تیم کوک خبر از ورود اپلیکیشن های اپل به اندروید می دهد

تیم کوک خبر از ورود اپلیکیشن های اپل به اندروید می دهد

به نظر می رسد که سیستم عامل اندروید میزبان تعداد بیشتری از اپلیکیشن های اپل خواهد شد. در یکی از رویدادهای اخیر مدیر عامل شرکت اپل، تیم کوک اظهار داشت که اپل موزیک تنها نقطه شروعی برای سنجش پذیرش اپلیکیشن های اپل در پلتفرم اندروید بوده است، با این اقدام میزان علاقه مندی کاربران اندروید به انتشار اپلیکیشن های بیشتری از پلتفرم رقیب مورد ارزیابی قرار گرفته است.

blog_16636_1

متاسفانه هنوز به طور رسمی اعلام نشده که کدام اپلیکیشن ها از این کمپانی به اندروید راه می یابند، اما سرویس های iCloud مانند تقویم، ایمیل و نوت به این گروه تعلق دارند. سرویس پیام رسان iMessage و Apple Pay از جمله گزینه هایی هستند که ورود آنها به اندروید مورد استقبال شدیدی قرار خواهد گرفت، اما از بابت مشکلات امنیتی و پیاده سازی آنها هنوز هم تردیدهایی وجود دارد و این امر ورود Apple Pay به اندروید را کمی در تنگنا قرار داده است.

شرایط برای اپل کمی دشوار و پیچیده است زیرا کمپانی های گوگل و مایکروسافت هر دو با ابتکارات و ایده های خود تلاش کرده اند تا نرم افزارهای خود را برای تمامی گوشی ها در دسترس گردانند و کاربران تمامی سیستم عامل ها قادر به استفاده از اپلیکیشن های آنها گردند. در این راه رویکرد اپل کمی متفاوت و منحصر به فرد بوده و اپل خود را محدودتر از بقیه پلتفرم ها نموده است. حال که نگرش آنها تغییر پیدا کرده باید به رقابت با نرم افزارهای بیشتر و باثبات تری بپردازند، از طرفی میزان تقاضا برای این نرم افزارها از سوی اکوسیستم اندروید هنوز در هاله ای از ابهام قرار دارد.

شما جزو کاربران اپل هستید یا اندروید؟ درباره اقدامات اپل جهت در دسترس قرار دادن تعدادی از اپلیکیشن ها برای اندروید چه فکر می کنید؟ آیا این اقدام مدبرانه است یا اپل دیر اقدام به چنین کاری کرده؟ در بخش دیدگاه ها ما را از نظرات خود مطلع سازید.

 

http://www.androidauthority.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید

نظرات کاربران

  1. avatar
    مریم
    اگر این اتفاق بیوفته واقعا عالی میشه

    به این نظر پاسخ دهید