معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 2

معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 2

همانطور که وعده داده بودیم در دومین شماره از این سری مقالات اپریویو، 10 مورد از بهترین اپلیکیشن ها و بازی هایی که روز قبل (2 آذرماه 1395) در کافه بازار منتشر شده اند را به شما معرفی میکنیم و مروری کوتاه بر آنها خواهیم داشت. در ادامه با AppReview همراه شوید تا با 10 اپلیکیشن و بازی برتر روز آشنا شوید.

همانطور که میدانید روزانه تعداد زیادی اپلیکیشن و بازی موبایل در مارکت محبوب کافه بازار منتشر میشوند که هرچند همه آنها از کیفیت خوبی برخوردار نیستند اما در این میان، مواردی هم به چشم میخورند که ارزش نصب شدن و امتحان کردن توسط کاربران را دارند.

1 – بازی Toy Defense 2 (غیرفارسی)

طرفداران سبک محبوب استراتژی، بدون تردید از این بازی اندرویدی استقبال میکنند. شما باید سربازهای شجاع خود را طوری در مسیر قرار دهید تا بتوانید در برابر هجوم دشمن دوام بیاورید. هر کدام از این سربازهای کوچک و بامزه با اسلحه های اسباب بازی شکل، قابلیت های دفاعی خاصی دارند. گیم پلی هیجان انگیز و گرافیک جذاب "Toy Defense 2"، شما را تا مدت ها سرگرم خواهد کرد و بد نیست بدانید که پیرو قرارداد رسمی کافه بازار با تیم تولید کننده این بازی، امکان خرید سکه به ریال نیز وجود دارد.

لینک دانلود از کافه بازار

2 – اپلیکیشن قطار وبگردی

روزانه هزاران مطلب در صدها وبسایت ایرانی منتشر میگردد که امکان اطلاع از همه آنها به راحتی وجود ندارد چون نمیتوانید به همه آنها سر بزنید! این برنامه اندرویدی که متعلق به وبسایت قطار میباشد، به شما کمک میکند تا لینک بهترین مقالات اینترنتی را به صورت یکجا در اختیار داشته باشید و مطالب مورد علاقه خود را از دست ندهید. رابط کاربری جذاب و روان، محتوای غنی، تنوع موضوعات و امکانات جانبی پرکاربرد، از جمله ویژگی های "قطار وبگردی" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

3 –  اپلیکیشن تقویم فارسی و یادداشت هاتین

در عصر پیشرفته ای که زندگی میکنیم، اطلاع دقیق از زمان و تاریخ روز بسیار اهمیت دارد. خوشبختانه با روی کار آمدن اپلیکیشن های موبایل دیگر نیازی به تقویم های جیبی نداریم و میتوانیم یادداشت های روزمره را به راحتی در تلفن همراه و تبلت خود ثبت کنیم. وظیفه این اپلیکیشن اندرویدی درواقع همین است که علاوه بر آن، قابلیت های دیگری همچون پخش اذان، قبله نما، قطب نما، نمایش اوقات شرعی، ویجت های زیبا و غیره را نیز دارد. با "تقویم فارسی و یادداشت هاتین" دیگر زمان را از دست نخواهید داد.

لینک دانلود از کافه بازار

4 – اپلیکیشن دیتاشهر (روش جدید جستجو در شهر)

وقتی قصد گردش یا خرید داریم و میخواهیم به اماکن تفریحی برویم، گزینه های متعددی در پیش روی ما هست که البته با خیلی از آنها آشنا نیستیم. این برنامه اندرویدی شما را از سردرگمی نجات میدهد و با پیشنهاد بهترین مکان ها از قبیل رستوران ها، کافی شاپ ها، مراکز خرید، نقاط دیدنی و غیره که دیگر کاربران به آنها امتیاز داده اند، باعث صرفه جویی در وقت و جستجوهای طولانی میشود. به کمک "دیتاشهر" و امکانات پرکاربردی که در آن گنجانده شده، میتوانید آدرس مکان های دلخواه خود در هر شهر را به راحتی پیدا کنید.

لینک دانلود از کافه بازار

5 – اپلیکیشن مدیریت رم

یکی از مشکلات دستگاه های اندرویدی که برنامه های متعدد بر روی آنها نصب شده است، پر شدن حافظه رم و در نتیجه اختلال در عملکرد میباشد. شما میتوانید همه اپلیکیشن های در حال استفاده از حافظه رم را مدیریت نموده و تنها با یک اشاره، منابع دستگاه را آزاد کنید. این اپلیکیشن اندرویدی از رابط کاربری استاندارد و قالب گرافیکی کاربرپسندی بهره میبرد و امکانات مفیدی دارد. به کمک "مدیریت رم"، تلفن همراه یا تبلت شما دیگر به راحتی هنگ نخواهد کرد!

لینک دانلود از کافه بازار

6 – بازی Defense Zone 3 (فارسی شده)

باز هم سبک محبوب استراتژی و یک بازی هیجان انگیز که در آن باید با تمام تجهیزات جنگی که در اخیار دارید، سد دفاعی محکمی در برابر حملات دشمنان بسازید. این بازی اندرویدی درواقع نمونه فارسی شده از عنوان خارجی آن میباشد که امکان خرید به ریال را فراهم کرده است. گرافیک زیبا و متنوع و گیم پلی درگیر کننده، از جمله ویژگی های "Defense Zone 3" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

7 – اپلیکیشن ایما، لمس آسودگی

دیگر دوران خرید کارت شارژ از مغازه ها یا مراجعه به بانک ها برای پرداخت قبوض به سر رسیده و حتی فراتر از آن، نیازی نیست که از دستگاه های خودپرداز یا اینترنت استفاده کنید! این برنامه اندرویدی امکاناتی را فراهم نموده که به وسیله آنها میتوانید بدون نیاز به اینترنت و به صورت آفلاین، برای همه اپراتورهای تلفن همراه شارژ سیم کارت بخرید، بسته های اینترنت همراه را فعال نمایید، قبوض را پرداخت کنید، موجودی بگیرید و به مدیریت کارت های بانکی خود بپردازید. این موارد تنها برخی از قابلیت های "ایما" هستند که در یک محیط کاربرپسند و رابط کاربری روان، به رایگان گنجانده شده اند.

لینک دانلود از کافه بازار

8 – اپلیکیشن بانک کارت

اگر از جمله افرادی هستید که کارت های بانکی متعدد دارید و مدیریت آنها برایتان دشوار است، این اپلیکیشن اندرویدی به شما کمک میکند تا همه آنها را سازماندهی نموده و اطلاعات آنها را در مواقع ضروری، به سرعت مورد استفاده قرار دهید. امکان ثبت کارت بانکی به صورت نامحدود و با اطلاعات کامل، امکانات کاربردی و رابط کاربری استاندارد، از ویژگی های "بانک کارت" میباشند.

لینک دانلود از کافه بازار

9 – اپلیکیشن فروشگاه آنلاین (آرایشی و بهداشتی)

خرید لوازم آرایش و بهداشتی، برای خانم ها از واجبات محسوب میشود و این برنامه اندرویدی امکان انجام آن را به صورت آنلاین میسر کرده است. از جمله خصوصیات "فروشگاه آنلاین" میتوانیم به رابط کاربری روان و امکانات کامل فروشگاهی در آن اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

10 – اپلیکیشن برنامه ریز آسان

این اپلیکیشن اندرویدی برای دانش آموزان دوره راهنمایی و دبیرستان تولید شده تا توسط آن بتوانند به راحتی، برنامه های درسی خود را سازماندهی کنند. محیط ساده و در عین حال زیبا در کنار رابط کاربری روان، از جمله ویژگی های "برنامه ریز آسان" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

 

توجه : اپریویو اپلیکیشن ها و بازی های نام برده در این مطلب را تضمین نمیکند و آنها را تنها به عنوان بهترین برنامه و بازی منتشر شده در روز قبل معرفی کرده است.

اینها را هم بخوانید