معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 53

معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 53

در پنجاه و سومین شماره از سری مقالات معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز، قصد داریم شما را با 10 عنوان برتر که روز قبل (4 بهمن ماه 1395) در کافه بازار منتشر شدند، آشنا کنیم. اگر به دنبال اپلیکیشن های موردنیاز یا بازی های مورد علاقه خود هستید، در ادامه با AppReview همراه شوید.

توجه : برای مشاهده لیست کامل اپلیکیشن ها و بازی های جدید در هر روز، به صفحه آمارکده در اپریویو مراجعه کنید.

همانطور که میدانید روزانه تعداد زیادی اپلیکیشن و بازی موبایل در مارکت محبوب کافه بازار منتشر میشوند که هرچند همه آنها از کیفیت قابل ملاحظه ای برخوردار نیستند اما در این میان، مواردی هم به چشم میخورند که ارزش نصب شدن و امتحان کردن توسط کاربران را دارند.

1 اپلیکیشن مامان پز ویژه همکاران

افراد بسیاری هستند که به دلیل ساعت کاری باید غذای خود از بیرون تهیه کنند و در این میان، برخی از آنها به خوردن غذاهای خانگی تمایل دارند. اپلیکیشن مامان پز که میتوانید آن را از این لینک دانلود کنید، مشکل مذکور را بطرف نموده و به افراد شاغل برای تهیه غذاهای خانگی یاری میدهد. اگر از بانوان خانه داری هستید که میخواهید به عنوان یک کسب و کار خانگی غذاهای خود را به فروش برسانید، میتوانید در نسخه ویژه همکاران این برنامه اندرویدی ثبت نام نمایید و به همکاری با این سامانه بپردازید. ظاهر زیبا و راحتی استفاده برای همه اقشار، از ویژگی های "مامان پز" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

2 اپلیکیشن رستوران های وی

با توجه به اینکه تعداد کاربران برنامه های موبایل هر روز بیشتر میشوند، بسیاری از کسب و کارها سعی میکنند تا برای بهبود خدمات خود، اپلیکیشنی را در اختیار مشتریان قرار دهند. این اپلیکیشن اندرویدی نیز متعلق به مجموعه رستوران های وی میباشد که توسط آن میتوانید به صورت آنلاین غذای خود را در تهران سفارش دهید. برای "رستوران های وی" باید به خصوصیاتی از قبیل محیط جذاب، محتوای مناسب و رابط کاربری روان، اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

3 اپلیکیشن تقویم نجومی سارینا

با وجود تلفن های همراه هوشمند، دیگر زمان استفاده از تقویم های چاپی به سر رسیده و میتوان از نوع نرم افزاری آنها با امکانات ویژه استفاده کرد. این برنامه اندرویدی نیز درواقع یک تقویم با قابلیت های مفید بود که میتوانید برای مدیریت زمان از آن بهره ببرید. گرافیک کاربرپسند، امکانات متعدد و رابط کاربری استاندارد، از ویژگی های "تقویم نجومی سارینا" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

4 اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی ورامال

این روزها خرید مایحتاج زندگی راحت شده و با وجود فروشگاه های اینترنتی مختلف، دیگر نیازی به جابجایی های فیزیکی و صرف زمان یا هزینه اضافه نیست. این اپلیکیشن اندرویدی متعلق به فروشگاه اینترنتی ورامال میباشد که میتوانید مواد غذایی و بهداشتی مورد نیاز خود را از آن بخرید. محیط زیبا، محتوای مناسب و رابط کاربری روان، از خصوصیات "فروشگاه اینترنتی ورامال" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

5 اپلیکیشن آی تی سل تحولی در تکنولوژی

پیشرفت فناوری اطلاعات در عصر حاضر، باعث راحتی بسیاری از کارهای روزمره شده و در این میان مراکز متعددی برای ارائه خدمات آی تی وجود دارند. وبسایت آی تی سل نیز یکی از همین مراکز بوده که این برنامه اندرویدی را برای ارائه هر چه بهتر خدمات خود به تمامی قشرها و به خصوص دانشجویان، ارائه کرده است. برای "آی تی سل" میتوانیم به ویژگی هایی از قبیل ظاهر مناسب، محتوای غنی و رابط کاربری استاندارد را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

6 اپلیکیشن پاسخگو

پیام رسانی از جمله کارهای متداول برای خیلی از افراد در طول روز است که اگر امکانات جانبی بیشتری بدین منظور وجود داشته باشد، بدون تردید باعث رضایت کاربران خواهد شد. به کمک این اپلیکیشن اندرویدی میتوانید بدون خروج از دیگر برنامه هایی که در حال کار با آنها هستید، به پیام های خود پاسخ دهید. ظاهر کاربرپسند، عملکرد مطلوب و راحتی استفاده برای همه اقشار، از خصوصیات "پاسخگو" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

7 اپلیکیشن ویکی تی

در دنیای فناوری اطلاعات، اصطلاحات تخصصی فراوانی وجود دارد که آشنایی با همه آنها کار چندان راحتی نیست و باید منبع مناسبی را برای یافتن ترجمه صحیح کلمات آن پیدا کرد. این برنامه اندرویدی یکی از همین منابع بوده که برای علاقه مندان به حوزه آی تی مفید خواهد بود. برای "ویکی تی" میتوانیم به ویژگی هایی همچون گرافیک جذاب، محتوای غنی و رابط کاربری روان اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

8 اپلیکیشن فست شارژ

برای خرید شارژ سیم کارت، راه های مختلفی وجود دارد که برخی از آنها باعث صرفه جویی در وقت و هزینه های ما میشوند. شما میتوانید با استفاده از این اپلیکیشن اندرویدی، در زمان کوتاه و به صورت آنلاین یا آفلاین برای سیم کارت خود شارژ بخرید با بسته های اینترنت همراه را فعال کنید. ظاهر زیبا، عملکرد مطلوب و رابط کاربری استاندارد، از خصوصیات "فست شارژ" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

9 اپلیکیشن ضبط مکالمات تماس

در بعضی مواقع نیاز داریم که مکالمات تلفنی خود را ضبط کنیم اما این کار بدون وجود یک دستیار امکان پذیر نمیباشد. این برنامه اندرویدی با امکاناتی که دارد، به شما در ضبط مکالمات تلفنی یاری میرساند. محیط کاربرپسند، قابلیت های مفید و رابط کاربری روان، از جمله ویژگی های "ضبط مکالمات تماس" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

10 اپلیکیشن آشپزخونه (فست فود)

خیلی از افراد به خوردن فست فود علاقه دارند و در عین حال از مراجعه به فروشگاه های عرضه کننده این خوراکی، پرهیز میکنند. اگر میخواهید فست فودهای خوشمزه را با بهترین طعم در منزل تهیه نمایید، این اپلیکیشن اندرویدی برای شما سودمند خواهد بود. برای "آشپزخونه" باید خصوصیاتی از قبیل ظاهر جذاب، محتوای غنی و رابط کاربری روان را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

 

توجه اپریویو اپلیکیشن ها و بازی های نام برده در این مطلب را تضمین نمیکند و آنها را تنها به عنوان بهترین برنامه و بازی منتشر شده در همان روز معرفی کرده است.

اینها را هم بخوانید