معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 15

معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 15

گویا روند تولید اپلیکیشن و بازی موبایل هیچگاه توقفی ندارد و هر روز با قدرت ادامه پیدا میکند بطوریکه روز قبل نیز (16 آذرماه 1395) عناوین متعددی در کافه بازار منتشر گردیدند. طبق روال همیشگی و در پانزدهمین شماره از این سری مقالات اپریویو، بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز را به شما معرفی میکنیم. در ادامه با AppReview همراه شوید تا مروری بر این عناوین برتر داشته باشیم.

همانطور که میدانید روزانه تعداد زیادی اپلیکیشن و بازی موبایل در مارکت محبوب کافه بازار منتشر میشوند که هرچند همه آنها از کیفیت خوبی برخوردار نیستند اما در این میان، مواردی هم به چشم میخورند که ارزش نصب شدن و امتحان کردن توسط کاربران را دارند.

1 اپلیکیشن آریاگرام(تلگرام منشی دار)

این روزها به دلیل در دسترس بودن اینترنت، همه کاربران تلفن همراه از اپلیکیشن های پیام رسان برای ارتباط با دیگران استفاده میکنند که در میان آنها، تلگرام بسیار محبوب است. این محبوبیت زیاد سبب گردیده تا نسخه های غیررسمی و دارای مجوز متعددی از این پیام رسان تولید شود. این برنامه اندرویدی نیز یکی از این نسخه ها بوده که قابلیت های جالبی در آن وجود دارد. از جمله ویژگی های "آریاگرام" میتوانیم به امکانات کاربردی، ظاهر زیبا و رابط کاربری روان آن اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

2 بازی PicrossLUNA (غیرفارسی)

وجود یک بازی سبک اما سرگرم کننده در تلفن همراه یا تبلت، میتواند لحظات خوشی را در اوقات فراغت ما به وجود بیاورد. در این بازی اندرویدی که به سبک فکری و معمایی میباشد، باید پازل های مختلف را تکمیل کنید تا از داستانی که در پشت آنها روایت شده، لذت ببرید. گرافیک جالب و گیم پلی اعتیادآور از جمله خصوصیات "PicrossLUNA" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

3 اپلیکیشن سلامت جوانان

همه ما باید به فکر سلامتی خود باشیم و بدین منظور باید از منابع معتبر برای دسترسی به اطلاعات علمی و پزشکی استفاده کنیم. این اپلیکیشن اندرویدی یکی از همین منابع بوده که به سفارش اداره سلامت جوانان تولید شده است و در آن میتوانید به مطالب آموزشی، ابزارهای اندازه گیری شاخص های سلامتی، آزمون های ارزیابی و امکانات دیگر دسترسی داشته باشید. محیط کاربرپسند، محتوای مفید و رابط کاربری استاندارد از ویژگی های "سلامت جوانان" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

4 اپلیکیشن نوای بازرگانی

اپراتورهای تلفن همراه کشور در کنار خدمات اصلی خود، ارزش افزوده هایی را نیز ارائه میدهند که هر کدام به نوعی مفید هستند. آوای انتظار یا همان موزیکی که قبل از پاسخ دادن طرف مقابل به تماس میشنوید، یکی از این خدمات است که بسیاری از کاربران آن را مورد استفاده قرار میدهند. این برنامه اندرویدی با الهام گرفتن از آوای انتظار، اقدام به انتشار پیام های صوتی با موضوع تبلیغاتی میکند که مزایای را برای شما و تبلیغ دهندگان به همراه دارد. برای "نوای بازرگانی" باید خصوصیاتی همچون ظاهر جذاب و رابط کاربری روان را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

5 اپلیکیشن دیکشنری جامع

در دنیای پیشرفته امروزی ناگزیر به یادگیری زبان های بین المللی و به خصوص انگلیسی هستیم تا بتوانیم دایره روابط خود را در سطح جهانی گسترش دهیم. هرچند کلاس های آموزشی متعددی بدین منظور وجود دارد اما همه افراد بنا به دلایل مختلف نمیتوانند در آنها شرکت کنند. اگر جزو این دسته از افراد هستید، این اپلیکیشن اندرویدی برای شما مفید خواهد بود. امکانات کاربردی، محیط کاربرپسند و رابط کاربری روان از ویژگی های "دیکشنری جامع" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

6 اپلیکیشن آپوگرام (تلگرام خاص و پیشرفته)

وقتی بحث ارسال پیام برای دیگران پیش می آید، ناخودآگاه به یاد اپلیکیشن های پیام رسان می افتیم که تاکنون نمونه های زیادی از آنها تولید شده است و در این میان تلگرام یکی از محبوبترین آنها میباشد. این برنامه اندرویدی درواقع یک تلگرام غیررسمی و دارای مجوز بوده که امکانات بیشتری در نسبت به نسخه اصلی در آن وجود دارد. رابط کاربری استاندارد و گرافیک زیبا از جمله خصوصیات "آپوگرام" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

7 اپلیکیشن شارژر پلاس (همه چیز در جیب شما)

همانطور که میدانید هر یک از اپراتورهای تلفن همراه، خدمات متنوعی را برای جلب رضایت مشترکین خود ارائه میدهند که اگر این خدمات بطور یکجا و با سرعت بیشتر قابل دسترس باشند، استفاده از آنها راحت تر خواهد بود. این اپلیکیشن اندرویدی به همین منظور تولید شده است و در آن میتوانید علاوه خرید شارژ سیم کارت، از امکانات دیگری مثل پرداخت قبوض و فعالسازی بسته ای اینترنتی و سایر خدمات اپراتورها بهره مند شوید. راحتی استفاده برای همه کاربران و ظاهر جذاب با گرافیک چشم نواز، از ویژگی های "شارژر پلاس" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

8 اپلیکیشن ویرا لنز

در صنعت عینک سازی، داشتن تخصص و تجربه کافی بسیار اهمیت دارد چون سر و کار آن با یکی از حساس ترین اعضای بدن انسان میباشد. چنانچه در این صنعت فعالیت میکنید و میخواهید که اندازه گیری های لازم برای ساخت عدسی های عینک را بطور دقیق انجام دهید، میتوانید از این برنامه اندرویدی و امکانات جالب آن استفاده نمایید. رابط کاربری استاندراد و روان در کنار جذابیت ظاهری، از خصوصیات "ویرا لنز" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

9 اپلیکیشن موبوردیاب آنتی هک وای فای

تکنولوژی وای فای یا اینترنت بی سیم، این روزها به جزئی جدایی ناپذیر از زندگی ما تبدیل شده و خیلی از افراد در منزل یا محل کار خود از مودم های دارای این قابلیت استفاده میکنند. البته باید به فکر امنیت وای فای هم باشیم تا رمز آن برای دیگران قابل کشف نباشد که این اپلیکیشن اندرویدی به همین منظور تولید گردیده است. برای "موبوردیاب آنتی هک وای فای" میتوانیم به ویژگی هایی همچون محیط زیبا و رابط کاربری روان اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

10 اپلیکیشن کافی شاپ همراه من

تنوع خوراکی ها به اندازه ای زیاد است که امکان یادگیری نحوه طبخ و تهیه همه آنها وجود ندارد هرچند منابعی با محتوای دستور پخت انواع غذا و کیک یافت میشوند. در این برنامه اندرویدی طرز تهیه خوراکی های متنوع قابل دسترس میباشد که به کمک آنها میتوانید به یک آشپز حرفه ای تبدیل شوید. برای "کافی شاپ همراه من" باید خصوصیاتی از قبیل ظاهر کاربرپسند، محتوای غنی و رابط کاربری استاندارد را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

 

توجه اپریویو اپلیکیشن ها و بازی های نام برده در این مطلب را تضمین نمیکند و آنها را تنها به عنوان بهترین برنامه و بازی منتشر شده در همان روز معرفی کرده است.

اینها را هم بخوانید