تماشا کنید: کوله پشتی هوشمند اچ پی، گوشی، تبلت و لپ تاپ شما را شارژ می کند، آن هم به صورت همزمان

تماشا کنید: کوله پشتی هوشمند اچ پی، گوشی، تبلت و لپ تاپ شما را شارژ می کند، آن هم به صورت همزمان

همزمان با گسترش انواع دستگاه های دیجیتال و هوشمند، مسئاله شارژ آنها به یکی از مشکلات چشمگیر تبدیل شده که استفاده مستمر از آنها را محدود می سازد، این مشکل مورد توجه بسیاری از کمپانی ها و سازندگان قرار گرفته و برخی راه حل ها نیز برای آن اندیشیده شده است، اما کمپانی اچ پی گامی فراتر نهاده و اخیرا به معرفی یک کوله پشتی هوشمند و بسیار جذاب پرداخته است که یک باتری قدرتمند 22400 mAh را در خوی جای داده و می تواند سه دستگاه شامل لپ تاپ، تبلت و اسمارت فون را به صورت همزمان شارژ کند. محصولات سازگار با این تکنولوژی شارژ شامل اکثر لپ تاپ های اچ پی، گوشی ها و تبلت های اندروید و همچنین آخرین مدل های آیفون و آیپدهای کمپانی اپل می باشند.

blog_21317_1یک حسگر دما در این کوله پشتی جدید که HP Powerup Backpack نام گرفته، تعبیه شده است که به نظارت و کنترل دمای خود پرداخته و در زمان نیاز به صورت خودکار دما را تنظیم می کند، نیازمندی های امنیتی نعبیه شده در آن امکان حمل کوله پشتی در هواپیما را میسر می گرداند. این کوله پشتی جالب از بدنه پارچه ای و بندهای بادوامی بهره مند است و در برابر دمای مرطوب مقاوم می باشد و دارای یک پوشش ضدآب برای شریطی ضروری می باشد.

blog_21317_2

اما اخبار نامطلوبی هم راجع به این محصول وجود دارند، قیمت HP Powerup Backpack رقم 199.99 دلار اعلام شده که چندان ارزان هم نمی باشد و این کوله پشتی تنها تا اول اکتبر در دسترس عموم قرار خواهد گرفت. در ویدیوی زیر می توانید ظاهر و عملکرد این کوله پشتی کاربردی را مشاهده کنید.

مدتی قبل کوله پشتی دیگری هم مشابه HP Powerup توسط Indiegogo ساخته شد و ساخت چنین محصولاتی توسط کمپانی های مختلف بسیار جالب و خوب خواهد بود، چرا که نیاز به چنین محصولی احساس می شود و به احتمال زیاد پذیرش زیادی از جانب کاربران خواهد یافت.

blog_21317_3

 

 

http://www.phonearena.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید