تماشا کنید: کیبورد سوئیفت کی مجهز به شبکه عصبی شد

تماشا کنید: کیبورد سوئیفت کی مجهز به شبکه عصبی شد

احتمالا به یاد دارید که سال گذشته سوئیفت کی نسخه آلفا از کیبورد سوئیفت کی خود که این بار به یک شبکه عصبی مجهز شده بود را معرفی کرد، اما هم اکنون این پروژه از فاز بتای خود خارج شده و به اپلیکیشن سوئیفت کی راه یافته است، اما این قابلیت جدید برای کاربران نهایی به چه معنا خواهد بود؟ بزرگ ترین تغییری که کاربران در این نسخه از کیبورد مشاهده خواهند کرد ارتقای امکان پیش بینی متن توسط کیبورد خواهد بود. سوئیفت کی در گذشته مبنی بر دو کلمه آخر تایپ شده توسط کاربر به پیش بینی کلمه بعدی می پرداخت، اما هم اکنون شرایط دستخوش تغییر شده و کل جمله موردنظر قرار گرفته و کلمه بعدی برای شما پیشنهاد می شود، این عملکرد به یقین به نفع  کاربران خواهد بود، چرا که بهره گیری از دو کلمه آخر تایپ شده نتایج چندان دقیقی را به نمایش نمی گذارد.

سوئیفت کی یکی از بهترین و قدرتمندترین ابزارهای پیش بینی و تصحیح خودکار کلمات است و هم اکنون با بهره گیری از شبکه عصبی تعبیه شده عملکرد بهتری را به نمایش خواهد گذاشت. این آپدیت هم اکنون در گوگل پلی در دسترس کاربران قرار گرفته است. به بیان تیم توسعه، معماری مجدد کیبورد جهت استفاده از شبکه های عصبی زمینه را برای تغییرات و بهبودهای هیجان انگیز مهیا ساخته است و آنها نیز مانند هر کمپانی دیگری بی صبرانه منتظرند تا کارهای خود را به نمایش بگذارند. شایان ذکر است که مدل های زبانی انگلیسی US و UK اول از همه به شبکه های عصبی مجهز خواهند شد و این قابلیت به مرور به سایر زبان ها نیز راه خواهد گشود.

blog_23216_1

برخلاف این واقعیت که کمپانی مایکروسافت در ماه فوریه اقدام به خرید سوئیفت کی نمود، کمپانی از انتشار آپدیت های جدید برای اپلیکیشن ها و کار بر روی کیبورد خود که هم اکنون نیز یکی از بهترین کیبوردهای در دسترس برای اندروید و آی او اس است، دست نکشید.

مبنی بر بیانات سوئیفت کی زمانی که مایکروسافت سوئیفت کی را خریداری کرد، آنها فعالیت هایشان بر روی اپلیکیشن های خود را ادامه دادند و هیچ چیز با این اقدام مایکروسافت تغییر پیدا نکرد. برخی افراد بر این باورند که هدف از خریداری سوئیفت کی توسط مایکروسافت تخصص هوش مصنوعی آنها بوده است و این آپدیت جدید نیز این موضوع را به وضوح نشان می دهد. مایکروسافت هنوز به طور رسمی چیزی درباره برنامه های آتی خود در ارتباط با سوئیفت کی نگفته است.

blog_23216_2

blog_23216_3

http://www.androidheadlines.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید