معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 23

معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 23

در این مقاله که بیست و سومین شماره از سری مقالات معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز میباشد، قصد داریم 10 عنوان برتر روز قبل (25 آذرماه 1395)که در کافه بازار منتشر شدند را به شما معرفی کنیم. در ادامه با AppReview همراه باشید تا با این عناوین بیشتر آشنا شوید.

همانطور که میدانید روزانه تعداد زیادی اپلیکیشن و بازی موبایل در مارکت محبوب کافه بازار منتشر میشوند که هرچند همه آنها از کیفیت خوبی برخوردار نیستند اما در این میان، مواردی هم به چشم میخورند که ارزش نصب شدن و امتحان کردن توسط کاربران را دارند.

1 بازی تیراندازهای حرفه ای (غیر فارسی)

بهترین تیراندازهای دنیا گرد هم آمده اند تا ارتش نیروهای ویژه خود را فرماندهی کنند و با یکدیگر به نبرد بپردازند. در این بازی اندرویدی که به سبک تیراندازی سوم شخص میباشد، شما نقش یکی از همین فرماندهان را ایفا خواهید کرد و میتوانید در سه حالت داستانی، نبرد آنلاین و بهترین رکورد، آن را انجام دهید. برای "تیراندازهای حرفه ای" میتوانیم ویژگی هایی از جمله گرافیک حرفه ای و جذاب در کنار گیم پلی هیجان انگیز را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

2 اپلیکیشن آرتان

امروزه افراد سراسر دنیا از طریق شبکه های اجتماعی با یکدیگر ارتباط برقرار میکنند که ممکن است به صورت متنی و یا اشتراک گذاری عکس باشد. این برنامه اندرویدی نیز یک شبکه اجتماعی با محتوای متنی و تصویری بوده که در آن میتوانید عکس ها و نوشته های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. محیط کاربرپسند، امکانات مفید و رابط کاربری روان از جمله خصوصیات "آرتان" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

3 بازی RGB Express (غیر فارسی)

سرگرمی های فکری در دنیا بسیار طرفدار دارند و همین موضوع سبب شده تا بازی های رایانه ای متنوعی در این سبک تولید گردد. در این بازی اندرویدی، می بایست رنگ ها را با استفاده از کامیون هایی که در اختیار دارید به مقصد برسانید اما قبل از آن باید مسیر صحیح را مشخص کنید. گرافیک جذاب، تعداد مراحل زیاد و گیم پلی سرگرم کننده از ویژگی های "RGB Express" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

4 اپلیکیشن تیمچه 24 (فروش در تلگرام،اینستاگرام)

فروش محصولات مختلف در شبکه های اجتماعی، یکی از کسب و کارهای آنلاین میباشد که این روزها در بین افراد مرسوم شده است. اگر شما نیز قصد دارید محصولاتی را صفحه اینستاگرام یا کانال تلگرام خود به فروش برسانید، این اپلیکیشن اندرویدی برایتان مناسب خواهد بود. ظاهر زیبا، قابلیت های جالب و رابط کاربری استاندارد، از خصوصیات "تیمچه 24" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

5 اپلیکیشن کلود

با وجود سرویس های فضای ابری مختلف، دیگر زمان ذخیره اطلاعات در کارت های حافظه و دیسک ها به پایان رسیده است. این برنامه اندرویدی نیز یکی از همین سرویس ها میباشد که به کمک آن میتوانید اطلاعات خود را به صورت خصوصی و امن در فضای ابری ذخیره نمایید. برای "کلود" باید به ویژگی هایی همچون محیط زیبا و راحتی استفاده برای همه اقشار اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

6 بازی Thinkrolls Kings & Queens (غیر فارسی)

برخی از بازی ها برای همه رده های سنی مناسب هستند و حتی میتوان آنها را به صورت دسته جمعی و همفکری با یکدیگر انجام داد. در این بازی اندرویدی که بخشی از معماهای آن برای کودکان و بخش دیگر برای بزرگسالان میباشد، باید کلیدها را بیابید و با جابجایی هوشمندانه موانع به درهای بسته برسید و آنها را بازکنید. گرافیک جذاب، تعداد مراحل زیاد و گیم پلی درگیر کننده، از خصوصیات "Thinkrolls Kings & Queens" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

7 اپلیکیشن دیکشنری صوتی-تصویری فارسی انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی، امروزه به امری ضروری تبدیل شده چون برای پیشرفت در زمینه های علمی و تجاری، نیازمند برقراری ارتباط با افراد سراسر دنیا یا استفاده از منابع خارجی هستیم. این اپلیکیشن اندرویدی وظیفه آموزش زبان انگلیسی به شما را برعهده دارد و امکانات مفیدی در آن گنجانده شده است. برای "دیکشنری صوتی-تصویری فارسی انگلیسی" میتوانیم ویژگی هایی از قبیل ظاهر کاربرپسند، محتوای غنی و رابط کاربری روان را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

8 اپلیکیشن آنالیز ممبر | آنفالویاب اینستاگرام

افرادی که در اینستاگرام به فعالیت میپردازند، تمایل دارند که آمار دنبال کنندگان، لایک ها، آنفالوها و دیگر موارد را بطور دقیق تر زیر نظر داشته باشند به خصوص وقتی تعداد دنبال کنندگان صفحه آنها زیاد است. این برنامه اندرویدی به همین منظور تولید شده تا شما آمارهای جالبی از صفحه اینستاگرام خود بدست آورید. ظاهر جذاب، امکانات مفید و رابط کاربری استاندارد، از جمله خصوصیات "آنالیز ممبر" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

9 اپلیکیشن همیارسام

کمپانی سامسونگ محصولات متنوعی از وسایل منزل تا گجت های هوشمند تولید میکند و مشتریان بسیاری در سراسر دنیا دارد. در کشور ما نیز عده زیادی از محصولات سامسونگ استفاده میکنند و نیازمند خدمات مربوط به آنها هستند. این اپلیکیشن اندرویدی در واقع سامانه ای برای فروش آنلاین، تعمیر لوازم خانگی، فروش اقساطی و تعویض کالاهای نو با دست دوم میباشد که مربوط به محصولات سامسونگ است. محیط زیبا و راحتی استفاده برای همه اقشار، از ویژگی های "همیارسام" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

10 اپلیکیشن سنسور هوشمند رویال

یکی از قابلیت های مفید در تلفن های همراه هوشمند، سنسور تشخیص حرکت میباشد که در خیلی از مواقع میتواند مفید واقع شود. این برنامه اندرویدی با استفاده از قابلیت مذکور، امکان انجام عملیات مختلف با حرکت دست را برای شما فراهم کرده است. برای "سنسور هوشمند رویال" باید به خصوصیاتی همچون ظاهر کاربرپسند و رابط کاربری روان اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

 

توجه اپریویو اپلیکیشن ها و بازی های نام برده در این مطلب را تضمین نمیکند و آنها را تنها به عنوان بهترین برنامه و بازی منتشر شده در همان روز معرفی کرده است.

اینها را هم بخوانید