Floors

معرفی بازی Floors : به دنبال الماس در میان طبقات بی سر و ته

یک سرگرمی ساده میتواند نجات دهنده ما از اعماق تاریک بی حوصلگی باشد و به لطف دستگاه هایی همچون تبلت یا تلفن همراه، این سرگرمی همیشه دنبال ما خواهد بود و تنها کافی است که بر روی این دستگاه ها چند عنوان بازی نصب کرده باشیم. بدون تردید سلیقه افراد در انتخاب بازی ها متفاوت بوده و به همین دلیل شاهد سبک های مختلف بازی های رایانه ای هستیم که در این میان، تلاش و رقابت برای بقا یکی از محبوبترین سبک ها به شمار می آید.

آیا تمایل دارید دقت و سرعت عمل خود را بیازمایید؟ اگر پاسختان مثبت است، بازی "Floors" محصول کمپانی معروف "Ketchapp"، محل خوبی برای انجام این آزمایش میباشد. در ادامه ما را با معرفی این بازی اندرویدی همراهی کنید.

Floors

وقتی صحبت از رقابت میشود، مشخص است که امتیازات کاربران در جدول رتبه بندی ثبت میگردد و در بازی فوق، سرویس Google play games این کار را بر عهده دارد. پس از اینکه اتصال به این سرویس انجام شد (در صورت داشتن حساب جیمیل)، تنها کاری که باید انجام دهید لمس دکمه شروع و پریدن از موانع طبق راهنما میباشد. ویژگی "Floors" نیز مانند سایر بازی های کمپانی تولیدکننده، دشواری آن بوده که سرعت و دقت عمل شما را به چالش میکشد.

در این بازی اندرویدی از مهندس و دکتر و پلیس و آشپز گرفته تا نینجا و سارق و قاتل، همه به دنبال الماس های خوش زرق و برق هستند و برای رسیدن به هدف، طبقات رنگی ساختمان را بارها بالا و پایین میروند. البته این کار به همین راحتی هم نیست و تیغه های مرگبار منتظر به دام انداختن کاراکترهای داستان ما بوده و وظیفه شما در "Floors" این است که اجازه ندهید به دام بیفتند. بدین منظور باید از دو حرکت پرش از موانع کوچک با تک اشاره بر روی صفحه و لمس طولانی برای پریدن با فاصله زیاد استفاده نمایید.

Floors

برای اینکه گیم پلی بازی فوق جذابتر و البته دشوارتر شود، کاراکتر بدون ترتیب مشخص در طبقه های چهارگانه ظاهر میگردد و هر بار از یک سمت بیرون می آید. علاوه بر این، موانع نیز در یک لحظه پدیدار میشوند و نحوه قرارگیری آنها در هر مرتبه متفاوت است. ترکیب این موارد باعث گردیده که در دفعات زیاد "Floors" را انجام دهید تا بتوانید بهترین رکورد را به ثبت برسانید. همچنین با بدست آوردن الماس های بیشتر، امکان انتخاب بیش از 35 کاراکتر مختلف را در اختیار خواهید داشت و بدین ترتیب یکنواختی بازی از بین میرود.

Floors

با توجه به چالش هایی که در بازی فوق پیش رو دارید، فکر میکنید چندبار موفق به پرش از روی تیغه ها و به چنگ آوردن الماس ها شوید؟

 

صحنه هایی از بازی Floors

اینها را هم بخوانید