طالع بینی چینی

معرفی، نقد و بررسی اپلیکیشن طالع بینی چینینسخه 1.0

امتیاز کاربران
4.17 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی
  • دسته : سرگرمی
  • قیمت : ۲۵۰۰ تومان
  • حجم : 1.5 مگابایت
دریافت برنامه/بازی طالع بینی چینی از بازار سازنده : سامان بشیری

طالع بینی یکی از قدیمی ترین علوم در میان ملت هایی با تمدن کهنه میباشد که علاقه مندان بسیاری نیز در سراسر دنیا دارد. شاید شما نیز جزو آن دسته از کسانی باشید که تمایل دارند خصوصیات روحی و ظاهری و حتی چگونگی روابط خود با دیگران را بر حسب ماه یا سالی که در آن متولد شده اند، بسنجند و این موضوع دلیل خوبی برای محبوبیت علم طالع بینی بوده است.

قصد داریم در این زمینه برنامه ای تحت عنوان "طالع بینی چینی" را به شما معرفی میکنیم. با ما در نقد و بررسی این اپلیکیشن اندرویدی همراه باشید. طالع بینی چینی

رابط کاربری:

اپلیکیشن فوق با وجود نقاط قوتی از جمله رنگ بندی هماهنگ، آیکن های زیبا، فونت مناسب، چیدمان مرتب عناصر صفحه و عملکرد صحیح در نمای افقی و عمودی، ظاهر جذاب و کاربرپسندی پیدا کرده است. این موارد دلیل خوبی هستند تا بتوان "طالع بینی چینی" را از لحاظ قالب گرافیکی جزو نمونه های خوب به شمار آورد.

در این برنامه اندرویدی، جابجایی بین بخش های مختلف با سرعت خوبی انجام میپذیرد و در استفاده از امکانات نیز پیچیدگی خاصی وجود ندارد. تنها نواقصی که میتوان در خصوص رابط کاربری "طالع بینی چینی" برشمرد، تقسیم بندی اصولی تر صفحه با درنظر گرفتن سربرگ، منو و یا نوار ابزار میباشد. همچنین بهتر بود تنظیماتی برای تغییر سایز و نوع فونت و یا حتی رنگ پس زمینه وجود داشته باشد. درنهایت، AppReview امتیاز 4.5 از 5 را به این بخش اختصاص میدهد. طالع بینی چینی

کاربرد:

برنامه فوق از 12 قسمت اصلی تشکیل شده که درواقع نمادهای مختلف سال بر حسب نام حیوانات هستند و دربخش راهنما ابزار جستجویی جهت یافتن اینکه سال تولد شما جزو کدام یک از این 12 قسمت میباشد، قرار گرفته است. برای طالع هرکدام از این سال ها نیز، بخش های متنوعی از قبیل مشخصات کلی، خانواده، روابط عاطفی، دوستی، اشخاص معروف، مسائل کاری و ماه ها دردسترس کاربران قرار میگیرد و مطالب برخی از این بخش ها به تفکیک مرد و زن موجود میباشد. با وجود موارد ذکر شده، میتوان امتیاز خوبی برای محتوای این اپلیکیشن اندرویدی درنظر گرفت.

در "طالع بینی چینی" امکانات جانبی خاصی به چشم نمیخورد و تنها قابلیتی که در آن گنجانده شده، امکان به اشتراک گذاری متن است. البته این قابلیت میتوانست به صورت هوشمندانه تر پیاده سازی گردد و برای مثال بهتر بود امکان انتخاب قسمتی از متن و ارسال آن نیز فراهم میشد. در این صورت کاربران میتوانستند مطالب را از طریق پیامک نیز با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

AppReview با توجه به موارد اشاره شده، امتیاز 3.5 از 5 رابرای این بخش درنظر میگیرد. طالع بینی چینی

قیمت: این برنامه اندرویدی با وجود مطالبی که ارائه میدهد، میتواند برای خیلی از افراد سرگرم کننده باشد اما با توجه به کمبودها و نواقص جزئی که در آن مشاهده میشود، بهتر بود با قیمت کمتری عرضه گردد. همچنین این موضوع میتوانست رضایت خاطر مخاطبان از "طالع بینی چینی" را بیشتر فراهم کند. امتیاز AppReview به این بخش، 4.5 از 5 است.

امتیازات تفکیکی

رابط کاربری
کاربرد
امکانات

اینها را هم بخوانید

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


نظرات کاربران

  1. avatar
    سالومه 5
    خیلی خشگل و خوبه <3

    به این نظر پاسخ دهید
  2. avatar
    sara 5
    خوبه 8-)

    به این نظر پاسخ دهید
طالع بینی چینی