معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 104

معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 109

در آخر هفته ای که گذشت و طی دو روز قبل (14 و 15 اردیبهشت ماه 1395)، شاهد انتشار برنامه و بازی های متعددی در کافه بازار بودیم که از میان آنها، 10 عنوان برتر را انتخاب کرده ایم تا در شماره صد و نهم از سری مقالات معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز نام ببریم. اگر به دنبال اپلیکیشن های مورد نیاز یا بازی های مورد علاقه خود هستید، در ادامه با AppReview همراه شوید.

توجه : برای مشاهده لیست کامل اپلیکیشن ها و بازی های جدید در هر روز، به صفحه آمارکده در اپریویو مراجعه کنید.

همانطور که میدانید روزانه تعداد زیادی اپلیکیشن و بازی موبایل در مارکت محبوب کافه بازار منتشر میشوند که هرچند همه آنها از کیفیت قابل ملاحظه ای برخوردار نیستند اما در این میان، مواردی هم به چشم میخورند که ارزش نصب شدن و امتحان کردن توسط کاربران را دارند. ما سعی کرده ایم این عناوین برتر را از لحاظ کیفیت گرافیک، رابط کاربری، عملکرد، امکانات و شاخص های دیگر گلچین نموده و در این سری مقالات نام ببریم.

1 نبرد محلات

در این بازی اندرویدی که به سبک استراتژی و از نوع کارتی میباشد، شما به عنوان یک لوطی باید محله خود را مدیریت نموده و در درگیری بین محله های مختلف رهبری کنید.

لینک دانلود از کافه بازار

2 رژیم 28

اگر قصد لاغری دارید و میخواهید رژیم بگیرید، میتوانید از این برنامه اندرویدی و امکانات مفید آن بهره ببرید که طبق شاخص های بدنی شما، برنامه غذایی مناسب را ارائه میدهد.

لینک دانلود از کافه بازار

3 پیکارز (ماشین جنگی)

این بازی اندرویدی، داستان نبرد ماشین های جنگی در خیابان های شهر تهران میباشد که شما میتوانید ماشین خود را به انواع سلاح ها مجهز نموده و به نبرد با دیگران بپردازید.

لینک دانلود از کافه بازار

4 کالج (تمامی زبان ها)

به کمک این اپلیکیشن اندرویدی و روش آموزشی موثر آن، میتوانید زبان های انگلیسی، ترکیه ای، ایتالیایی، اسپانیایی و فرانسوی را یاد بگیرید.

لینک دانلود از کافه بازار

5 ماشین من

با استفاده از این برنامه اندرویدی میتوانید عیب خودرو خود را به کمک ابزار جستجوی آن بیابید و نحوه تعمیر یا رفع آن عیب را دریافت کنید.

لینک دانلود از کافه بازار

6 خواستگاری

علاقه مندان به بازی های سبک کلمات میتوانند با انجام این بازی اندرویدی جالب در اوقات فراغت خود لذت ببرند و به هوشنگ در خواستگاری رفتن و ازدواج کمک کنند!

لینک دانلود از کافه بازار

7 تپ اینستا

اگر صاحب یک صفحه اینستاگرام هستید و میخواهید علاوه بر افزایش تعداد دنبال کنندگان آن، لایک ها و کامنت های بیشتری دریافت نمایید، میتوانید از این اپلیکیشن اندرویدی کمک بگیرید.

لینک دانلود از کافه بازار

8 حکم واقعی

در این بازی اندرویدی باید با هوش مصنوعی و یار فرضی خود، به انجام سرگرمی محبوب حکم با پاسور بپردازید که قابلیت های جالبی نیز در آن پیش بینی شده است.

لینک دانلود از کافه بازار

9 آپشن یاب خودرو

این برنامه اندرویدی به شما کمک میکند که امکانات کامل انواع اتومبیل های خارجی را بهتر بشناسید و خرید مطمئن تری داشته باشید.

لینک دانلود از کافه بازار

10 ملکپرداز فایل

افرادی که قصد خرید ملک در مناطق 1 و 3 تهران را دارند، میتوانند با استفاده از این اپلیکیشن اندرویدی با مشاوران و کارشناسان ملکی در این منطقه ارتباط برقرار نموده و راهنمایی شوند.

لینک دانلود از کافه بازار

 

اپلیکیشن ها و بازی های پیشنهادی

شوالیه سیاه بازی اکشن با گرافیک جذاب و گیم پلی هیجان انگیز

اسپید برنامه درخواست آنلاین موتورسیکلت در شهر تهران

فلش کارت ایلس اپلیکیشنی برای یادگیری زبان انگلیسی با تکرار و تمرین

 

در پایان این شماره قصد داریم عناوین خارجی منتشر شده در روزهای گذشته را نیز با ذکر نام و توضیح مختصر به شما معرفی کنیم. برای دانلود هر مورد کافی است بر روی نام آن کلیک کنید.

Drag Racing Pro بازی هیجان انگیز رانندگی با ماشین های متنوع (3000 تومان)

 

تذکر اپریویو اپلیکیشن ها و بازی های نام برده در این مطلب را تضمین نمیکند و آنها را تنها به عنوان بهترین برنامه و بازی منتشر شده در همان روز معرفی کرده است. توصیه میکنیم مواردی که واقعا به آنها نیاز دارید را دانلود و نصب نمایید.

اینها را هم بخوانید