معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 28

معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 28

در اولین روز زمستان، گویا سردی هوا بر انتشار اپلیکیشن ها و بازی های جدید نیز تاثیر داشته و روز قبل (1 دی ماه 1395) تعداد عناوین منتشر شده در کافه بازار چندان زیاد نبود. البته با این وجود توانستیم 10 عنوان برتر را انتخاب نموده و در شماره بیست و هشتم از سری مقالات معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز جای دهیم. با AppReview همراه باشید تا این عناوین را بطور مختصر مرور کنیم.

همانطور که میدانید روزانه تعداد زیادی اپلیکیشن و بازی موبایل در مارکت محبوب کافه بازار منتشر میشوند که هرچند همه آنها از کیفیت خوبی برخوردار نیستند اما در این میان، مواردی هم به چشم میخورند که ارزش نصب شدن و امتحان کردن توسط کاربران را دارند.

1 بازی Symmetria (غیر فارسی)

سرگرمی های فکری برای توقیت ذهن بسیار مناسب هستند و به همین دلیل عناوین مختلف آنها در قالب بازی های رایانه ای تولید میشود. این بازی اندرویدی نیز به سبک معمایی میباشد و در آن باید از روی الگو، طرح ها را به صورت قرینه در طرف دیگر صفحه نمایش ایجاد کنید. گرافیک چشم نواز و گیم پلی سرگرم کننده، از ویژگی های "Symmetria" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

2 بازی ساحل خونین

مبارزه با جرم و جنایت، موضوع خوبی برای ساخت فیلم های سینمایی و بازی های رایانه ای میباشد و تاکنون عناوین محبوبی در این سبک تولید شده اند. در این بازی اندرویدی، شما ماموریت دارید که با مجرمان مبارزه نموده و آنها را نابود کنید. گرافیک سه بعدی و جذاب و همچنین گیم پلی هیجان انگیز، از خصوصیات "ساحل خونین" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

3 اپلیکیشن توربو شارژ

راه های مختلفی برای خرید شارژ سیم کارت وجود دارد اما روش های دیجیتالی آن باعث صرفه جویی در وقت ما میشوند. این برنامه اندرویدی به شما کمک میکند تا به راحتی و در زمان کم، سیم کارت اعتباری خود را شارژ نمایید. برای "توربو شارژ" میتوانیم ویژگی هایی از قبیل محیط زیبا، امکانات مفید و رابط کاربری روان را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

4 اپلیکیشن دفترچه یادداشت فوق حرفه ای 2

برای اینکه کارهای روزمره خود را فراموش نکنیم، باید آنها را در جایی یادداشت نموده و به ثبت برسانیم اما با پیشرفت تکنولوژی، روش های سنتی برای انجام این کار منسوخ شده اند. با استفاده از این اپلیکیشن اندرویدی میتوانید اطلاعات مهم خود را در قالب یادداشت ذخیره نمایید و در مواقع لزوم از آنها استفاده کنید. ظاهر کاربرپسند، قابلیت های کاربردی و راحتی استفاده برای همه اقشار، از خصوصیات "دفترچه یادداشت فوق حرفه ای 2" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

5 اپلیکیشن آشپزونه

تنوع طلبی انسان در خوردن خوراکی های مختلف، باعث شده تا منابع متعددی برای آموزش آشپزی به وجود آیند. این برنامه اندرویدی یکی از همین منابع میباشد که در آن دستور طبخ صدها غذای شرقی و غربی گنجانده شده است. برای "آشپزونه" باید به ویژگی هایی همچون گرافیک جذاب، محتوای غنی و رابط کاربری استاندارد اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

6 اپلیکیشن آریا شارژ

در این مقاله، ششمین عنوان برتر نیز مربوط به یک ابزار خرید شارژ سیم کارت میشود که برای هر 4 اپراتور تلفن همراه قابل استفاده خواهد بود. به کمک این اپلیکیشن اندرویدی میتوانید برای سیم کارت های همراه اول، ایرانسل، تالیا و رایتل، شارژ مستقیم یا رمزدار تهیه کنید. ظاهر زیبا و رابط کاربری روان، از خصوصیات "آریا شارژ" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

7 اپلیکیشن دفترچه یادداشت رمزدار (محافظ)

اهمیت محافظت از اطلاعات و یادداشت آنها برای جلوگیری از فراموشی، سبب گردیده که ابزارهای مختلفی بدین منظور ایجاد شوند. این برنامه اندرویدی یکی از همین ابزارها بوده که میتوانید اطلاعات خود را در آن ثبت نمایید و از امنیت آنها اطمینان داشته باشید. محیط کاربرپسند، امنیت بالا و رابط کاربری استاندارد، از جمله ویژگی های "دفترچه یادداشت رمزدار" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

8 بازی حافظه آبنباتی

برخی از بازی ها هرچند هم ساده باشند، میتوانند باعث سرگرمی ما در اوقات فراغت شوند. در این بازی اندرویدی که حالت دونفره نیز در آن وجود دارد، باید مکان آبنبات ها را به خاطر سپرده و هم شکل های آنها را بیابید. برای "حافظه آبنباتی" میتوانیم به گرافیک زیبا و گیم پلی درگیرکننده آن اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

9 اپلیکیشن پرنسس

بانوان به زیبایی و حفاظت از پوست و موی خود بسیار اهمیت میدهند و از این رو منابع متعددی برای آموزش های لازم در این زمینه به وجود آمده است. این اپلیکیشن اندرویدی، حاوی مطالب مفیدی برای بانوان میباشد که میتوانند برای سلامت و حفظ ظاهر آراسته از آن بهره ببرند. ظاهر جذاب، محتوای غنی و رابط کاربری روان، از ویژگی های "پرنسس" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

10 اپلیکیشن دکتریار

در موقع بروز بیماری باید حتما به پزشک مراجعه کنیم اما همانطور که میدانید، پیشگیری بهتر از درمان است! در این برنامه اندرویدی، مطالبی با موضوع پزشکی، سلامت، آشنایی با بیماری ها و انواع داروهای گیاهی و شیمیایی وجود دارد که استفاده از آنها میتواند برای همه مفید واقع شود. برای "دکتریار" باید خصوصیاتی همچون محیط زیبا، محتوای غنی و رابط کاربری استاندارد را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

 

توجه اپریویو اپلیکیشن ها و بازی های نام برده در این مطلب را تضمین نمیکند و آنها را تنها به عنوان بهترین برنامه و بازی منتشر شده در همان روز معرفی کرده است.

اینها را هم بخوانید