معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 46

معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 46

در طی دو روز گذشته، تعدادی اپلیکیشن و بازی موبایل در کافه بازار منتشر شدند که در شماره چهل و ششم از سری مقالات معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز، 10 عنوان برتر را از میان آنها انتخاب کرده ایم و قصد داریم به مرور آنها بپردازیم. در ادامه با AppReview همراه باشید تا با برترین اپلیکیشن ها و بازی های دو روز گذشته (23 و 24 دی ماه 1395) آشنا شوید.

همانطور که میدانید روزانه تعداد زیادی اپلیکیشن و بازی موبایل در مارکت محبوب کافه بازار منتشر میشوند که هرچند همه آنها از کیفیت خوبی برخوردار نیستند اما در این میان، مواردی هم به چشم میخورند که ارزش نصب شدن و امتحان کردن توسط کاربران را دارند.

1 – اپلیکیشن رستوران ته دیگ

در همه شهرهای کشور، رستوران های متعددی وجود دارند که برای جلب رضایت مشتری با یکدیگر در رقابت هستند و بدین منظور خدمات متفاوت و جالبی را ارائه میدهند. این برنامه اندرویدی، متعلق به یکی از همین رستوران ها بوده که ته دیگ نام دارد و به کمک آن میتوانید شعب این رستوران را بیابید و غذای خود را سفارش دهید. ظاهر جذاب و رابط کاربری روان، از ویژگی های "رستوران ته دیگ" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

2 – اپلیکیشن اخبار3

وظیفه همه منابع خبری در رسانه های مختلف، اطلاع رسانی در سریعترین زمان ممکن به مخاطبان است که برنامه های موبایل این کار را به خوبی انجام میدهند. این اپلیکیشن اندرویدی نیز جدیدترین اخبار روز در زمینه های مختلف را به اطلاع شما میرساند. محیط زیبا، محتوای غنی و رابط کاربری استاندارد، از خصوصیات "اخبار3" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

3 – اپلیکیشن هواشناسی پیشرفته + ویجت

برخی از تصمیم های ما برای انجام کارهای روزمره، به شرایط آب و هوا بستگی دارد که قبل از تصمیم گیری باید از آن آگاه شویم. این برنامه اندرویدی به شما کمک میکند تا از وضعیت دقیق آب و هوا به صورت لحظه ای و در روزهای آینده، اطلاع پیدا کنید. برای "هواشناسی پیشرفته" میتوانیم ویژگی هایی از قبیل محیط کاربرپسند، عملکرد مطلبوب و رابط کاربری روان را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

4 – اپلیکیشن بیماری و درمان آنها

بیماری های کوچک و بزرگ متعددی وجود دارند که در کمین ما هستند و حتی با پیشگیری هایی که انجام میدهیم، ممکن است به آنها مبتلا شویم. در این اپلیکیشن اندرویدی، مطالب مفیدی درباره درمان اصولی بیماری های مختلف بدون نیاز به پزشک، گنجانده شده است. برای "بیماری و درمان آنها" باید به خصوصیاتی همچون ظاهر زیبا، محتوای غنی و رابط کاربری استاندارد اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

5 – اپلیکیشن چرم دست دوز کارن

محصولات چرمی مورد توجه بسیاری از افراد هستند و برخی سعی میکنند تا نمونه های دست دوز آنها را تهیه نمایند چون زیباتر به نظر میرسند. اگر شما نیز به محصولات چرمی دست دوز علاقه دارید، این برنامه اندرویدی برایتان مناسب خواهد بود. گرافیک زیبا، محتوای مناسب و رابط کاربری روان، از ویژگی های "چرم دست دوز کارن" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

6 – اپلیکیشن پیتون گرام (پیشرفته)

این روزها با در اختیار داشتن یک اتصال اینترنت نه چندان پرسرعت و یک برنامه پیام رسان، به راحتی میتوانیم با دیگران در هر جای دنیا ارتباط برقرار کنیم. این اپلیکیشن اندرویدی، نسخه غیر رسمی و دارای مجوز پیام رسان تلگرام میباشد که امکانات جالبی دارد. ظاهر کاربرپسند، قابلیت های مفید و راحتی استفاده برای همه اقشار، از خصوصیات "پیتون گرام" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

7 – اپلیکیشن آموزش زبان هزاره (با جعبه لایتنر)

یادگیری زبان انگلیسی و به خاطر سپردن معنی کلمه های آن، کار چندان راحتی نیست اما با وجود روش هایی مانند جعبه لایتنر، آسان میشود. این برنامه اندرویدی با استفاده از همین روش، در یادگیری زبان انگلیسی به شما کمک میکند. گرافیک مناسب، عملکرد مطلوب و رابط کاربری استاندارد، از ویژگی های "آموزش زبان هزاره" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

8 – اپلیکیشن نیکاگرام

هشتمین عنوان برتر در این شماره نیز به یکی از نسخه های غیر رسمی و دارای مجوز تلگرام اختصاص یافته است. این اپلیکیشن اندرویدی به زبان فارسی بوده و امکانات بیشتری نسبت به نسخه اصلی پیام رسان محبوب تلگرام دارد. برای "نیکاگرام" میتوانیم خصوصیاتی از قبیل محیط زیبا، امکانات مفید و راحتی استفاده برای همه اقشار را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

9 – اپلیکیشن آنتی ویروس کماندو

برای محافظت از اطلاعات شخصی موجود در تلفن همراه یا تبلت خود، باید از آنتی ویروس های مطمئن استفاده کنیم. این برنامه اندرویدی یکی از همین آنتی ویروس ها بوده که به کمک آن میتوانید امنیت دستگاه خود را افزایش دهید. برای "آنتی ویروس کماندو" باید به ویژگی هایی همچون ظاهر مناسب، عملکرد مطلوب و رابط کاربری روان، اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

10 – اپلیکیشن عقل کل

امروزه با وجود تلفن همراه یا تبلت و بازی های مختلفی که برای آنها تولید میشوند، جایی برای بی حوصلگی در اوقات فراغت باقی نمی ماند. این اپلیکیشن اندرویدی، در واقع یک بازی سرگرم کننده با موضوع اطلاعات عمومی میباشد که میتوانید از آن در اوقات فراغت خود بهره ببرید. گرافیک کاربرپسند و رابط کاربری استاندارد، از خصوصیات "عقل کل" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

 

در پایان این شماره قصد داریم عناوین خارجی منتشر شده در روز گذشته را نیز با ذکر نام و توضیح مختصر به شما معرفی کنیم. برای دانلود هر مورد کافی است روی نام آن کلیک کنید.

امپایر: چهار امپراطوریبازی استراتژی با گرافیک و گیم پلی جذاب (امکان خرید ریالی)

Castle Creepsبازی جذاب به سبک استراتژی و موضوع دفاع از قلعه

Pics Craftاپلیکیشنی برای افکت گذاری بر روی عکس با امکانات جالب

Panameبازی سرگرم کننده با گیم پلی و گرافیک متفاوت

لیمبو (نسخه دمو)بازی بسیار معروف در سبک ماجراجویی دارای جوایز متعدد (لینک دانلود نسخه کامل)

 

 

توجه اپریویو اپلیکیشن ها و بازی های نام برده در این مطلب را تضمین نمیکند و آنها را تنها به عنوان بهترین برنامه و بازی منتشر شده در همان روز معرفی کرده است.

اینها را هم بخوانید