اپلیکیشن Toontastic 3D

محصول دیگری از گوگل: اپلیکیشن Toontastic 3D کودکان را به انیمیشن سازان خلاق تبدیل می کند

این روزها کودکان بخش چشم گیری از زمان روزانه خود را به کار با اسمارت فون ها اختصاص می دهند و پیدا کردن اپلیکیشنی که هم جنبه سرگرم کننده داشته و هم آموزشی باشد، کار دشواری برای والدین است.

کمپانی گوگل برای عرضه اپلیکیشن های قدرتمند در زمینه های مختلف شهره خاص و عام بوده و ساخت اپلیکیشن برای کودکان نیز جز فعالیت های کمپانی می باشد.

اپلیکیشن Toontastic 3D

یکی از اپلیکیشن هایی که به تازگی برای کودکان رونمایی شده، Toontastic 3D می باشد که ابزارها و قابلیت هایی را در اختیار کودکان قرار می دهد که با کمک آنها قادر به ساخت موجودات سه بعدی بسیار جذابی هستند. البته این موضوع که اپلیکیشن برای کودکان ساخته شده به این معنی نیست که افراد بالغ قادر به استفاده از آن نیستند. چنانچه شما نیز به این نوع فعالیت ها علاقه دارید، این اپلیکیشن رایگان را دانلود کرده و از امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهد بهره بگیرید. به بیان گوگل، تمامی افراد باید حداقل یک بار این اپلیکیشن را امتحان کنند. قابلیت های کاربردی موجود در اپلیکیشن ساخت انیمیشن های سه بعدی را سهولت می بخشد.

اپلیکیشن Toontastic 3D

برخی امکانات مانند ترسیم کاراکترها و حرکت دادن شخصیت ها از جمله قابلیت های مشهود اپلیکیشن می باشند. Toontastic 3D کاربران را قادر به ضبط صدا برای شخصیت های کارتونی و قصه گویی می کند و این قابلیت نه تنها به همه چیز شخصیت می بخشد، بلکه موجب خلاقیت بیشتر کودکان نیز می شود. این اپلیکیشن آموزشی بوده و قوه تخیل و خلاقیت و داستان سرایی کودکان را تقویت می کند. گوگل با اشتیاق تمام مایل است داستان شما را هم بشنود!

اپلیکیشن Toontastic 3D

کاراکترهای موجود در اپلیکیشن را می توان از بین دزدان دریایی و ربات ها و سایر موجودات انتخاب کرد، حتی می توانید کارکاترهای خاص خود را ترسیم کنید، برای این کار مجموعه ابزارهای معقولی در اختیار شما قرار گرفته است.

اپلیکیشن Toontastic 3D

Toontastic 3D به یقین اپلیکیشنی است که افراد با قدرت تخیل و خلاقیت زیاد را شگفت زده می کند. کاربران می توانند به idea lab در صفحه اصلی اپلیکیشن وارد شوند و با مشاهده انیمیشن های ساخته شده توسط سایرین، از ایده های آنان الهام بگیرند، بدین ترتیب ایده پردازی برای آنها ساده تر می شود.

اپلیکیشن Toontastic 3D

وقتی کار خود را تمام کردید و کاراکترهای خود را ساختید، می توانید از طریق اپلیکیشن آنها را مشاهده کرد و حتی آنها را در گوشی خود برون ریزی نمایید. این اپلیکیشن به صورت رایگان قابل دانلود و نصب می باشد و هیچگونه پرداخت درون برنامه ای هم در آن تعبیه نشده و والدین می توانند با خیال راحت به کودکان خود اجازه دهند تا با اپلیکیشن کار کنند. Toontastic 3D اپلیکیشن دیگری را به مجموعه اپلیکیشن های گوگل که برای کودکان ساخته شده می افزاید، از جمله اپلیکیشن های موجود در این زمینه می توان YouTube Kids را نام برد، البته به یقین تعامل و کار با اپلیکیشن Toontastic 3D بسیار جذاب تر و سرگرم کننده تر می باشد، بنابراین فرصت را از دست ندهید و از طریق لینک زیر این اپلیکیشن را دانلود کنید.

اپلیکیشن Toontastic 3D

دانلود اپلیکیشن Toontastic 3D از گوگل پلی استور

 

http://www.androidheadlines.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید