خودروی خودران گوگل شدیدترین تصادف خود را تجربه کرد

خودروی خودران گوگل شدیدترین تصادف خود را تجربه کرد

گوگل در سال 2010 کار بر روی پروژه خودروهای خودران خود را به صورت عمومی آغاز کرد و این پروژه با گذشت سال ها میزبان پیشرفت های چشم گیری شده و هم اکنون خودروی گوگل قادر است همراه با دوچرخه سواران در جاده حرکت کند و چراغ های وسایل نقلیه اورژانس را تشخیص داده و راه را برای آنها باز کند. اما در طول سال های اخیر این خودروها میزبان تصادفات متعددی نیز بوده اند که چندان دور از انتظار نمی باشد، اما این بار خودروی گوگل تصادف شدیدی را تجربه کرده، اما مبنی بر بیانات خودروی گوگل مقصر این تصادف نبوده است.

blog_23446_1

خودروی لکسوس خودران گوگل تصادفی با یک خودروی ون داشته و آنطور که از شواهد پیداست، مقصر اصلی این تصادف راننده ون بوده است، این حادثه شدیدترین تصادفی بوده که تاکنون برای خودروهای بدون سرنشین گوگل به وقوع پیوسته است. در این تصادف سمت راست خودرو به طور کامل آسیب دیده، در تصویر منتشر شده خودروی ون نیز دیده می شود که بر روی کامیون گذاشته شده و قسمت سپر این خودرو صدمه دیده و این حادثه در مانتین ویوی کالیفرنیا به وقوع پیوسته است.

blog_23466_2

مبنی بر اظهارات شاهدان صحنه، خودروی گوگل در این حادثه تقصیری نداشته و از دیدگاه آنها مقصر راننده ون بوده است. گوگل هنوز واکنشی به تصادف پیش آمده نشان نداده، اما به احتمال زیاد گوگل در گزارش ماهیانه مربوط به خودروهای خودران خود که احتمالا در اوایل ماه اکتبر منتشر خواهد شد، به جزئیات این تصادف خواهد پرداخت.

 

http://www.androidheadlines.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید