مدیریت اطلاعات شخصی با کمک صفحه جدید گوگل به نام About Me

مدیریت اطلاعات شخصی با کمک صفحه جدید گوگل به نام About Me

کمپانی گوگل به تازگی ابزار آنلاینی را معرفی کرده که به شما امکان مدیریت آسان اطلاعات شخصی خود را می دهد، اطلاعاتی که به شکل عمومی در دسترس سرویس های گوناگون گوگل قرار دارند. این ابزار که About Me نام دارد، صفحه ای متشکل از اطلاعات شغل، تحصیلات، محل اقامت و سایر اطلاعات شخصی می باشد که قادر به اشتراک گذاری این اطلاعات با سایرین می باشید، برای هر کدام از این قسمت ها تدابیری برای مدیریت حریم خصوصی اندیشیده شده است.

این صفحه از حیث امکانات و عملکرد چیزی مشابه صفحه About در گوگل پلاس است، با این تفاوت که این بار به صورت جدا و کاملا مستقل ظاهر شده، با مراجعه به دسته بندی های صفحه می توانید روی آیکون قلم کلیک کرده و اطلاعات موردنظر را ویرایش نمایید، و یا با کلیک بر روی آیکون های پرایوسی در قسمت زیرین هر کارت وضعیت به اشتراک گذاری اطلاعات را تغییر دهید، این حالت می تواند بین عمومی، خصوصی، سیرکل های شما و ... تغییر پیدا کند. با این تفاسیر گوگل بالاخره یک گزینه مناسب را ارائه داد که گام به گام به شما امکان تغییر تنظیمات را می دهد.

تمامی این تغییرات در سرویس های گوگل انعکاس داده می شوند، از درایو و گوگل فوتوز گرفته تا گوگل پلاس. چنانچه شما نیز به این صفحه جدید گوگل علاقه مند شدید، فرصت را از دست ندهید و با مراجعه به لینک زیر مدیریت اطلاعات خود را در دست بگیرید!

About Me

http://www.androidcentral.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید