غیرفعال کردن کامنت برای پست اینستاگرام

در آپدیت جدید اینستاگرام می توانید کامنت ها را لایک کرده، به آنها پاسخ دهید و فالوئرهای خود را حذف نمایید

اینستاگرام یکی از بزرگ ترین شبکه های اجتماعی برای اشتراک گذاری عکس ها و ویدیوهایی از علاقه مندی ها و سرگرمی های کاربران است. این شبکه اجتماعی چندین سال است که به میدان پا نهاده، اما هنوز هم برخی امکانات کاربردی وجود دارند که نبود آنها در این شبکه اجتماعی احساس می شود.

کمپانی فیسبوک که همواره به دنبال ارتقای سرویس های خود می باشد، بیان داشته که مجموعه ای از امکانات کاربردی جدید به اپلیکیشن اینستاگرام راه پیدا می کنند که با کمک آنها کنترل بیشتری بر روی محتوای به اشتراک گذاشته شده خود خواهید داشت.

قابلیت های جدیدی که در این آپدیت میهمان اینستاگرام شده اند شامل قابلیت غیرفعال کردن کامنت برای پست های خاص، گزینه ای برای حذف فالوئرها از اکانت شخصی خود و امکان جالبی برای لایک کردن کامنت بقیه افراد و حتی پاسخ دادن به آنها می باشد. هدف تمامی این آپدیت ها ایمن کردن اینستاگرام است و بر مبنای بیانات کمپانی، با این اقدام کاربران احساس امنیت بیشتری در استفاده از سرویس می کنند و تجربه کامنت گذاری آنها نیز قدرتمندتر از گذشته می گردد.

لایک کردن کامنت های اینستاگرام

در کنار این قابلیت ها، امکان جدیدی به اینستاگرام اضافه شده که توسط آن می توانید خودآزاری اشخاص را به اینستاگرام گزارش دهید، چنانچه عکس یا ویدیویی از افراد مشاهده کنید که در حال صدمه زدن به خود می باشند، می توانید بدون اینکه نام شما فاش شود، این خبر را به گوش اینستاگرام برسانید، با این اقدام فردی که چنین مشکلی دارد به یک متخصص وصل می شود تا درباره مشکلات خود با او صحبت کند. Kevin Systrom مدیرعامل و هم-بنیان گذار اینستاگرام بیان داشته "ما تیم هایی داریم که 7 روز هفته به صورت 24 ساعته در گوشه و کنار دنیا کار می کنند تا چنین گزارشاتی را بازنگری نمایند".

بر اساس نوشته منتشر شده در وبلاگ اینستاگرام، این آپدیت ها تنها مقدمه کارند و هنوز آپدیت های جدید در راه هستند. آنطور که پیداست، کمپانی در حال پیاده سازی اقدامات جدی جهت تقویت امنیت شبکه اجتماعی خود بوده و می خواهد آن را کاربرپسندتر و استفاده از آن را برای همه افراد راحت تر کند. شاید این امکانات چندان جالب توجه نباشند، اما نمی توان از اهمیت آنها چشمپوشی کرد.

 

http://www.phonearena.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید