معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 31

معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 31

در این روزها که سرمای زمستان بر همه جا حاکم شده، روند انتشار اپلیکیشن و بازی در کافه بازار همچنان داغ است. طبق معمول همیشه، قصد داریم در شماره سی و یکم از سری مقالات معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز، شما را با 10 عنوان برتر در روز قبل (5 دی ماه 1395) آشنا کنیم. در ادامه با AppReview همراه باشید تا شاید بازی مورد علاقه و اپلیکیشن موردنیازتان را بیابید.

همانطور که میدانید روزانه تعداد زیادی اپلیکیشن و بازی موبایل در مارکت محبوب کافه بازار منتشر میشوند که هرچند همه آنها از کیفیت خوبی برخوردار نیستند اما در این میان، مواردی هم به چشم میخورند که ارزش نصب شدن و امتحان کردن توسط کاربران را دارند.

1 بازی ارباب اژدها (غیر فارسی با امکان خرید ریالی)

برای سرگرمی در اوقات فراغت، کافی است یک بازی با سبک مورد علاقه خود را بر روی دستگاه تلفن همراه نصب نموده و انجام دهیم. در این بازی اندرویدی که به سبک محبوب استراتژی میباشد، باید قلعه مستحکم خود را بسازید و از آن در برابر هجوم بیگانگان دفاع کنید. گرافیک بسیار زیبا و گیم پلی اعتیادآور، از جمله ویژگی های "ارباب اژدها" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

2 اپلیکیشن جیرینگ پی

امروزه برای پرداخت وجه بسیاری از خدمات مورد نیاز، میتوانیم از روش های سریع استفاده نموده و در وقت خود صرفه جویی کنیم. این برنامه اندرویدی در انجام کارهایی مانند شارژ سیم کارت، پرداخت قبوض و استفاده از خدمات کیف پول جیرینگ (همراه اول) به شما یاری میرساند و در دو حالت آنلاین و آفلاین قابل استفاده میباشد. محیط کاربرپسند، امکانات مفید و رابط کاربری روان، از خصوصیات "جیرینگ پی" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

3 اپلیکیشن فیلم و تماشا

افراد علاقه مند به دنیای سینما، اخبار مربوط به هنرمندان و فیلم های سینمایی را بطور جدی دنبال میکنند که نقد عناوین جدید، یکی از موضوعات جالب برای آنها میباشد. اگر از علاقه مندان به سینما هستید و میخواهید با جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا آشنا شوید، این اپلیکیشن اندرویدی برای شما مناسب خواهد بود. برای "فیلم و تماشا" میتوانیم به ویژگی هایی از قبیل ظاهر جذاب، محتوای غنی و رابط کاربری استاندارد اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

4 بازی Can You Escape 5 (غیر فارسی)

حل کردن یک معمای پیچیده برای بسیاری از افراد لذت بخش است به خصوص اگر مربوط به یک بازی رایانه ای باشد. در این بازی اندرویدی، شما در اتاق های در بسته زندانی خواهید شد و باید راه فرار خود را بیابید. گرافیک چشم نواز و گیم پلی جالب، از خصوصیات "Can You Escape" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

5 اپلیکیشن تلگرام پارسی

تاکنون نسخه های غیر رسمی متعددی از پیام رسان محبوب تلگرام منتشر شده اند که البته دارای مجوزهای لازم هستند و امکانات بیشتری نسبت به نسخه اصلی دارند. این برنامه اندرویدی نیز از همین نوع بوده و قابلیت های جالبی را در اختیار شما قرار میدهد. برای "تلگرام پارسی" باید ویژگی هایی همچون ظاهر کاربرپسند، امکانات متعدد و رابط کاربری روان را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

6 اپلیکیشن Ready (غیر فارسی)

هرچند دستگاه تلفن همراه بطور پیش فرض دارای بخش مخاطبین (دفتر تلفن) بوده و امکانات مدیریتی آن نیز در حد کافی است اما برخی از کاربران تمایل دارند که شیوه دیگری از مدیریت مخاطبین را تجربه کنند. این اپلیکیشن اندرویدی به همین منظور تولید شده و امکانات مفیدی را در اختیارتان میگذارد. محیط زیبا، قابلیت های کاربردی و استفاده راحت برای همه اقشار، از خصوصیات "Ready" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

7 اپلیکیشن تاپ فالو افزایش فالو و لایک ایرانی

رقابت بر سر داشتن تعداد لایک و فالوور بیشتر در شبکه اجتماعی اینستاگرام زیاد است و به همین دلیل ابزارهایی به وجود آمدند که به کمک آنها میتوان فالوورها و لایک های بیشتری در اینستاگرام به دست آورد. این برنامه اندرویدی نیز همین کار را برای شما انجام میدهد و برای همه اقشار قابل استفاده میباشد. گرافیک کاربرپسند و رابط کاربری استاندارد، از ویژگی های "تاپ فالو" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

8 اپلیکیشن آی تاکسی

با توجه به افزایش جمعیت در کلان شهرها، بحث جابجایی مسافران در سریعترین زمان ممکن، از اهمیت زیادی برخوردار گردیده و باید راهکارهایی برای آن اندیشیده شود. این اپلیکیشن اندرویدی، در واقع سامانه ای برای رزرو تاکسی بوده که برای شهروندان استان البرز قابل استفاده میباشد. برای "آی تاکسی" میتوانیم به خصوصیاتی همچون ظاهر جذاب و راحتی استفاده برای همه اقشار اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

9 اپلیکیشن پیش بینی آب و هوا

بسیاری از تصمیم های روزمره ما به شرایط آب و هوا بستگی دارد که باید بطور دقیق از آن مطلع شویم. این برنامه اندرویدی، وضعیت آب و هوا را به اطلاع شما میرساند و از دقت خوبی برخوردار است. محیط زیبا، امکانات مفید و رابط کاربری روان، از ویژگی های "پیش بینی آب و هوا" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

10 اپلیکیشن آنتی ویروس فایروال موبایل وال تکاور

امنیت نرم افزاری دستگاه تلفن همراه و تبلت بسیار مهم است و اگر آن را نادیده بگیریم، اطلاعات شخصی ما به سرقت خواهد رفت. این اپلیکیشن اندرویدی در حفظ امنیت اطلاعات به شما کمک میکند. برای "آنتی ویروس وال تکاور" میتوانیم خصوصیاتی از قبیل عملکرد خوب و امکانات مفید را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

 

توجه اپریویو اپلیکیشن ها و بازی های نام برده در این مطلب را تضمین نمیکند و آنها را تنها به عنوان بهترین برنامه و بازی منتشر شده در همان روز معرفی کرده است.

اینها را هم بخوانید