جذب مخاطب برای بازی موبایل

تکنیک های جذب مخاطبین وفادار برای بازی موبایل کدامند؟ - بخش اول

بازی ها طرفداران بسیار زیادی در بین کاربران موبایل دارند و با عرضه بازی فرصت بسیار خوبی برای دیده شدن در اختیار توسعه دهنده قرار می گیرد. در صورتی که مایل به حصول موفقیت در این رقابت دشوار هستید، باید با دقت و تفکر کامل و دقیق استراتژی خود را مورد بازبینی قرار دهید.

جذب مخاطب برای بازی موبایل

در این مطلب به نکاتی پرداخته می شود که برای جمع آوری بازیکنان وفادار برای بازی به کمک شما خواهند آمد، با ما همراه باشید.

جذب مخاطب برای بازی موبایل

دستیابی به گیمرهای موبایل

اول از همه باید توجه افرادی را که به محصول ساخته شده شما علاقه نشان می دهند، به بازی خود جلب کنید.

شروع کار

روش های گوناگونی برای تبلیغ بازی وجود دارند و اولین گام ها اهمیت بسیار زیادی دارند.

مخاطبین هدف خود را بیابید

اطلاع از نوع کاربرانی که اپلیکیشن شما را دوست خواهند داشت، اولین گام در این فرآیند است و مابقی کار به بودجه و زمان شما بستگی دارد.

تجزیه و تحلیل اپلیکیشن های رقیب. لازم است اپلیکیشن های رقیب را مورد بررسی قرار داده و از راز موفقیت آنها پرده بردارید.

تشکیل یک گروه آزمایشی کوچک با هدف قرار دادن دموگرافیک های موردنظر با کمپین های تبلیغاتی کم هزینه. چنانچه عجله دارید و بودجه ای برای این مرحله اختصاص داده ید، به جستجوی پلیرها از مارکت هدف خود بپردازید.

تصمیم گیری درباره مدل درآمدی

تصمیم گیری درباره بهترین و نتیجه بخش ترین مدل درآمدی مرحله دشواری است، اما با کمک استراتژی های می توانید بهترین گزینه را بیابید.

بهترین زمان و پلتفرم های موردنظر برای عرضه بازی را تعیین کنید

باید با صرف زمان، بهترین زمان و مناسبت ترین پلتفرم ها را برای عرضه بازی خود پیدا کنید. اگر روز مشخصی برای انتشار بازی تعیین کرده اید، بازی شما حتما باید در آن روز در دسترس کاربران قرار گیرد.

جذب مخاطب برای بازی موبایل

کانال های جذب پولی

چنانچه بودجه در اختیار داشته باشید، راحت تر می توانید به تبلیغ بازی و متمایز ظاهر شدن نسبت به بقیه بپردازید.

تبلیغات شبکه های اجتماعی: هریک از شبکه های اجتماعی سرویس های مختص به خود را برای نمایش تبلیغات رسانه ای و تبلیغ بازی موبایل ساخته اند.

تبلیغات برنامه ای: با این روش کنترل کاملی بر روی استراتژی و بودجه خود خواهید داشت. این متد معایبی هم دارد، اما مزایایش آن را به یک گزینه بسیار خوب برای کمپین های تبلیغاتی تبدیل کرده است.

شبکه های تبلیغاتی موبایل: انتخاب درست ترین و مناسب ترین شبکه تبلیغاتی برای کمپین بازاریابی کار دشواری است، اما با کمک روش هایی می توان از این کار نیز سربلند بیرون آمد.

ترفند طلایی: تبلیغات ویدیویی تاثیرگذارترین فرمت می باشد که به راحتی توجه کاربران را به خود جلب می کند.

اگر پلیرها یک کلیپ درباره بازی شما ببینند، درک بهتری از بازی پیدا خواهند کرد و به مشتریان وفادار تبدیل خواهند شد.

تاکنیک های تبلیغاتی رایگان

چنانچه بودجه ای در اختیار نداشته باشید، عملیات کمی زمان بر خواهد شد و نتایج بر اساس تلاش شما حاصل خواهند شد.

ASO یا بهینه سازی اپ استور یک الزام تلقی می شود. بدون اپ استور مناسب قادر به انتشار و تبلیغ بازی خود نیستید  و لازم است بر روی منابع خود متمرکز شوید، زیرا بدون توجه به میزان جذابیت کمپین های بازاریابی، اگر بازیکنان یک ارائه متوسط را مشاهده کننند، در انتخاب خود تجدید نظر کرده و به دانلود بازی می پردازند.

بازایابی محتوا: محتوا اهمیت بسیار زیادی داشته و ارائه داستان های جذاب درباره بازی روش بسیار خوبی برای جلب توجه بازیکنان کنجکاو می باشد.

بازاریابی روابط عمومی: باخبر کردن مطبوعات از اپلیکیشن بسیار مهم است. باید گزارشگر را بابت ارزش های اپلیکیشن متقاعد سازید که خود نیازمند چندین اقدام اجباری است اما نتیجه بخش خواهد بود.

بازاریابی نفوذی: افراد بانفوذ در تحت تاثیر قرار دادن افراد در انتخاب انواع بازی ها بسیار قدرتمند می باشند، بنابراین اطمینان حاصل کنید که بازی شما در لیست بازی های موردعلاقه آنها قرار گرفته است.

در مطلب بعدی به سایر تکنیک های جذب مخاطب برای بازی های موبایل پرداخته می شود، با ما همراه باشید.

 

https://appsamurai.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید