توییتر فیلترهای جدیدی را برای نوتیفیکیشن های خود معرفی کرد

توییتر فیلترهای جدیدی را برای نوتیفیکیشن های خود معرفی کرد

نوتیفیکیشن ها ابزارهایی بسیار کاربردی تلقی می شوند، چرا که ما را از آخرین اتفاقاتی که روی داده باخبر می سازند، برای نمونه می توان به نوتیفیکیشن هایی اشاره کرد که در صورت تگ شدن شما در عکس و یا آپدیت جدید در فیسبوک باخبر می سازند و یا به شما خبر از آپلود ویدیوی جدیدی از کانال یوتیوبی را که در آن عضو شده اید، می دهند. اما تمامی نوتیفیکیشن های دریافتی چندان کاربردی نیست و ممکن است دریافت نوتیفیکیشن ها در برخی از شرایط ناخوشایند و حتی آزاردهنده باشد و موجب مصرف زیاد باتری گوشی گردد.

توییتر یکی از شبکه های اجتماعی محبوب در بین عموم کاربران است و همواره سعی دارد توسط ارائه امکانات جدید موجب رضایت کاربران خود را فراهم کند، این شبکه اجتماعی خبر از چندین تغییر بر روی سیستم نوتیفیکیشن های خود داده است. یکی از این تغییرات قابلیت محدود کردن نوتیفیکیشن ها به افرادی که آنها را دنبال می کنید می باشد. آیا دیگر نمی خواهید از هر کسی نوتیفیکیشن دریافت کنید؟ از امروز این امکان برای شما فراهم شده که نوتیفیکشن های دریافتی را تنها محدود به افرادی کنید که در نسخه موبایل توییتر و یا وب سایت Twitter.com دنبال می کنید.blog_22154_1

تغییر دوم اعمال شده از سوی توییتر  "quality filter"نام دارد، این گزینه فیلتری است که توییتر سال گذشته شروع به تست آن نموده، این فیلتر تمامی توییت هایی را که پلتفرم بی کیفیت تلقی کند حذف می نماید. این فیلتر شامل توییت های تکراری (توییت هایی که ممکن است افراد به طور تصادفی دو بار بفرستند)، توییت های خودکار مانند توییت های دریافتی از وبلاگ ها و غیره می باشد.

مبنی بر بیانات توییتر، این قابلیت محتوای دریافتی از سوی افرادی که دنبال می کنید و یا اکانت هایی را که اخیرا با آنها تعامل داشته اید، فیلتر نمی نماید و بسته به ترجیحات خود، می توانید این قسمت را در بخش تنظیمات نوتیفیکیشن ها عوض کنید. کاربران امکان فعال/غیرفعال کردن این نوتیفیکیشن ها را در اختیار دارند، تنها کار لازم مراجعه به بخش تنظیمات می باشد.

 

http://www.ubergizmo.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید