معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 36

معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 36

در ادامه سری مقالات معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز که اکنون به شماره سی و ششم خود رسیده، 10 عنوان برتر که روز گذشته (11 دی ماه 1395) در کافه بازار منتشر شدند را نام برده و بطور مختصر مرور میکنیم. اگر به اپلیکیشن خاصی نیاز دارید و یا به دنبال یک بازی برای اوقات فراغت خود هستید، در ادامه این مطلب با AppReview همراه باشید.

همانطور که میدانید روزانه تعداد زیادی اپلیکیشن و بازی موبایل در مارکت محبوب کافه بازار منتشر میشوند که هرچند همه آنها از کیفیت خوبی برخوردار نیستند اما در این میان، مواردی هم به چشم میخورند که ارزش نصب شدن و امتحان کردن توسط کاربران را دارند.

1 – بازی Geometry Dash World (غیر فارسی)

امروزه بازی های رایانه ای به عنوان محبوبترین سرگرمی در بین مردم دنیا شناخته میشوند و با وجود دستگاه هایی مانند تلفن همراه یا تبلت، مخاطبان بیشماری دارند. این بازی اندرویدی سرعت عمل شما را به چالش میکشد و در آن باید از روی موانع مختلف بپرید و به پایان برسید که دارای حالت آنلاین نیز میباشد. برای "Geometry Dash World" میتوانیم ویژگی هایی همچون گرافیک جالب و گیم پلی درگیرکننده آن را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

2 – اپلیکیشن خبر +

ذهن کنجکاور مردم همواره در پی جدیدترین خبرها با موضوعات مختلف مانند اقتصاد، سیاست، ورزش و غیره میباشد و همین امر سبب پیدایش منابع متعدد خبری شده است. با استفاده از این برنامه اندرویدی میتوانید آخرین اخبار روز را از همه منابع معتبر دریافت و مشاهده کنید. محیط جذاب، محتوای غنی و رابط کاربری روان، از جمله خصوصیات "خبر+" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

3 – بازی Wizard Swipe (غیر فارسی)

تخیل انسان حد و مرزی نمیشناسد و به همین دلیل شاهد تولید فیلم های سینمایی یا بازی های رایانه ای با موضوعات عجیب هستیم. در ساخت این بازی اندرویدی نیز از قوه تخیل انسان بهره گرفته شده و در آن باید با گلوله های آتشین از قلعه خود در برابر حمله اسکلت ها جلوگیری کنید. گرافیک زیبا و گیم پلی هیجان انگیز از ویژگی های "Wizard Swipe" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

4 – اپلیکیشن یادگیری لغات زبان آلمانی با تصاویر

برخی از زبان های دنیا توسط مردم چندین کشور صحبت میشوند و یادگیری آنها میتواند برای ما مفید باشد. زبان آلمانی یکی از زبان های بین المللی به حساب می آید که به کمک این اپلیکیشن اندرویدی، میتوانید کلمات کاربردی آن را تا حد زیادی یاد بگیرید و بد نیست بدانید که از همین برنامه برای آموزش چند زبان دیگر نیز موجود میباشد. برای "یادگیری لغات زبان آلمانی با تصاویر" باید به خصوصیاتی از قبیل ظاهر کاربرپسند، محتوای مفید و رابط کاربری استاندارد اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

5 – بازی Mr Jump (غیر فارسی)

برای انجام یک تفریح سالم در اوقات فراغت و مواقع تنهایی، کافی است یک بازی بر روی تلفن همراه یا تبلت خود نصب کنید. این بازی اندرویدی میتواند شما را تا مدت زیادی سرگرم نموده و مهارت ها و عکس العمل های شما در پریدن را به چالش بکشد. گرافیک ساده و زیبا در کنار گیم پلی هیجان انگیز، از ویژگی های "Mr Jump" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

6 – اپلیکیشن بازده 2

بیمه ها تضمینی برای رهایی از ضررهای مالی هستند و برخی از انواع آنها مانند بیمه عمر، فواید دیگری نیز دارند. این برنامه اندرویدی به منظور افزایش کیفیت و راندمان مشاوره و فروش بیمه عمر تولید شده و برای بازاریابان فعال در این زمینه مفید خواهد بود. محیط زیبا، عملکرد مطلوب و رابط کاربری روان، از خصوصیات "بازده 2" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

7 – بازی واتسون (آنلاین)

انسان تشنه رقابت است و به همین دلیل، بازی های آنلاین بیشتر از انواع دیگر مورد استقبال قرار میگیرند. این بازی اندرویدی نیز از همین نوع بوده و باید در آن بر سر حل جدول کلمات با دیگران به رقابت بپردازید که تا مدت ها میتواند شما را سرگرم کند. گرافیک کاربرپسند و گیم پلی جالب، از ویژگی های "واتسون" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

8 – اپلیکیشن افزایش ممبر

کسب و کار در پیام رسان محبوب تلگرام، با افزایش تعداد اعضای کانال رونق میگیرد و به همین دلیل ابزارهای مختلفی برای جذب مخاطب به کانال های تلگرام تولید شده اند. وظیفه این اپلیکیشن اندرویدی نیز همین است و اگر مدیر یک کانال تلگرام هستید، برای شما مناسب خواهد بود. برای "افزایش ممبر" میتوانیم خصوصیاتی از قبیل ظاهر زیبا و راحتی استفاده برای همه اقشار را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

9 – اپلیکیشن همراه بانک کارت

این روزها کارت های بانکی در انجام تراکنش های مالی، نقش بسزایی را ایفا میکنند و بسیار مورد استفاده مردم قرار میگیرند. شما میتوانید مشخصات کارت های بانکی خود را با امنیت بالا در این برنامه اندرویدی ثبت و در مواقع ضروری از آنها استفاده نمایید. برای "همراه بانک کارت" باید به ویژگی هایی همچون محیط کاربرپسند و رابط کاربری استاندارد اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

10 – اپلیکیشن یادآور طلایی

برخی از افراد در طول روز، کارهای متعددی را باید انجام دهند که به دلیل مشغله زیاد، ممکن است بعضی از آنها را فراموش کنند. اگر جزو این دسته از افراد هستید، این اپلیکیشن اندرویدی در یادآوری کارها به شما یاری میرساند. گرافیک زیبا، امکانات مفید و رابط کاربری روان از خصوصیات "یادآور طلایی" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

 

توجه اپریویو اپلیکیشن ها و بازی های نام برده در این مطلب را تضمین نمیکند و آنها را تنها به عنوان بهترین برنامه و بازی منتشر شده در همان روز معرفی کرده است.

اینها را هم بخوانید