معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 104

معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 112

در شماره صد و دوازدهم از سری مقالات معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز، قصد داریم 10 عنوان برتر که طی روزهای 23 و 24 اردیبهشت ماه 1396 در کافه بازار منتشر شده اند را نام ببریم. برای آشنایی بیشتر با این عناوین، در ادامه با AppReview همراه شوید.

توجه : برای مشاهده لیست کامل اپلیکیشن ها و بازی های جدید در هر روز، به صفحه آمارکده در اپریویو مراجعه کنید.

همانطور که میدانید روزانه تعداد زیادی اپلیکیشن و بازی موبایل در مارکت محبوب کافه بازار منتشر میشوند که هرچند همه آنها از کیفیت قابل ملاحظه ای برخوردار نیستند اما در این میان، مواردی هم به چشم میخورند که ارزش نصب شدن و امتحان کردن توسط کاربران را دارند. ما سعی کرده ایم این عناوین برتر را از لحاظ کیفیت گرافیک، رابط کاربری، عملکرد، امکانات و شاخص های دیگر گلچین نموده و در این سری مقالات نام ببریم.

1 خبرنگار

اگر میخواهید از خبرهای روز ایران و جهان در کمترین زمان ممکن آگاه شوید، میتوانید از این برنامه اندرویدی که جدیدترین اخبار با موضوعات متنوع را پوشش میدهد، کمک بگیرید.

لینک دانلود از کافه بازار

2 تلگرام ملی + بازدیدیاب پروفایل

این اپلیکیشن اندرویدی یک نسخه غیر رسمی و دارای مجوز از پیام رسان محبوب تلگرام میباشد که امکانات پیشرفته تری نسبت به آن دارد.

لینک دانلود از کافه بازار

3 آنکس

برای دیدن ویترین فروشگاه های معتبر و مشهورترین برندها، میتوانید از این برنامه اندرویدی استفاده کنید و کالاهای موردنیازتان را به راحتی بخرید.

لینک دانلود از کافه بازار

4 اینستاگرامر

به کمک این اپلیکیشن اندرویدی میتوانید تعداد فالوورهای صفحه اینستاگرام خود را افزایش داده و لایک های بیشتری برای عکس هایتان دریافت نمایید.

لینک دانلود از کافه بازار

5 گردشگر

علاقه مندان به گردشگری و سفر در دل طبیعت زیبای ایران، میتوانند با استفاده از این برنامه اندرویدی با نقاط دیدنی کشورمان و اطلاعات مربوط به آنها آشنا شوند.

لینک دانلود از کافه بازار

6 ممبر شارژ

اگر صاحب کانال های تلگرامی هستید و قصد دارید برای کسب درآمد بیشتر، تعداد اعضای کانال خود را افزایش دهید، این اپلیکیشن اندرویدی میتواند به شما کمک کند.

لینک دانلود از کافه بازار

7 فالوستاگرام

این برنامه اندرویدی برای افرادی مناسب است که میخواهند با افزایش تعداد فالوورهای صفحه اینستاگرام خود به کسب درآمد بپردازند.

لینک دانلود از کافه بازار

8 جت شارژ

به کمک این اپلیکیشن اندرویدی میتوانید باطری تلفن همراه خود را سریعتر شارژ نموده و با بهینه سازی مصرف آن، عمر باطری را افزایش دهید.

لینک دانلود از کافه بازار

9 تک ممبر

برای افزایش تعداد اعضای کانال تلگرام خود میتوانید از این برنامه اندرویدی کمک بگیرید و در نتیجه درآمد بیشتری کسب کنید.

لینک دانلود از کافه بازار

10 کافه اینستا

در این اپلیکیشن اندرویدی، امکاناتی برای افزایش فالوور اینستاگرام، دریافت لایک ها و کامنت های بیشتر و همچنین افزایش بازدید ویدیوهای شما قرار داده شده است.

لینک دانلود از کافه بازار

 

اپلیکیشن ها و بازی های پیشنهادی

زودتکس برنامه درخواست تاکسی به صورت آنلاین

آف تینو فروشگاهی برای خرید ساعت های شیک

همگرام تلگرام غیر رسمی و دارای مجوز با امکانات جالب

Call of Duty:Iran بازی اکشن و هیجان انگیز به سبک تیراندازی

اینستا لایف افزایش لایک و فالو اینستاگرام

 

در پایان این شماره قصد داریم عناوین خارجی منتشر شده در روزهای گذشته را نیز با ذکر نام و توضیح مختصر به شما معرفی کنیم. برای دانلود هر مورد کافی است بر روی نام آن کلیک کنید.

Hime اپلیکیشن پیام رسان با قابلیت های جالب و امکان تماس صوتی

 

تذکر اپریویو اپلیکیشن ها و بازی های نام برده در این مطلب را تضمین نمیکند و آنها را تنها به عنوان بهترین برنامه و بازی منتشر شده در همان روز معرفی کرده است. توصیه میکنیم مواردی که واقعا به آنها نیاز دارید را دانلود و نصب نمایید.

اینها را هم بخوانید