معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 33

معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 33

باز هم در یکی دیگر از سری مقالات معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز، قصد داریم شما را با 10 عنوان برتر که روز قبل (7 دی ماه 1395) در کافه بازار منتشر شدند، آشنا کنیم. در شماره سی و سوم از این سری مقالات، با AppReview همراه باشید تا شاید اپلیکیشن مورد نیاز یا بازی دلخواه خود را در میان نمونه های معرفی شده، بیابید.

همانطور که میدانید روزانه تعداد زیادی اپلیکیشن و بازی موبایل در مارکت محبوب کافه بازار منتشر میشوند که هرچند همه آنها از کیفیت خوبی برخوردار نیستند اما در این میان، مواردی هم به چشم میخورند که ارزش نصب شدن و امتحان کردن توسط کاربران را دارند.

1 اپلیکیشن Surface (کاهش مصرف باتری)

دستگاه تلفن همراه یا تبلت، در طول روز بسیار مورد استفاده قرار میگیرند و به همین دلیل باطری آنها باید بطور پیوسته شارژ شود که البته این کار باعث کاهش عمر باطری میگردد. این برنامه اندرویدی با ترفندی جالب از مصرف زیاد باطری جلوگیری نموده و بدین ترتیب عمر آن را افزایش میدهد. ظاهر زیبا، عملکرد مطلوب و رابط کاربری روان، از ویژگی های "Surface" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

2 اپلیکیشن تیکت گرام

سفر و گردش در مناطق دیدنی، از سرگرمی های محبوب انسان محسوب میشود که خیلی از افراد به دفعات زیاد آن را انجام میدهند. اگر در تورهای گردشگری مختلف شرکت میکنید، این اپلیکیشن اندرویدی برای شما مناسب خواهد بود و به کمک آن میتوانید هزینه بلیط تورها را پرداخت نموده و همچنین با همسفران خود مانند یک شبکه اجتماعی در ارتباط باشید. برای "تیکت گرام" باید خصوصیاتی همچون محیط جذاب، امکانات مفید و رابط کاربری استاندارد را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

3 اپلیکیشن پیش بین (هواشناسی، اوقات شرعی و..)

اطلاع دقیق از وضعیت آب و هوا و همچنین تاریخ و ساعت روز، میتواند به تصمیم گیری بهتر برای انجام کارهای روزمره منجر شود. این برنامه اندرویدی قابلیت های مفیدی همچون نمایش وضعیت آب و هوا، اعلام اوقات شرعی، قطب نما و غیره در خود دارد که میتوانید از آنها بهره ببرید. گرافیک کاربرپسند، امکانات متعدد و راحتی استفاده برای همه اقشار، از ویژگی های "پیش بین" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

4 اپلیکیشن گیلان اپ

استان های سرسبز شمال کشور به دلیل مراجعه مسافران در همه روزهای سال، دارای مراکز تفریحی متعددی هستند که برای آشنایی با همه آنها باید از یک کنبع کامل استفاده نمود. در این اپلیکیشن اندرویدی، آدرس مکان های تفریحی، تجاری و خدماتی استان گیلان و امکاناتی همچون پرداخت قبض و خرید شارژ سیم کارت گنجانده شده است. برای "گیلان اپ" میتوانیم به خصوصیاتی از قبیل محیط زیبا، امکانات مفید و رابط کاربری روان اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

5 اپلیکیشن ادنوس

پیشرفت تکنولوژی در عصر حاضر، بر روی نحوه خرید و فروش کالاها نیز تاثیر گذاشته و سامانه های آنلاین مختلفی بدین منظور به وجود آمده است. این برنامه اندرویدی نیز یکی از همین سامانه ها میباشد که با تکیه بر خرید گروهی، تخفیف های قابل ملاحظه ای به کالاها اختصاص میدهد. ظاهر کاربرپسند، محتوای غنی و راحتی استفاده برای همه اقشار، از جمله ویژگی های "ادنوس" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

6 اپلیکیشن بهترینها برنامه فروشگاهی

این روزها به تعداد افرادی که خرید اینترنتی انجام میدهند، بطور پیوسته افزوه میشود و این موضوع سبب گردیده که فروشگاه های آنلاین متعددی به وجود آیند. این اپلیکیشن اندرویدی، درواقع یک فروشگاه آنلاین میباشد که کالاهای با کیفیتی را عرضه میکند. گرافیک جذاب، محتوای مناسب و رابط کاربری استاندارد، از خصوصیات "بهترینها" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

7 اپلیکیشن دیکشنری + لغتنامه اریس

یادگیری زبان های بین المللی مثل انگلیسی، در عصر امروز بسیار ضروری میباشد چون دامنه ارتباطات وسعت یافته و از مرزهای کشورها گذشته است. این برنامه اندرویدی به شما کمک میکند تا ترجمه کلمات انگلیسی و دیگر زبان های رایج را به راحتی بیابید. محیط کاربرپسند، قابلیت های مفید و رابط کاربری روان، از ویژگی های "دیکشنری + لغتنامه اریس" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

8 اپلیکیشن توتو

امروزه میتوانیم بدون اینکه از جای خود تکان بخوریم، با فرد دیگری در نقطه ای دور به صورت تصویری گفتگو کنیم. این اپلیکیشن اندرویدی نیز به همین منظور تولید شده و در بستری امن، تماس تصویری شما با دیگران را امکان پذیر میسازد. برای "توتو" باید خصوصیاتی از قبیل عملکرد مطلوب و استفاده راحت برای همه اقشار را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

9 اپلیکیشن شارژ و خدمات همراه

این روزها کمتر کسی را میتوان یافت که با وجود تکنولوژی های الکترونیکی، برای استفاده از خدمات مختلف خود را به زحمت اندازد. به کمک این برنامه اندرویدی میتوانید برای سیم کارت خود شارژ بخرید، قبوض آب، برق، خلافی و غیره را بپردازید و به خدمات همراه بانک ها دسترسی داشته باشید. برای "شارژ و خدمات همراه" باید به ویژگی هایی از قبیل گرافیک زیبا، امکانات متعدد و رابط کاربری استاندارد اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

10 اپلیکیشن موبویار

شبکه اجتماعی اینستاگرام دارای صفحات بسیار زیادی میباشد که برخی از آنها بسیار جذاب میباشند و این موضوع برای کانال های پیام رسان تلگرام نیز صدق میکند. در این اپلیکیشن اندرویدی، گنجینه ای از صفحات جالب اینستاگرام و کانال های جذاب تلگرام گنجانده شده تا دیگر نیاز به جستجوی آنها نداشته باشید. ظاهر جذاب، محتوای غنی و رابط کاربری روان، از جمله خصوصیات "موبویار" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

 

توجه اپریویو اپلیکیشن ها و بازی های نام برده در این مطلب را تضمین نمیکند و آنها را تنها به عنوان بهترین برنامه و بازی منتشر شده در همان روز معرفی کرده است.

اینها را هم بخوانید