ماجراجویی های خرگوش زبل

معرفی، نقد و بررسی بازی ماجراجویی های خرگوش زبلنسخه 1.0

3.33 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی
  • دسته : رقابتی
  • قیمت : 1500 تومان
  • حجم : 17.4 مگابایت

  با ورود تلفن های همراه هوشمند به زندگی ما، تفریح کردن رنگ و بوی دیگری به خود گرفته است. این روزها بازی های متنوعی برای پلت فرم موبایل طراحی میشوند و بدین ترتیب افراد زیادی در طول شبانه روز سرگرم بازی با گوشی خود میشوند. امروز قصد داریم یک بازی اندرویدی با نام "ماجراجویی های خرگوش زبل" به شما معرفی کنیم. در نقد و بررسی آن ما را همراهی کنید. ماجراجویی های خرگوش زبل

گرافیک و رابط کاربری:

در ابتدا اجازه دهید درمورد محیط بازی بحث کنیم. اولین نکته بارز، گرافیک سه بعدی بازی فوق میباشد که میتواند برای کاربران جذابیت ایجاد کند. طراحی کاراکترها، جزئیات و عناصر موجود، در حد نسبتا خوبی انجام گرفته است هرچند انتظار بیشتری از آن میرفت. البته تولید بازی های سه بعدی به مهارت و تجربه زیادی نیاز دارد و توسعه دهندگان کشور عزیزمان، برای رسیدن به سطح کیفی بالا در این خصوص، هنوز راه طولانی پیش رو دارند.

انیمیشن ها و افکت های صوتی و تصویری که در این بازی اندرویدی مورد استفاده قرارگرفته اند، جذابیت آنچنانی ندارند و معمولی به نظر میرسند. در این رابطه بیشترین امتیاز را میتوان به موزیک متن بازی اختصاص داد که با گیم پلی آن هماهنگ میباشد.

جنبه دیگری که در این بخش باید به آن نگاه کنیم، منوها و نحوه دسترسی کاربر به آنهاست. از این حیث، دقت نظر کمی صورت گرفته و اثری از یک رابط کاربری حرفه ای دیده نمیشود. این موضوع را میتوان از رنگ بندی ناهماهنگ و چیدمان نامنظم در همه بخش های منو و حتی فونت نامناسب راهنمای تعاملی ابتدای بازی، تشخیص داد.

کم کاری تولید کنندگان شامل عدم درنظر گرفتن دکمه های ناوبری برای جابجا شدن در منوها و حتی خروج از بازی نیز شده است. برای جلب توجه کاربر به یک بازی، تنها گرافیک محیط درون آن کافی نیست بلکه از جهاتی طراحی منوها مهمتر میباشد. در نهایت امتیاز AppReview به این بخش 3 از 5 میباشد. ماجراجویی های خرگوش زبل

گیم پلی:

داستان بازی از این قرار است که کاراکتر آن یا همان خرگوش زبل، میبایست از موانع و دشمنان متنوع عبور کند و درنهایت الماس را بیابد.

در "ماجراجویی های خرگوش زبل" با سه مرحله مختلف روبرو هستیم که هرکدام، از چند زیر مرحله تشکیل شده اند. در واقع در هر یک از سه مرحله اصلی، با محیط متفاوتی روبرو میشویم و بدین ترتیب یکنواختی بازی از بین میرود. همچنین در طول مراحل مختلف، با اضافه شدن موانع و دشمنان جدید، اشتیاق ادامه دادن در کاربر ایجاد میشود اما اگر کلی تر به گیم پلی این بازی اندرویدی بنگریم، شاهد هیجان خاصی نخواهیم بود.

کمبود یک سیستم امتیاز دهی در این گیم پلی، جنبه اعتیاد آور بودن آن را کاهش داده است. بازی های موفق که بارها و بارها مخاطبان خود را برای انجام دوباره آنها ترغیب میکنند از همین ترفند بهره برده اند.

بزرگترین نقص در این بخش مربوط به دکمه کنترل حرکت (Joy Stick) میشود. دلیل آن هم عدم تسلط کامل بر روی حرکت کاراکتر میباشد و در بعضی مواقع ممکن است موجب خشم شما شود!

روند سختی مراحل نیز به درستی پیش نمیرود و از همان ابتدا با چالش های بزرگی روبرو خواهید شد. این موضوع وقتی بیشتر به چشم می آید که با هر بار باختن، باید از ابتدای مرحله شروع کنید اما درنظر گرفتن نقطه های شروع در دیگر نقاط مسیر (Check Point) کمی از نگرانی شما میکاهد! در این بخش نیز امتیاز زیادی به "ماجراجویی های خرگوش زبل" تعلق نمیگیرد. از نظر AppReview این امتیاز 3 از 5 است. ماجراجویی های خرگوش زبل

قیمت:

با درنظر گرفتن مواردی که به آن اشاره شد، بهتر بود قیمت کمتری برای این بازی اندرودی درنظر گرفته شود تا رضایت بیشتری برای کاربران فراهم گردد. از نظر AppReview امتیاز 4 از 5 به این بخش تعلق میگیرد.  

امتیازات تفکیکی

گرافیک و رابط کاربری
گیم پلی
ارزش بازی مجدد

اینها را هم بخوانید

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


ماجراجویی های خرگوش زبل