فیسبوک تست فیلترهای Live برای عکس ها و ویدیوها را آغاز کرد

فیسبوک تست فیلترهای Live برای عکس ها و ویدیوها را آغاز کرد

فیسبوک به رونمایی از یک قابلیت جدید و آزماشی برای اپلیکیشن موبایل خود پرداخته که شباهت بسیار زیادی به فیلترهای لایو اسنپ چت دارد و این قابلیت فیلترهایی را به تصاویر و ویدیوهای گرفته شده شما می افزاید. اما زیاد هیجان زده نشوید، اولا این فیلترهای creative effects بسیار محدودند و فعلا تنها تم های مربوط به بازی های المپیک را در خود جای داده اند، ثانیا در حال حاضر تنها کاربران اندروید و آی او اس در کانادا و کاربران آی او اس در برزیل به این ویژگی جدید از اپلیکیشن فیسبوک دسترسی دارند.

blog_21147_1

اگر بخت با شما یار باشد و هم اکنون در یکی از کشورهای مذکور باشید، نوتیفیکیشنی را دریافت می کنید که از شما می خواهد تا به این قابلیت جدید اجازه دسترسی به دوربین گوشی، به محض باز شدن اپلیکیشن را بدهید، با این کار دوربین دقیقا در قسمت بالای فید اخبار قرار می گیرد و با استفاده از آن به راحتی قادر به گرفتن عکس های جدید می شوید.

blog_21147_2

بنا به گفته های فیسبوک این قابلیت نیز مشابه Stories اینستاگرام که چند روز پیش منتشر شد، بخشی از استراتژی آنها جهت تبدیل به یک شبکه ویدیو-محور می باشد. اما باید این نکته را مد نظر داشت که احتمال دارد این قابلیت تا زمان انتشار گسترده آن در آمریکا و سایر کشورها دستخوش تغییرات گسترده ای گشته و عملکرد آن تغییر پیدا کند. انتخاب گسترده تر برای این قابلیت جدید چیزی است که یقینا کاربران از اپلیکیشن انتظار دارند، تنها در این شرایط است که آنها اپلیکیشن های فیلتر عکس مستقل خود را که معمولا گزینه های متعددی در خود جای داده اند کنار گذاشته و این محصول فیسبوک را مورد استفاده قرار می دهند.

 

https://www.engadget.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید