و گزینه های متعددی در اختیار کرابران قرار دارند که می توانند بسته به سلایق و ترجیحات هریک را برگزینند، برخی از کاربران به دنبال پیام های رمزگذاری شده اند و برخی به دنبال قابلیت شخصی سازی قدرتمند در گزینش تم ها و رنگ ها، اما گزینه های اندکی با خواسته های تمامی افراد مطابقت دارند و اپلیکیشن محبوب واتس اپ یکی از این گزینه هاست. تلگرام یکی دیگر از اپلیکیشن هایی است که قابلیت های متعددی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد و رمزگذاری یکی از این ویژگی هاست که محوبیت زیادی یافته، این اپلیکیشن همواره به دنبال راهی برای ارتقای گستره امکانات خود می گردد و توسعه دهندگان آن در نسخه 3.5 تغییرات کاربردی را در این اپلیکیشن گنجانده اند که دربرگیرنده امکانات جدید و برخی بهبودها برای امکانات فعلی اپلیکیشن مذکور می باشد.

blog_16774_1

نخستین گزینه به پیام های صوتی این اپلیکیشن ارتباط پیدا می کند، در نسخه جدید تلگرام پیام های صوتی با پلیری جدید و امواج تجسمی به نمایش در می آیند و یک قابلیت آزمایشی را نیز در بر می گیرند که کاربران با برداشتن گوشی می توانند برای مخاطب مورد نظر پیام صوتی ارسال کنند. این قابلیت آزمایشی است و احتمال حذف آن در آپدیت جدید اپلیکیشن وجود دارد، اما در این نسخه کاربران قادر به استفاده از این قابلیت و سنجش میزان کارایی و مزیت های آن هستند.

علاوه بر بهبودهای صورت گرفته در پیام های صوتی، تلگرام چت های محرمانه خود را نیز ارتقا بخشیده، به طوری که این چت ها هم اکنون از تصاویر متحرک، پاسخ دادن، زیرنویس و بوت های برخط پشتیبانی می کنند، پیش نمایشی از استیکرها نیز به کاربران نمایش داده می شوند، لذا پیش از ارسال می توانند ظاهر آنها را مشاهده کنند. تنظیمات مرتبط با بخش حریم خصوصی نیز میزبان امکانات جدیدی شده و می توانید تعیین کنید چه افرادی قادر به افزودن شما به گروه ها و کانال های تلگرام باشند، به بیان واضح تر با بلاک کردن این افراد آنها دیگر قادر به افزودن شما به گروه نخواهند بود. تلگرام یک امکان ویرایشی جدید نیز برای تصاویر در اختیار کاربران قرار داده، این ویرایشگر دربرگیرنده امکاناتی از قیبل قابلیت چرخاندن، محو کردن، اصلاح رنگ و خم کردن تصاویر است.

اگر خواستار بهره مندی از این امکانات جدید هستید، تلگرام خود را آپدیت کرده و از این امکانات استفاده کنید.

 

http://www.androidheadlines.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید