معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز – شماره 1

معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز – شماره 1

در این مطلب قصد داریم که شما را با بهترین اپلیکیشن ها و بازی های اندرویدی که روز قبل (1 آذرماه 1395) در کافه بازار منتشر شده اند آشنا کنیم و مروری کوتاه بر آنها داشته باشیم. همانطور که میدانید روزانه تعداد زیادی اپلیکیشن و بازی موبایل در مارکت محبوب کافه بازار منتشر میشوند که هرچند همه آنها از کیفیت خوبی برخوردار نیستند اما در این میان، مواردی هم به چشم میخورند که ارزش نصب شدن و امتحان کردن توسط کاربران را دارند.

ما سعی میکنیم که هر روز در این سری از مقالات اپریویو، 10 مورد از بهترین عناوین منتشر شده در روز قبل را برای شما گلچین نموده و به معرفی کوتاه آنها بپردازیم. در ادامه با AppReview همراه باشید تا اپلیکیشن ها و بازی های مورد نیازتان را از دست ندهید!

1 – اپلیکیشن اخبار اقتصادی و نرخ آنی ارز و طلا

این برنامه اندرویدی که در واقع متعلق به روزنامه عصر اقتصاد میباشد، برای افرادی که به دنبال کردن خبرهای دنیای اقتصاد علاقه دارند و یا میخواهند از نرخ لحظه ای ارز و طلا آگاه شوند، بسیار مناسب میباشد. رابط کاربری روان و طراحی شده بر اساس استانداردهای روز، امکان ذخیره اخبار جهت مطالعه آفلاین، ابزارهای فیلترسازی، اشتراک گذاری و مطالعه در شب و همچنین سرعت بالا در بارگزاری مطالب، از جمله ویژگی های "اخبار اقتصادی و نرخ آنی ارز و طلا" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

2 – اپلیکیشن اینستانگار (شبکه اجتماعی)

اگر از افراد علاقه مند به شبکه های اجتماعی با موضوع عکس هستید، این اپلیکیشن اندرویدی که ویژه کاربران ایرانی طراحی گردیده، برای شما مفید خواهد بود. از جمله امکانات "اینستانگار" میتوانیم به پیام مستقیم، ثبت دیدگاه، پروفایل خصوصی، گفتگو با دیگر کاربران، فیلترهای متنوع برای عکس و غیره اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

3 – اپلیکیشن همراه بانک (انتقال وجه + موجودی)

بسیاری از افراد در طول روز، عملیات بانکی متعددی را انجام میدهند و به روش هایی نیاز دارند که زمان کمتری برای این کار صرف کنند. این برنامه اندرویدی برای چنین افرادی مناسب بوده و به کمک آن میتوانید تمام حساب ها و کارت های بانکی خود را به خوبی مدیریت نمایید و بدون مراجعه به دستگاه های خودپرداز یا اپلیکیشن های بانکی مختلف، به انتقال وجه یا دریافت موجودی بپردازید. پیشنهاد میکنیم برای آشنایی با امکانات "همراه بانک"، به صفحه آن در کافه بازار مراجعه نمایید.

لینک دانلود کافه بازار

4 – اپلیکیشن آی گالری

گالری دستگاهتان از عکس های متعدد پر شده و رابط کاربری آن مورد پسند شما نیست؟ نگران نباشید چون این اپلیکیشن اندرویدی تجربه جدیدی از مدیریت عکس ها و فیلم های موجود در گالری دستگاه را در اختیارتان قرار میدهد. قالب گرافیکی کاربرپسند، امکان رمزگذاری، تغییر رنگ قالب مخفی سازی و قابلیت های متعدد دیگر، از جمله امکانات "آی گالری" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

5 – اپلیکیشن اینستا دانلودر هوشمند

کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام میدانند که امکان دانلود فیلم ها و عکس ها از آن، به راحتی مقدور نیست اما ابزارهایی بدین منظور وجود دارند که برای همه اقشار قابل استفاده میباشند. موضوع این برنامه اندرویدی نیز همین بوده و توسط آن میتوانید به راحتی و با لمس یک دکمه، عکس ها و فیلم های موردنظر خود را دانلود کنید. برای این کار دو روش در "اینستا دانلودر هوشمند" ارائه گردیده که در صفحه کافه بازار آن توضیح داده شده است.

لینک دانلود کافه بازار

6 – اپلیکیشن بروزترین خبر

متعلق به مجله اینترنتی بروزترین میباشد که در آن میتوانید از جدیدترین خبرها با موضوعات مختلفی همچون سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، حوادث، ورزشی و غیره، آگاه شوید. محیط زیبا و رابط کاربری روان، مطالعه آفلاین، بروزرسانی دستی، دریافت اعلان خبرهای جدید، ثبت نظر و ابزار جستجو، از ویژگی ها و امکانات این اپلیکیشن اندرویدی هستند. در "بروزترین خبر"، روزانه 500 خبر جدید دریافت خواهید کرد.

لینک دانلود از کافه بازار

7 – بازی آخرین جنگ

در بین بازی هایی که دیروز منتشر شدند، تنها یک مورد را یافتیم که بتواند رضایت شما را تا حدودی فراهم کند! این بازی اندرویدی که در سبک هیجان انگیز و مبارزه ای میباشد، در واقع از سری بازی های کنسول سگا بوده که برای اندروید شبیه سازی شده است. در "آخرین جنگ" باید به مبارزه دشمنانی با قابلیت های مختلف بروید و آنها را از پای درآورید.

لینک دانلود از کافه بازار

8 – اپلیکیشن مرور روزانه

چنانچه در فراموش مطالبی که یاد میگیرد استاد هستید، این برنامه اندرویدی به یاری شما خواهد آمد! امکاناتی از قبیل ایجاد مرورهای دلخواه به تعداد نامحدود، حذف و ویرایش مرور، تنظیم ساعت و تاریخ برای شروع مرور، برنامه ریزی استاندارد برای انجام مرورها و پشتیبان گیری جهت جلوگیری از حذف شدن اطلاعات، امکاناتی هستند که در "مرور روزانه" گنجانده شده اند تا دیگر هیچگاه مطالب درسی را فراموش نکنید.

لینک دانلود از کافه بازار

9 – اپلیکیشن خانه اس ام اس

هرچند دوران محبوبیت اپلیکیشن های اس ام اس به پایان رسیده اما هنوز هم افرادی هستند که تمایل دارند بانک کاملی از متن های زیبا با موضوعات مختلف در اختیار داشته باشند. محیط ساده و جذاب، امکانات کاربردی مثل اشتراک گذاری، فونت های متنوع، حالت مطالعه در شب و تنظیمات پیشرفته دیگر، ویژگی های قابل ذکر در "خانه اس ام اس" به شمار می آیند. این اپلیکیشن اندرویدی دارای یک وبسایت به نشانی khanesms.ir نیز میباشد.

لینک دانلود از کافه بازار

10 – اپلیکیشن مجموعه آموزش انواع کباب،کوکو،کتلت

در این برنامه اندرویدی نحوه طبخ ده ها نوع کباب، کوکو و کتلت با توضیحات کامل آمده است که با استفاده از آن میتوانید به آشپز ماهری تبدیل شوید! هرچند "مجموعه آموزش انواع کباب،کوکو، کتلت" دارای قابلیت های ویژه ای نیست اما محتوای آن مفید به نظر میرسد.

لینک دانلود از کافه بازار

 

توجه : اپریویو اپلیکیشن های نام برده در این مطلب را تضمین نمیکند و آنها را تنها به عنوان بهترین برنامه و بازی منتشر شده در روز قبل معرفی کرده است.

 

اینها را هم بخوانید