معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 51

معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 51

اوایل هر ماه، بازار انتشار اپلیکیشن و بازی موبایل داغتر میشود و روز قبل نیز تعداد موارد منتشر شده، نسبتا زیاد بود. ما قصد داریم در شماره پنجاه و یکم از سری مقالات معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز، 10 عنوان برتر که روز قبل (2 بهمن ماه 1395) در کافه بازار منتشر گردیدند را مرور کنیم. در ادامه با AppReview همراه باشید تا این عناوین باکیفیت را از دست ندهید!

همانطور که میدانید روزانه تعداد زیادی اپلیکیشن و بازی موبایل در مارکت محبوب کافه بازار منتشر میشوند که هرچند همه آنها از کیفیت قابل ملاحظه ای برخوردار نیستند اما در این میان، مواردی هم به چشم میخورند که ارزش نصب شدن و امتحان کردن توسط کاربران را دارند.

1 اپلیکیشن کارنامک استخدام سریع و هوشمند

همه افراد برای گذران زندگی نیاز به کسب درآمد دارند که در این میان برخی صاحب کسب و کار هستند و برخی دیگر به استخدام شرکت ها درمی آیند. در هر دو صورت، باید یک راه ارتباطی بین افراد جویای کار و کسانی که قصد استخدام نیرو دارند، وجود داشته باشد. این برنامه اندرویدی متعلق به وبسایت کارنامک بوده و در واقع سامانه ای برای درج آگهی های استخدام یا رزومه افراد جویای کار است. محیط کاربرپسند، عملکرد مطلوب و راحتی استفاده برای همه اقشار، از ویژگی های "کارنامک" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

2 اپلیکیشن ایرانیمو

یکی از عوامل رشد اقتصادی کشورها، تولید محصولات داخلی و استقبال مردم از آنها میباشد که فرهنگ آن باید در کشور ما نیز رواج پیدا کند. اگر قصد خرید کالاهای ایرانی را دارید، میتوانید از این اپلیکیشن اندرویدی به عنوان یک فروشگاه اینترنتی، برای دسترسی به انواع محصولات بهره ببرید. برای "ایرانیمو" باید خصوصیاتی همچون ظاهر جذاب، محتوای مناسب و رابط کاربری روان را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

3 اپلیکیشن محاسبه BMI (شاخص توده بدن)

بدن ما نیاز به ورزش و تغذیه سالم دارد تا در سنین بالا، کمتر دچار بیماری های مختلف شویم و سلامت بدن توسط فاکتورهایی سنجیده میشود که شاخص توده بدن، یکی از مهمترین آنها میباشد. به کمک این برنامه اندرویدی میتوانید وضعیت BMI بدن خود را بسنجید تا چنانچه در وضعیت طبیعی قرار ندارد برای ورزش و رژیم غذایی، برنامه ریزی کنید. گرافیک زیبا، عملکرد مطلوب و رابط کاربری استاندارد از ویژگی های "محاسبه BMI" به شمار می آید.

لینک دانلود از کافه بازار

4 اپلیکیشن هپی همراه

در طول روز ممکن است با تراکنش های بانکی مختلفی مثل استعلام موجودی، پرداخت قبض و یا حتی خرید شارژ سیم کارت مواجه شویم که خوشبختانه با وجود ابزارهایی مانند برنامه های موبایل، میتوانیم آنها را با سرعت بالا انجام دهیم. این اپلیکیشن اندرویدی نیز به همین منظور تولید گردیده و دارای امکانات مفیدی برای خرید شارژ و فعالسازی بسته های اینترنت همراه میباشد. محیط جذاب، عملکرد مطلوب و راحتی استفاده برای همه اقشار، از خصوصیات "هپی همراه" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

5 اپلیکیشن فیروزه بوک

هرچند این روزها با وجود برنامه های پیام رسان و شبکه های اجتماعی، مردم کمتر به مطالعه میپردازند اما هنوز افراد زیادی به کتابخوانی علاقه مند هستند. اگر شما نیز به مطالعه کتاب علاقه دارید، میتوانید کتاب های موردنیاز خود را از طریق این برنامه اندرویدی سفارش دهید. برای "فیروزه بوک" باید به ویژگی هایی همچون ظاهر زیبا، محتوای مناسب و رابط کاربری روان اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

6 بازی خروس خفن

برخی از سرگرمی ها به اندازه ای در میان مردم محبوب میشوند که به عنوان ایده ای برای ساخت بازی های رایانه ای مورد استفاده قرار میگیرند. این بازی اندرویدی نیز یکی از همین نمونه ها میباشد که در عین سادگی، میتواند شما را تا حد زیادی سرگرم کند. گرافیک جالب و گیم پلی جذاب، از خصوصیات "خروس خفن" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

7 اپلیکیشن اوزیک

نوسان قیمت طلا و ارز، تاثیر زیادی بر اقتصاد دارد بطوریکه خیلی از صاحبان کسب و کارها یا حتی مردم عادی، تلاش میکنند تا از نوسان لحظه ای آن آگاه شوند. این اپلیکیشن اندرویدی علاوه بر اطلاع رسانی قیمت طلا و ارز به صورت لحظه ای، امکاناتی هم برای محاسبه قیمت سکه و طلای دست دوم ارائه میدهد. برای "اوزیک" باید ویژگی هایی از قبیل محیط کاربرپسند، عملکرد مطلوب و رابط کاربری استاندارد را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

8 اپلیکیشن بیار فروشگاه

این روزها خرید به شیوه اینترنتی، برای همه کالاها مرسوم شده است و حتی میتوان مایحتاج روزانه را نیز از سوپر مارکت های آنلاین خریداری کرد. این برنامه اندرویدی در واقع سامانه ای برای صاحبان فروشگاه های مواد غذایی میباشد تا به کمک آن، سفارش خرید مشتریان خود را جمع آوری نموده و برای آنها ارسال کنند. ظاهر زیبا، عملکرد مطلوب و راحتی استفاده برای همه اقشار، از خصوصیات "بیار فروشگاه" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

9 بازی زامبی مغزخور

یک سرگرمی هرچند کوچک در اوقات فراغت، میتواند خستگی فعالیت های روزمره را از تن ما بیرون کند و بازی های رایانه ای، گزینه خوبی برای این کار هستند. در این بازی اندرویدی به عنوان یک زامبی ایفای نقش خواهید کرد که باید مغزها را بخورید و از خوردن قلب ها پرهیز نمایید. گرافیک جالب و گیم پلی سرگرم کننده از ویژگی های "زامبی مغزخور" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

10 بازی استاد خیار

آخرین عنوان از این شماره نیز به یک بازی اختصاص یافته که هرچند ساده و ابتدایی است اما میتواند برای شما سرگرم کننده باشد. در این بازی باید استاد خیار را از دست سرآشپز که قصد درست کردن سالاد دارد، نجات دهید. برای "استاد خیار" میتوانیم به خصوصیاتی همچون گرافیک و گیم پلی جالب اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

 

در پایان این شماره قصد داریم عناوین خارجی منتشر شده در روز گذشته را نیز با ذکر نام و توضیح مختصر به شما معرفی کنیم. برای دانلود هر مورد کافی است روی نام آن کلیک کنید.

VUE اپلیکیشنی برای ویرایش حرفه ای ویدیوها با افکت های جالب

 

توجه اپریویو اپلیکیشن ها و بازی های نام برده در این مطلب را تضمین نمیکند و آنها را تنها به عنوان بهترین برنامه و بازی منتشر شده در همان روز معرفی کرده است.

اینها را هم بخوانید