معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 104

معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 111

بعد از گذشت چند روز، قصد داریم در شماره صد و یازدهم از سری مقالات معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز، 10 عنوان برتر که طی روزهای 19 تا 22 اردیبهشت ماه 1396 در کافه بازار منتشر شدند را نام ببریم. اگر به دنبال اپلیکیشن های مورد نیاز یا بازی های مورد علاقه خود هستید، در ادامه با AppReview همراه باشید.

توجه : برای مشاهده لیست کامل اپلیکیشن ها و بازی های جدید در هر روز، به صفحه آمارکده در اپریویو مراجعه کنید.

همانطور که میدانید روزانه تعداد زیادی اپلیکیشن و بازی موبایل در مارکت محبوب کافه بازار منتشر میشوند که هرچند همه آنها از کیفیت قابل ملاحظه ای برخوردار نیستند اما در این میان، مواردی هم به چشم میخورند که ارزش نصب شدن و امتحان کردن توسط کاربران را دارند. ما سعی کرده ایم این عناوین برتر را از لحاظ کیفیت گرافیک، رابط کاربری، عملکرد، امکانات و شاخص های دیگر گلچین نموده و در این سری مقالات نام ببریم.

1 آنسوی مرزها

این بازی اندرویدی که با الهام گرفتن از نبردهای مدافعین حرم تولید شده از گیم پلی هیجان انگیزی بهره میبرد و در آن باید شهر را از اشغال تروریست ها نجات دهید.

لینک دانلود از کافه بازار

2 نبرد اساطیر

در این بازی اندرویدی که به سبک محبوب استراتژی میباشد، از تکنولوژی واقعیت افزوده استفاده شده که در آن باید به صورت آنلاین با دیگران مبارزه نموده و از قلعه خود دفاع کنید.

لینک دانلود از کافه بازار

3 ساینا سیر

برای رزرو و خرید آنلاین بلیط هواپیما در کوتاهترین زمان ممکن و همچنین اطلاع از تمامی پروازهای چارتری و سیستمی، میتوانید از این برنامه اندرویدی استفاده نمایید.

لینک دانلود از کافه بازار

4 مدیر وب آموزش بازاریابی اینترنتی

محتوای این اپلیکیشن اندرویدی از آموزش های جامع و مفید ویدیویی در زمینه بازاریابی اینترنتی تشکیل شده که میتوانید از آنها بهره ببرید.

لینک دانلود از کافه بازار

5 هم آپ

اگر صاحب کسب و کاری هستید و قصد دارید که لیست بیمه کارمندان خود را به راحتی تهیه نموده و برای سازمان بیمه تامین اجتماعی ارسال کنید، میتوانید از این برنامه اندرویدی کمک بگیرید.

لینک دانلود از کافه بازار

6 عضو بگیر

صاحبان کانال های تگرامی برای رونق کسب و کار خود و درآمد بیشتر از راه جذب تبلیغات، میتوانند از این اپلیکیشن اندرویدی برای افزایش تعداد اعضای کانال خود کمک بگیرند.

لینک دانلود از کافه بازار

7 سقوط آزاد

در این بازی اندرویدی شما یک چترباز هستید که از ارتفاع زیاد سقوط میکند و باید با سرعت عمل زیاد و ضمن جلوگیری از برخورد با موانع بین راه، امتیاز بدست آورد.

لینک دانلود از کافه بازار

8 تلگرام نقره ای

این برنامه اندرویدی درواقع یک نسخه غیر رسمی و دارای مجوز از پیام رسان محبوب تلگرام میباشد که میتوانید از امکانات پیشرفته آن بهره مند شوید.

لینک دانلود از کافه بازار

9 سربازان سفید

این بازی اندرویدی که از گیم پلی جالبی بهره میبرد به صورت رقابتی بوده و در آن نقش گلبول های سفید بدن را بر عهده خواهید داشت که باید با سرطان مبارزه کنید!

لینک دانلود از کافه بازار

10 برنامه ریز

به کمک این اپلیکیشن اندرویدی و امکانات مفید آن میتوانید امور روزمره خود را به خوبی مدیریت نموده و از فراموشی کارهای ضروری جلوگیری کنید.

لینک دانلود از کافه بازار

 

اپلیکیشن ها و بازی های پیشنهادی

باشگاه ازدواج دانشجویی دریافت مشاوره ازدواج برای شروع یک زندگی ایده آل

فوری رو اپلیکیشن درخواست آنلاین تاکسی در استان البرز

ممبر پلاس برنامه افزایش تعداد اعضای کانال تلگرام

شیک لاین درج آگهی فروش پوشاک و یافتن شیک ترین لباس ها

چیتکس درخواست تاکسی به صورت آنلاین در شهر مشهد

سوار اپلیکیشن تاکسی یاب و پیک یاب آنلاین

ممبربگیر برنامه افزایش تعداد اعضای کانال تلگرام

پیک یاب درخواست آنلاین پیک موتوری

شیرون بازی ساده و سرگرم کننده برای اوقات فراغت

 

در پایان این شماره قصد داریم عناوین خارجی منتشر شده در روزهای گذشته را نیز با ذکر نام و توضیح مختصر به شما معرفی کنیم. برای دانلود هر مورد کافی است بر روی نام آن کلیک کنید.

PewDiePie: Tuber Simulator بازی سرگرم کننده با گرافیک و گیم پلی جالب

VidCompact برنامه فشرده سازی و ویرایش ویدیو با امکانات مفید

Island Survival بازی هیجان انگیز به سبک ماجرایی

Shootout بازی اکشن با گیم پلی جذاب

Runtasty آموزش تهیه میلیون ها خوراکی متنوع به صورت ویدیویی

Fisherman’s Horizon بازی جالب با گرافیک پیکسلی و گیم پلی متفاوت

 

تذکر اپریویو اپلیکیشن ها و بازی های نام برده در این مطلب را تضمین نمیکند و آنها را تنها به عنوان بهترین برنامه و بازی منتشر شده در همان روز معرفی کرده است. توصیه میکنیم مواردی که واقعا به آنها نیاز دارید را دانلود و نصب نمایید.

اینها را هم بخوانید