معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 39

معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 39

در روز قبل (15 دی ماه 1395) نیز طبق روال همیشه، تعدادی اپلیکیشن و بازی در کافه بازار منتشر شدند که قصد داریم در شماره سی و نهم از سری مقالات معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز، 10 عنوان برتر آنها را بطور مختصر مرور کنیم. در ادامه با AppReview همراه باشید تا شاید در میان این 10 عنوان، اپلیکیشن موردنیاز یا بازی مورد علاقه خود را بیابید.

همانطور که میدانید روزانه تعداد زیادی اپلیکیشن و بازی موبایل در مارکت محبوب کافه بازار منتشر میشوند که هرچند همه آنها از کیفیت خوبی برخوردار نیستند اما در این میان، مواردی هم به چشم میخورند که ارزش نصب شدن و امتحان کردن توسط کاربران را دارند.

1 بازی منچرز (منچ آنلاین)

همه ما تاکنون سرگرمی های تخته ای مختلفی را تجربه کرده ایم که بعضی از آنها برایمان خاطره انگیز هستند. این بازی اندرویدی همان منچ معروف است که این بار میتوانید آن را به صورت آنلاین و بر روی تلفن همراه خود انجام دهید. گرافیک جذاب و گیم پلی سرگرم کننده، از ویژگی های "منچرز" به شمار می آید.

لینک دانلود از کافه بازار

2 اپلیکیشن قرآن کریم هوشمند

کتاب آسمانی ما مسلمانان با حکایت هایی که در دل خود دارد، چراغ راهی برای رسیدن به سعادت این دنیا و آخرت میباشد. به کمک این برنامه اندرویدی میتوانید آیات نورانی قرآن کریم را بر روی تلفن همراه یا تبلت خود بخوانید و از امکانات جالب آن بهره مند شوید. برای "قرآن کریم هوشمند" باید به خصوصیاتی از قبیل محیط کاربرپسند، قابلیت های مفید و رابط کاربری روان اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

3 اپلیکیشن مامی فود

بدون تردید، غذا یکی از مهمترین نیازهای انسان بوده که باید به بهترین شکل ممکن تامین شود. این اپلیکیشن اندرویدی درواقع سامانه جالبی را پدید آورده که در آن، بانوان میتوانند خوراکی های خوشمزه خود را برای فروش عرضه کنند و کاربران نیز غذای مورد علاقه خود را با بهره مندی از تنوع زیاد، سفارش دهند. ظاهر زیبا، محتوای غنی و رابط کاربری استاندارد، از ویژگی های "مامی فود" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

4 پیام رسان پی-وی

امروزه ابزارهای پیام رسان مختلفی وجود دارند که با استفاده از آنها میتوانیم بر بستر شبکه جهانی اینترنت، با دیگران ارتباط برقرار کنیم. این برنامه اندرویدی نیز یک پیام رسان ساده اما کارآمد میباشد که در مراحل توسعه به سر میبرد و به زودی قابلیت های آن بیشتر خواهد شد. محیط زیبا و راحتی استفاده برای همه اقشار، از ویژگی های "پیام رسان پی-وی" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

5 بازی مدافعان آسمان

نبردهای هوایی با جنگ افزارهای پیشرفت مانند جت، همیشه ایده خوبی برای تولیدی بازی های رایانه ای بودی که با استقبال قابل ملاحظه مخاطبان مواجه شده است. این بازی اندرویدی نیز در همین سبک میباشد و شما در آن نقش یک خلبان که به ماموریت های مختلف میرود را برعهده خواهید داشت. برای "مدافعان آسمان" میتوانیم ویژگی هایی همچون گرافیک نزدیک به واقعیت و گیم پلی هیجان انگیز را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

6 اپلیکیشن پارسی گرام

ششمین عنوان از این شماره نیز به یک ابزار پیام رسان اختصاص یافته است که میتوانید برای برقراری ارتباط با دیگران از آن بهره ببرید. این اپلیکیشن اندرویدی، درواقع یک نسخه غیررسمی و دارای مجوز از اینستاگرام میباشد که به زبان فارسی بوده و امکانات جالبی در خود دارد. ظاهر کاربرپسند، امکانات مفید و راحتی استفاده برای همه اقشار، از خصوصیات "پارسی گرام" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

7 اپلیکیشن اپک (بانک پزشکی، دارویی کامل کشور)

این روزها بانک های اطلاعاتی مختلفی با موضوعات متنوع ایحاد میشوند تا نیاز مردم برای یافتن خدمات مورد نیازشان رفع گردد. این برنامه اندرویدی نیز یک بانک اطلاعاتی کامل در زمینه پزشکی میباشد که در آن میتوانید به اطلاعات پزسکان، بیمارستان ها، داروخانه ها، آزمایشگاه ها و سایر مراکز درمانی کشور دسترسی پیدا کنید. محیط زیبا، محتوای غنی و رابط کاربری روان، از جمله ویژگی های "اپک" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

8 اپلیکیشن یادآوری کارها + یادآوری تولد

افرادی که در طول روز باید کارهای زیادی را انجام دهند، ممکن است برخی از امور را فراموش کنند اما خوشبختانه ابزارهایی به وجود آمده تا از این مشکل جلوگیری شود. این اپلیکیشن اندرویدی یکی از همین ابزارها بوده که به شما در یادآوری کارهای مهم و یا حتی روز تولد عزیزانتان یاری میرساند. برای "یادآوری کارها + روزتولد" میتوانیم خصوصیاتی همچون عملکرد مطلوب و راحتی استفاده از آن را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

9 اپلیکیشن پیکومانیا

اشتراک گذاری عکس در شبکه های اجتماعی، جزو علاقه مندی های بسیاری از افراد در عصر حاضر میباشد و به همین دلیل ابزارهای متنوعی برای ویرایش تصویر تولید شده است. به کمک این برنامه اندرویدی و افکت های جالب درون آن، میتوانید عکس های خود را به زیبایی ویرایش نمایید. برای "پیکومانیا" باید به ویژگی هایی از قبیل امکانات مفید و رابط کاربری روان اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

10 اپلیکیشن آیدیاز

داستان موفقیت اکثر افراد ثروتمند، از یک ایده برای کسب و کار شروع شده است. در این اپلیکیشن اندرویدی که متعلق به وبسایت آیدیاز و برای اشتراک گذاری ایده ها میباشد، میتوانید به مجموعه ای از ایده هایی که زاییده فکر دیگران هستند، دسترسی پیدا کنید. ظاهر زیبا، محتوای جالب و رابط کاربری استاندارد، از خصوصیات "آیدیاز" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

 

توجه اپریویو اپلیکیشن ها و بازی های نام برده در این مطلب را تضمین نمیکند و آنها را تنها به عنوان بهترین برنامه و بازی منتشر شده در همان روز معرفی کرده است.

اینها را هم بخوانید