حدس بزن عکس

معرفی، نقد و بررسی بازی حدس بزن عکسنسخه 1.0

4.17 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی
  • دسته : معمایی
  • قیمت : رایگان ‐ با پرداخت درون‌برنامه‌ای
  • حجم : 5.1 مگابایت

  برخی از سرگرمی ها (به خصوص نوع فکری آنها) جنبه عمومی دارند و هیچگاه از خاطر ما بیرون نمیروند. این موضوع باعث پیدایش ایده هایی برای تولید بازی های رایانه ای و یا حتی برگزاری مسابقات تلویزیونی شده که همواره با استقبال خوبی از سوی مخاطبان همراه بوده اند. در ادامه قصد داریم بازی اندرویدی "حدس بزن عکس" را معرفی، نقد و بررسی کنیم. موضوع این بازی یکی از سرگرمی های قدیمی میباشد که اکثر ما آن را تجربه کرده ایم. حدس بزن عکس

گرافیک و رابط کاربری:

ظاهر گرافیکی بازی فوق در حد و اندازه خودش، انتظار کاربران را بر آورده میکند و اصل تناسب با موضوع در آن رعایت گردیده است.  استفاده از رنگ های زنده و هماهنگ، آیکون های گویا و فونت مناسب، چهره کاربر پسندی به "حدس بزن عکس" بخشیده و موارد ذکر شده جزو نقاط قوت آن به حساب می آید.

در محیط بازی نیز ترکیب رنگ ها و چیدمان مرتب عناصر، به گونه ای صورت گرفته که تمرکز کاربر را برای پاسخگویی به پازل ها حفظ میکند. به کارگیری افکت های صوتی مناسب هم از یکنواختی روند بازی میکاهد.

سرعت دسترسی و استفاده آسان از معدود امکانات این بازی اندرویدی نیز از دیگر نقاط قوت آن میباشد. البته دلیل وجود این ویژگی ها، سادگی گیم پلی بوده که در ادامه به آن اشاره میکنیم. القای هیجان بیشتر به کاربران با استفاده از جذابیت های گرافیکی، تکنیک مهمی است که در صنعت تولید بازی نباید آن را فراموش کرد. با درنظر گرفتن این موضوع که تولیدکنندگان "حدس بزن عکس" میتوانستند خلاقیت بیشتری در طراحی گرافیکی آن صرف نمایند، AppReview امتیاز 4.5 از 5 را به این بخش اختصاص میدهد. حدس بزن عکس

گیم پلی:

این بازی اندرویدی از 100 مرحله تشکیل شده و شما میبایست تصاویری را که در پشت خانه های مربعی پنهان شده اند حدس بزنید. برای این کار مجاز به برداشتن هفت خانه (با لمس بر روی آنها) هستید که البته درصورت نیاز میتوانید از سه گزینه راهنمایی نیز کمک بگیرید.

در "حدس بزن عکس" امتیازها به صورت سکه هایی است که با عبور از هر مرحله به تعداد آنها افزوده میشود. البته با برداشتن هر مربع 5 امتیاز از همان مرحله کسر میگردد پس باید سعی کنید با حذف تعداد کمتری از آنها، تصویر را حدس بزنید.

روند سختی مراحل به خوبی پیش میرود و اگر دقت کافی داشته باشد، انجام این بازی دشوار نخواهد بود! درواقع پاسخ نادرست به پازل ها نه امتیازی از شما کسر میکند و نه باعث باختن در آن مرحله میشود. بهتر بود با درنظر گرفتن این آیتم ها، هیجان بیشتری به کاربر بخشیده میشد تا کمی هم از سردی گیم پلی کاسته شود.

نقص بزرگ بازی فوق در این است که فقط یکبار لذت انجام دادن را دارد. با هربار شروع، بازی از همان مرحله ای ادامه می یابد که دفعه قبل از آن خارج شده بودید. کمبود امکان شروع مجدد و قابلیت نمایش پازل ها به صورت تصادفی، دلایل اصلی بروز این نقص میباشند و انتظار پیاده سازی هوشمندانه تری در این مورد میرفت، هرچند تعداد زیاد مراحل "حدس بزن عکس" میتواند تا مدتی شما را سرگرم کند.

در صورت از دست دادن همه سکه ها (امتیازات) میتوانید توسط سیستم خرید درون برنامه ای، اقدام به خریداری آنها کنید. مسلما در روند بازی، به استفاده از راهنمایی ها نیاز پیدا خواهید کرد. راهنمای چگونگی انجام بازی، تمامی موارد بالا را توضیح داده است.

با توجه به مواردی که به آنها اشاره شد، تولیدکنندگان "حدس بزن عکس" برای ایجاد حس جذابیت در کاربران، تکنیک های قابل قبولی را پیاده نموده اند اما کمبودهایی نیز در این میان مشاهده شد که آنها را نام بردیم. امتیاز AppReview به این بخش 3 از 5 است. حدس بزن عکس

قیمت:

علاقه مندان به بازی های فکری میتوانند "حدس بزن عکس" را به صورت رایگان دریافت نمایند. در هر صورت امتحان این بازی اندرویدی ضرری ندارد! AppReview با توجه به این موضوع، امتیاز 5 از 5 را برای این بخش درنظر میگیرد. پاورقی: در نسخه پولی بازی فوق نیز که میتوانید آن را از اینجا دریافت کنید، از ابتدا 2000 امتیاز برای کاربر منظور گردیده است.  

امتیازات تفکیکی

گرافیک و رابط کاربری
گیم پلی
ارزش بازی مجدد

اینها را هم بخوانید

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


نظرات کاربران

  1. avatar
    بملنی
    خیلی مضخرف است شوخی کردم خوبه

    به این نظر پاسخ دهید
  2. avatar
    قیمت تبلت
    ممنون از سایت خوبتون

    به این نظر پاسخ دهید
حدس بزن عکس