معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 104

معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 113

طبق روال همیشه و طی روزهای 25 و 26 اردیبهشت ماه 1396، تعدادی برنامه و بازی در کافه بازار منتشر شدند که قصد داریم از میان آنها، 10 عنوان برتر را در شماره صد و سیزدهم از سری مقالات معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز نام ببریم. در ادامه با AppReview همراه باشید.

توجه : برای مشاهده لیست کامل اپلیکیشن ها و بازی های جدید در هر روز، به صفحه آمارکده در اپریویو مراجعه کنید.

همانطور که میدانید روزانه تعداد زیادی اپلیکیشن و بازی موبایل در مارکت محبوب کافه بازار منتشر میشوند که هرچند همه آنها از کیفیت قابل ملاحظه ای برخوردار نیستند اما در این میان، مواردی هم به چشم میخورند که ارزش نصب شدن و امتحان کردن توسط کاربران را دارند. ما سعی کرده ایم این عناوین برتر را از لحاظ کیفیت گرافیک، رابط کاربری، عملکرد، امکانات و شاخص های دیگر گلچین نموده و در این سری مقالات نام ببریم.

1 دنده دو : ترافیک

علاقه مندان به بازی های سبک رانندگی که دوستدار سرعت و هیجان هستند، میتوانند در این بازی اندرویدی با انواع خودروهای ایرانی و خارجی به مسابقه بپردازند.

لینک دانلود از کافه بازار

2 کافه فیت

این برنامه اندرویدی با امکانات جالب و کاربردی که در آن قرار دارد، برای افرادی مفید است که به سلامت و تناسب اندام خود اهمیت میدهند.

لینک دانلود از کافه بازار

3 خدمات پیشخوان

با استفاده از این اپلیکیشن اندرویدی میتوانید به بسیاری از خدمات پیشخوان دولت دسترسی داشته باشید و از امکاناتی مثل تقویم، هواشناسی، خرید شارژ، پرداخت قبض و غیره بهره مند شوید.

لینک دانلود از کافه بازار

4 نبرد زرهی 2

در این بازی اندرویدی که به سبک استراتژی و اکشن میباشد، باید با تجهیزات جنگی که در اختیار دارید از پادگان های نظامی در برابر حملات دشمن محافظت کنید.

لینک دانلود از کافه بازار

5 پاساژ

اگر میخواهید خرید و فروش بدون هرگونه واسطه را تجربه نمایید، میتوانید از این برنامه اندرویدی که 31 استان و 430 شهر کشور را پوشش میدهد، کمک بگیرید.

لینک دانلود از کافه بازار

6 نوبی

افرادی که قصد خرید و فروش کتاب های نو یا دست دوم را دارند، میتوانند آنها را در این اپلیکیشن اندرویدی بیابند و یا در معرض دید عموم قرار دهند.

لینک دانلود از کافه بازار

7 سقف

مشاورین املاک میتوانند با استفاده از این برنامه اندرویدی و امکانات مفید آن، با همکاران خود برای خرید و فروش یا رهن و اجازه ملک مشارکت کنند.

لینک دانلود از کافه بازار

8 اینستا پلاس

برای افزایش تعداد فالوئرهای صفحه اینستاگرام خود و دریافت لایک های بیشتر برای عکس هایتان، میتوانید از این اپلیکیشن اندرویدی کمک بگیرید.

لینک دانلود از کافه بازار

9 هواشناسی پیشرفته

با استفاده از این برنامه اندرویدی میتوانید از وضعیت آب و هوای محل زندگی خود و سایر شهرهای کشور به صورت لحظه ای آگاه شوید و پیش بینی آن در روزهای آینده را ببینید.

لینک دانلود از کافه بازار

10 زلزله در تهران

این بازی اندرویدی داستان شخصیتی پرحرف به نام فریبرز است که در شهر تهران برای پرداخت قبض از منزل خارج میشود اما ناگهان زلزله می آید و شما باید او را نجات دهید.

لینک دانلود از کافه بازار

 

اپلیکیشن ها و بازی های پیشنهادی

نبرد گانگسترها بازی استراتژی با گرافیک جذاب و گیم پلی هیجان انگیز

ترنگ برنامه درخواست تاکسی به صورت آنلاین

راهنمای اول بانک جامع اطلاعات اصناف در استان گیلان

هجوم کیهانی بازی هیجان انگیز با گیم پلی سرگرم کننده

پستمن اپلیکیشن درخواست آنلاین پیک موتوری در تهران

یادداشت ساده برنامه ای برای ثبت یادداشت های روزانه

رکاب بازی رانندگی با خودروهای ایرانی

 

در پایان این شماره قصد داریم عناوین خارجی منتشر شده در روزهای گذشته را نیز با ذکر نام و توضیح مختصر به شما معرفی کنیم. برای دانلود هر مورد کافی است بر روی نام آن کلیک کنید.

MTB DownHill بازی جذاب و هیجان انگیز دوچرخه سواری در کوهستان

Birdstopia بازی سرگرم کننده با گرافیک زیبا و گیم پلی متفاوت

Bubble Blaster بازی جالب با گرافیک و گیم پلی جذاب

 

تذکر اپریویو اپلیکیشن ها و بازی های نام برده در این مطلب را تضمین نمیکند و آنها را تنها به عنوان بهترین برنامه و بازی منتشر شده در همان روز معرفی کرده است. توصیه میکنیم مواردی که واقعا به آنها نیاز دارید را دانلود و نصب نمایید.

اینها را هم بخوانید