پاسخ ساند پیچای به نامه دختر 7 ساله

محبوبیت گوگل: دختربچه 7 ساله، علاقمندی خود به استخدام در گوگل را بر روی کاغذ آورد و ساندر پیچای نیز شخصا به این نامه جالب پاسخ داد!

استخدام شدن در کمپانی گوگل آرزوی بسیاری از افراد فعال در زمینه های مرتبط به تکنولوژی است، اما رسیدن به این خواسته چندان راحت هم نمی باشد و اولویت های بسیار زیادی در استخدام کارمندان گوگل تاثیرگذارند.

Chloe Bridgewater تنها 7 سال سن دارد، اما این سن کم جلوی آرزوهای بزرگ او را نگرفته و روحیه کارآفرینی در او بسیار قوی است. این دختربچه مشتاق نامه کوتاهی به گوگل نوشته و در آن از تمایلات خود در زمینه کار در کمپانی سخن گفته است. این اقدام مدیرعامل اجرایی گوگل، ساندر پیچای را شگفت زده کرد و او تصمیم گرفت که شخصا به این نامه پاسخ دهد.

پاسخ ساند پیچای به نامه دختر 7 ساله

با الهام از کار پدرش، دخترک 7 ساله نامه ای تاثیرگذار به رئیس گوگل نوشت و در آن از اشتیاق وافر خود برای کار در گوگل سخن گفت. علاوه بر علاقه مندی به کامپیوترها، Chloe به کار در کارخانه شکلات سازی و شنا در مسابقات المپیک نیز علاقه مند می باشد.

در تصویر زیر نامه Chloe که خطاب به مدیرعامل گوگل نوشته شده را مشاهده می کنید:

پاسخ ساند پیچای به نامه دختر 7 ساله

این نامه دومین نامه ای است که Chloe تا به حال نوشته، نامه قبلی او به بابانوئل نوشته شده بود و پیچای نیز به این نامه پاسخ داد.

در این پاسخ قابل ستایش، مدیرعامل گوگل به شیوه ای الهام بخش به دخترک خطاب کرد و علاقه مندی های او در زمینه کامپیوترها و تکنولوژی را مورد تمجید قرار داد و او را تشویق به دنبال کردن علاقه مندی ها و مهارت های خود، با همان میزان قاطعیت کرد.

پاسخ ساند پیچای به نامه دختر 7 ساله

به گفته پیچای "من فکر می کنم که اگر با همین جدیت به تلاش خود ادامه دهی و رویاهای خود را دنبال کنی، به تمامی اهداف خود، از کار کردن در گوگل گرفته تا شنا در مسابقات المپیک دست پیدا خواهی کرد". من مشتاقانه منتظرم تا مدرسه ات را به پایان رسانده و درخواست استخدام خود را برایمان ارسال کنی!"

در گفتگو با بی بی سی، پدر Chloe بیان داشت "این نامه ما را شگفت زده کرده، اما فکر می کنم Chloe هنوز قادر به درک اهمیت واکنشی که دریافت کرده نمی باشد."

او همچنین افزود که دخترش از روحیه کارآفرینی خوبی برخوردار است و از ابتدای حضور خود در مدرسه برای زرنگ، سخت کوش و مودب بودن مورد تمجید قرار گرفته است.

Chloe هیچ وقت از شنا بر خلاف جریان آب هراسی نداشته باش!!!

 

https://thenextweb.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید