فرصتی مناسب برای توسعه دهندگان برنامه های موبایل!

فرصتی مناسب برای توسعه دهندگان برنامه های موبایل!

این روزها به هرطرف که برویم صحبت از برگزاری نمایشگاهها و جشنواره های متعدد است که مربوط به عرصه های گوناگون تکنولوژی میشود. برخی از این رویدادها را ازقبل می شناسیم،اما این بار رویدادی تازه در راه است.

گام نهادن به سوی پیشرفت نیازمند برنامه هایی هدفمند است تا متخصصان در زمینه های مختلف بتوانند توانایی های خود را نشان دهند و در حین رقابتی سالم از تجربه های یکدیگر بهره ببرند. یکی از این زمینه ها که طرفداران زیادی دارد صنعت تولید برنامه های تحت موبایل میباشد.

با توجه به این موضوع، تا چندی دیگر برای اولین بار جشنواره ای با عنوان نرم افزارهای موبایل و موبایل وب در کشور برگزار میگردد. این جشنواره در 4 بخش اصلی اندروید، آی او اس، ویندوزفون و موبایل وب برگزار میشود.متقاضیان میتوانند محصولات تولیدی خود در زمینه های اپلیکیشن موبایل و طراحی سایت های مخصوص موبایل را حداکثر تا اول مهرماه در سامانه درنظر گرفته شده ثبت کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد نحوه ثبت نام میتوانید به سایت  iranappfest.com مراجعه کنید. شایان ذکر است داوری جشنواره مذکور در سه بخش داوران، توسعه دهندگان و بخش مردمی انجام میپذیرد. درمورد زمان دقیق برگزاری این جشنواره هنوز اطلاعی در دست نیست.

اینها را هم بخوانید

نظرات کاربران

  1. avatar
    حسین ارشد
    خیلی خوبه بسیار خوشحال شدم، ایشالا استقبال هم فکر میکنم زیاد باشه :-)

    به این نظر پاسخ دهید