معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 16

معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 16

در این مطلب که شانزدهمین شماره از سری مقالات معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز میباشد، شما را با 10 عنوان برتر که روز قبل (17 اذرماه 1395) در کافه بازار منتشر گردیدند، آشنا میکنیم. ممکن است اپلیکیشن مورد نیاز یا بازی محبوبتان در بین این عناوین باشد پس در ادامه با AppReview همراه شوید.

همانطور که میدانید روزانه تعداد زیادی اپلیکیشن و بازی موبایل در مارکت محبوب کافه بازار منتشر میشوند که هرچند همه آنها از کیفیت خوبی برخوردار نیستند اما در این میان، مواردی هم به چشم میخورند که ارزش نصب شدن و امتحان کردن توسط کاربران را دارند.

1 اپلیکیشن سیار

در خیلی از مواقع بطور ضروری و فوری به خدمات مختلفی مثل تعمیرکاری نیاز پیدا میکنیم که شاید دسترسی نزدیک به آنها نداشته باشیم. به کمک این برنامه اندرویدی میتوانید خدمات مورد نیاز خود را در هر زمان و مکان به راحتی بیابید و از صاحبان آنها درخواست کمک کنید. رابط کاربری روان و محیط زیبا، از جمله ویژگی های "سیار" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

2 بازی جدال در چایخانه

بسیاری از بازی های رایانه ای مشهور، الهام بخش ساخت عناوین دیگری شدند تا مخاطبان آنها را در یک فضای متفاوت تجربه کنند. این بازی اندرویدی که در سبک رقابتی میباشد، میتواند لحظات سرگرم کننده ای را در اوقات فراغت شما به وجود آورد و در آن باید قناری مش رحیم (صاحب کافه) را از دست گربه ها نجات دهید. گرافیک زیبا و گیم پلی جالب از خصوصیات "جدال در چایخانه" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

3 اپلیکیشن مترجم سخنگوی هوشمند

تعداد زیادی از افراد به دلایل مختلف از جمله تجارت یا گردش، به کشورهای خارجی سفر میکنند و برای برقرار ارتباط با مردم آن کشور، باید به یک زبان بین المللی مسلط باشند. البته امکان یادگیری زبان های خارجی برای همه مقدور نیست و میتوان از ابزارهای کمکی در این زمینه استفاده نمود. این اپلیکیشن اندرویدی یکی از همین ابزارها بوده که حاوی دیکشنری های مختلف و ربات های ترجمه گر دقیق است. برای "مترجم سخنگوی هوشمند" باید به ویژگی هایی همچون رابط کاربری روان و ظاهر کاربرپسند اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

4 اپلیکیشن برنامه هفتگی من

یکی از مشکلاتی که اکثر دانشجویان با آن مواجه میشوند، فراموشی برنامه های تحصیلی در طول هفته میباشد که راه حل آن مدیریت دقیق و صحیح است. اگر دانشجو هستید این برنامه اندرویدی به شما کمک میکند تا برنامه های کلاسی، تاریخ امتحانات و سایر موارد مربوط به تحصیلتان را به راحتی مدیریت نمایید. گرافیک جذاب، امکانات مختلف و رابط کاربری استاندارد، از خصوصیات "برنامه کلاسی من" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

5 اپلیکیشن فان روز

این روزها بی خبر ماندن از حوادثی که در دنیای اطرافمان میگذرد، دیگر معنی ندارد چون منابع خبری متعددی هستند که ما را آگاه میکنند. این اپلیکیشن اندرویدی برای افرادی مناسب است که میخواهند همواره پیگیر جدیدترین اخبار با موضوعات مختلف باشند. برای "فان روز" میتوانیم ویژگی هایی از قبیل راحتی استفاده از برنامه برای همه اقشار و محیط زیبای آن را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

6 اپلیکیشن ویرایشگر حرفه ای فیلم

اشتراک گذاری فیلم در شبکه های اجتماعی به امری مرسوم بین افراد سراسر دنیا تبدیل شده که این فیلم ها میتواند موضوعات مختلفی داشته باشد. در بعضی مواقع و به دلایل مختلف، باید ویدیوها را ویرایش کنیم و سپس به مخاطبان نشان دهیم که این برنامه اندرویدی به همین منظور تولید گردیده است. امکانات مفید و رابط کاربری روان از جمله خصوصیات "ویرایشگر حرفه ای فیلم" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

7 اپلیکیشن مرورگر ملی Lio

برای وبگردی به مرورگری نیاز داریم که هم قابلیت های مفیدی را در اختیارمان قرار دهد و هم سرعت بالایی داشته باشد. این اپلیکیشن اندرویدی درواقع یک مرورگر صفحات وب است که چنین خصوصیاتی را دارد. علاوه بر این برای "مرورگر ملی Lio" باید به ویژگی های دیگری مثل ظاهر کاربرپسند و امکانات جانبی مختلف اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

8 اپلیکیشن افزایش پلاس

برای اینکه از امکانات سخت افزاری یا نرم افزاری تلفن همراه و تبلت خود نهایت استفاده را ببریم، باید با تنظیمات بخش های مختلف آن آشنا باشیم. در این برنامه اندرویدی، آموزش های مفیدی مانند افزایش سرعت اتصال به اینترنت، کاهش مصرف دیتا و حتی ترفندهایی برای اینستاگرام و تلگرام گنجانده شده است. گرافیک جذاب و رابط کاربری روان، از خصوصیات "افزایش پلاس" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

9 اپلیکیشن دوست یاب

ذات گرایش به هم نوع در همه انسان ها وجود دارد و بشر از ابتدای خلقت، به زندگی اجتماعی علاقه نشان داده است. این علاقه زیاد در عصر امروز، باعث پیدایش شبکه های اجتماعی شد که تعداد اعضای آنها همواره رو به افزایش میباشد. این اپلیکیشن اندرویدی یک شبکه اجتماعی نیست اما با استفاده از آن میتوانید در اطراف خود جستجو نموده و دوست های جدید بیابید. محیط ساده و کار آمد و همچنین راحتی استفاده برای همه، از ویژگی های "دوست یابی" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

10 بازی حافظه ذهن

مغز انسان نیز مثل سایر اندام نیاز به ورزش دارد و بازی های فکری بهترین نوع ورزش برای آن هستند. با این بازی اندرویدی که در سبک تفننی و فکری عرضه شده است، میتوانید وضعیت حافظه و تمرکز خود را بسنجید و علاوه بر سرگرم شدن، تمرینی برای سلامت مغز در آینده انجام داده باشید. برای "حافظه ذهن" باید خصوصیاتی همچون گرافیک ساده و زیبا و همچنین گیم پلی درگیر کننده را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

 

توجه اپریویو اپلیکیشن ها و بازی های نام برده در این مطلب را تضمین نمیکند و آنها را تنها به عنوان بهترین برنامه و بازی منتشر شده در همان روز معرفی کرده است.

اینها را هم بخوانید