در بروزرسانی جدید فیسبوک مسنجر، از چندین اکانت به طور همزمان استفاده کنید

در بروزرسانی جدید فیسبوک مسنجر، از چندین اکانت به طور همزمان استفاده کنید

حدود چندین هفته است که اخبار حاکی از پشتیبانی فیسبوک از چندین اکانت همزمان همه جا منتشر شده و روز شنبه این اخبار رسمیت پیدا کرد. فیسبوک اعلام کرده که زین پس می توانید با چندین حساب کاربری و به صورت همزمان به اپلیکیشن اندرویدی فیسبوک مسنجر وارد شوید. متاسفانه کاربران آی او اس هنوز در این بروزرسانی در بر گرفته نشده اند، اما به احتمال بسیار زیاد در آینده ای نزدیک شاهد این بروزرسانی خواهند بود.

از طریق این اپلیکیشن کاربردی مردم می توانند از طریق گوشی ها و تبلت های خود با سایر اعضای خانواده و دوستان مطالب مختلفی را به اشتراک بگذارند و صحبت کنند و هم اکنون به لطف این آپدیت جدید کاربران می توانند بین اکانت های مختلف خود جابجا شده و هر کدام را که در آن زمان مد نظر دارند مورد استفاده قرار دهند.

blog_16907_1

به گفته فیسبوک چنانچه اولین بار است که از این قابلیت جدید استفاده می کنید، باید با نام کاربری و رمز عبور موردنظر برای آن اکانت خاص وارد شوید و زمانی که اکانت شما به فهرست اکانت ها افزوده شد به راحتی قادر به جابجایی بین اکانت های خود خواهید گشت. فیسبوک اشاره کرده که نوتیفیکیشن هایی از سایر اکانت ها به شما نمایش داده نخواهند شد، اینستاگرام، یکی دیگر از اپلیکیشن های مجبوب کمپانی فیسبوک در بروزرسانی جدید خود پشتیبانی از چندین اکانت همزمان را اعلام کرد، اما متاسفانه این بروزرسانی میزبان مشکلاتی بود، چرا که کاربران در اکانت های مشترک که چندین نفر به مدیریت آن می پردازند نوتیفیکیشن های شخصی سایر کاربران مشترک در آن اکانت را نیز مشاهده می کنند و این شرایط مشکل بزرگی از لحاظ حریم خصوصی کاربران تلقی می شود و فیسبوک اطمینان داده که در اپلیکیشن مسنجر شاهد چنین مشکلی نخواهید بود.

بنا بر گفته های کمپانی این آپدیت از سمت سرور اعمال شده و به راحتی می توانید با مراجعه به بخش Accounts، اکانت مورد نظر خود را اضافه کرده و یا بین اکانت های مختلف جابجا شوید. این قابلیت امکان بسیار خوبی برای افرادی است که اسمارت فون و تبلت های خود را به اشتراک می گذارند.

شایان ذکر است که افراد دیگر نیز می توانند با باز کردن اپلیکیشن بر روی گوشی شما به اطلاعات شما دسترسی پیدا کنند، چرا که دیگر نیازی به وارد کردن رمز عبور نیست و تنها برای بار اول باید رمز خود را وارد کنید. در این شرایط اگر گوشی یا تبلت خود را در اختیار افرادی قرار می دهید که کمی هم کنجکاوند، بهترین گزینه برای حفاظت از اطلاعات شخصی خارج شدن از اکانت به طور کامل می باشد. چنانچه شما نیز دارای چندین اکانت فیسبوک هستید و می خواهید این اکانت ها را به طور همزمان استفاده کنید، این گزینه چنین امکانی برای شما فراهم آورده است.

 

http://www.androidheadlines.com برگرفته از

 

اینها را هم بخوانید