بازی Sky Dancer

معرفی بازی Sky Dancer؛ رقص بر فراز آسمان ها

بازی های رایانه ای در سبک های مختلفی تولید میشوند تا سلیقه همه مخاطبان به نوعی تامین گردد. یکی از سبک های محبوب که چند سال بیشتر از ظهور آن نمیگذرد و طرفداران بیشماری هم دارد، رانر میباشد که تاکنون عناوین مشهوری از آن به دنیای بازی ها معرفی شده است. ویژگی بارز این سبک که آن را برای علاقه مندان جذاب میکند، گیم پلی دنباله دار و بدون پایان بوده که کاربر برای کسب بهترین امتیاز، باید در روند بازی چالش های مختلفی را پشت سر بگذارد.

در ادامه به معرفی بازی "Sky Dancer" که در سبک محبوب رانر تولید شده، میپردازیم. AppReview را در نقد و بررسی این بازی اندرویدی همراهی کنید.

بازی Sky Dancer

اگر برای پرش های دلهره آور با ارتفاع زیاد جرات کافی دارید، بازی فوق میتواند عطش هیجان شما را به خوبی رفع کند. بعد از مدت طولانی که روال خسته کننده ای را در بازی های سبک رانر شاهد بودیم، اکنون "Sky Dancer" آمده تا رضایت طرفداران این سبک را دوباره بدست آورد. قبل از اینکه درباره گیم پلی این بازی توضیح دهیم، باید به گرافیک جذاب و سه بعدی آن نیز اشاره ای داشته باشیم که تغییر پس زمینه محیط بطور پیوسته و بر اساس وضعیت خورشید (شب و روز)، نکته بارز آن به شمار می آید و باعث رفع یکنواختی میشود. از طرف دیگر، طراحی خلاقانه کاراکترها و سایر عناصر در کنار انیمیشن ها و جلوه های تصویری زیبا و همچنین موزیک هیجانی با افکت های صوتی جالب، شما را مجذوب خواهد کرد.

بازی Sky Dancer

نحوه کنترل کاراکتر در "Sky Dancer" به این صورت است که باید در نقطه مشخص شده که معمولا بر لبه صخره ها میباشد، دو طرف صفحه نمایش را لمس کنید تا دونده پرش خود را انجام دهد. علاوه بر این در بعضی مواقع باید با اشاره بر یک طرف صفحه و نگه داشتن آن، تغییر مسیر دهید و از برخورد کاراکتر به صخره ها و سایر موانع جلوگیری نمایید. چالش این بازی اندرویدی وقتی مشخص میشود که اگر لحظه ای زودتر یا دیرتر بر روی صفحه بزنید، پرش شما موفقیت آمیز نخواهد بود. این درحالی است که سرعت دونده بسیار زیاد بوده و همچنین در برخی از پرش های ارتفاع، باید در میان زمین و هوا مسیرتان را تغییر دهید! وجود این چالش ها باعث شده تا هیجان بازی فوق تا حد زیادی افزایش یابد و بعد از هر بار باخت، با شعارهایی مثل "مراقب باشید؛ این بازی خطرناک است!" مواجه گردید.

بازی Sky Dancer

بازی Sky Dancer

سیستم امتیازدهی "Sky Dancer" مثل خیلی از بازی های سبک رانر، بر اساس طی مسافت میباشد که بیشترین رکورد شما همیشه به عنوان امتیاز نهایی نشان داده میشود. همچنین برای رفع یکنواختی از گیم پلی، ترفندهایی مثل چالش ها یا ماموریت های روزانه به کار گرفته شده که در صورت انجام آنها، تعدادی سکه دریافت خواهید کرد. البته مسیر دویدن نیز در هر بار بازی متفاوت است تا کاربران به موانع و چالش های جدیدی برخورد کنند. از سکه هایی که در این بازی اندرویدی به دست می آورید، میتوانید برای آزادکردن کاراکترهای دیگر یا نجات و ادامه حرکت بعد از باخت استفاده نمایید. رقابت با دیگر کاربران در سامانه بازی های گوگل بر اساس امتیاز و دستاوردهای مختلف، از دیگر قابلیت های بازی فوق هستند.

بازی Sky Dancer

مورد دیگری برای توضیح باقی نمی ماند و تنها باید به این بسنده کنیم که "Sky Dancer"، میلیونها بار توسط کاربران سراسر دنیا دانلود شده و امتیاز خوبی را از آنها دریافت کرده است. اگر از علاقه مندان سبک محبوب و هیجان انگیز رانر هستید، به شما پیشنهاد میدهیم که این بازی اندرویدی را در اوقات فراغت خود انجام دهید و با پرش های بلند و گذر از مسیرهای خطرناک آن، رقص بر فراز آسمان ها را تجربه کنید!

اینها را هم بخوانید