معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 54

معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 54

یک روز دیگر را پشت سر گذاشتیم و طبق روال همیشه، در شماره پنجاه و چهارم از سری مقالات معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز، قصد داریم 10 عنوان برتر که روز قبل (5 بهمن ماه 1395) در کافه بازار منتشر شدند را نام ببریم. برای آشنایی با این اپلیکیشن ها و بازی های برتر، در ادامه با AppReview همراه باشید.

توجه : برای مشاهده لیست کامل اپلیکیشن ها و بازی های جدید در هر روز، به صفحه آمارکده در اپریویو مراجعه کنید.

همانطور که میدانید روزانه تعداد زیادی اپلیکیشن و بازی موبایل در مارکت محبوب کافه بازار منتشر میشوند که هرچند همه آنها از کیفیت قابل ملاحظه ای برخوردار نیستند اما در این میان، مواردی هم به چشم میخورند که ارزش نصب شدن و امتحان کردن توسط کاربران را دارند.

1 بازی کاتلا

داستان های افسانه ای و تخیلی، جزو بهترین ایده ها برای ساخت بازی های رایانه ای به شمار می آیند و عناوین تولید شده در این سبک، بطور معمول با استقبال بسیار خوبی مواجه میشوند. این بازی اندرویدی نیز که در سبک استراتژی میباشد، از چنین داستانی بهره میبرد و شما را تا مدت ها سرگرم خواهد کرد. برای "کاتلا" میتوانیم ویژگی هایی همچون گرافیک جالب و چشم نواز و گیم پلی درگیر کننده آن را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

2 اپلیکیشن تی چارتر بلیط ارزان هواپیما

بخش عمده ای از مسافرت ها به صورت هوایی انجام میشود و افراد بسیاری هستند که در طول سال و در دفعات زیاد با هواپیما به سفر میروند. اگر جزو این دسته از افراد هستید، میتوانید از این برنامه اندرویدی برای یافتن بلیط های ارزان بهره ببرید. ظاهر کاربرپسند، محتوای مناسب و رابط کاربری روان از خصوصیات "تی چارتر" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

3 بازی چارخونه

سرگرمی های فکری از محبوبیت زیادی در بین مردم برخوردار هستند و همین موضوع باعث شده تا بازی های متنوعی در این سبک تولید گردد. در این بازی اندرویدی باید سرعت عمل بالایی داشته باشید و هوش خود با تمام قدرت به کار اندازید تا در بین رقبا برنده شوید. گرافیک جذاب و گیم پلی سرگرم کننده از ویژگی های "چارخونه" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

4 اپلیکیشن هونر ; نیازمندی های هنر و هنرمند

هنر هیچ حد و مرزی نمیشناسد و افرادی که به این رشته علاقه دارند، هرکدام به نوعی مهارت خود را در خلق آثار هنری نشان میدهند اما اکثر آنها برای معرفی کار خود و کسب درآمد از آن به مشکل برمیخورند. این اپلیکیشن اندرویدی به هنرمندان کمک میکند تا آثار خود را به دیگران معرفی نموده و در انجام پروژه های هنری سهیم شوند. محیط زیبا، محتوای مناسب و رابط کاربری استاندارد از خصوصیات "هونر" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

5 اپلیکیشن آگهی من

همه کسب و کارها برای رشد به تبلیغ نیاز دارند و در عین حال، برخی از آنها قادر به پرداخت هزینه های ناشی از تبلیغات نیستند. این برنامه اندرویدی محلی برای درج آگهی های رایگان میباشد تا هم متقاضیان نیازهای خود را سریعتر بیابند و هم صاحبان کسب و کارها به مشتریان معرفی شوند. برای "آگهی من" باید به ویژگی هایی از قبیل ظاهر زیبا، محتوای مناسب و راحتی استفاده برای همه اقشار اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

6 اپلیکیشن از سیر تا پیاز قشم

برای مسافرت به شهرهای دیگر، به یک راهنمای جامع نیاز داریم تا به راحتی با همه نقاط شهر آشنا شویم و امروزه این وظیفه بر عهده برنامه های موبایل میباشد. در این اپلیکیشن اندرویدی، اطلاعات جامعی درباره جزیره قشم آمده است که در موقع سفر میتوانید از آن بهره ببرید. برای "از سیر تا پیاز قشم" باید خصوصیاتی همچون محیط کاربرپسند، محتوای غنی و رابط کاربری روان را نام ببریم. بد نیست بدانید که از همین تولید کننده، برنامه های دیگر به عنوان راهنمای دیگر شهرها منتشر شده است.

لینک دانلود از کافه بازار

7 اپلیکیشن آنا (سفارش آنلاین غذا در تبریز)

این روزها اکثر امور روزمره خود را میتوانیم بدون جابجایی و به صورت آنلاین انجام دهیم و در وقت و هزینه های اضافی صرفه جویی کنیم. این برنامه اندرویدی به منظور سفارش غذای آنلاین در کلان شهر تبریز تولید شده که نیاز شما برای رفتن به رستوران ها را برطرف میکند. ظاهر جذاب، محتوای مناسب و رابط کاربری استاندارد از ویژگی های "آنا" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

8 بازی گوگولی

برای گذراندن اوقات فراغت، تنها به یک دستگاه تلفن همراه و یک بازی هرچند ساده احتیاج داریم تا لحظات خوشی را سپری کنیم. این بازی اندرویدی در سبک سکویی ارائه شده و موضوعی ماجراجویانه دارد که انجام آن میتواند تا حد زیادی باعث سرگرمی شما شود. گرافیک کاربرپسند و گیم پلی جالب از خصوصیات "گوگولی" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

9 اپلیکیشن مرورگر صوتی ملی

دنیای اینترنت پر از مطالب جذاب و آموزنده میباشد که برای دسترسی به آنها کافی است یک مرورگر بر روی گوشی خود نصب کنیم. بدون تردید تاکنون با مرورگرهای مختلفی کار کرده اید اما این اپلیکیشن اندرویدی از نوع متفاوت آنها بوده و شما میتوانید جستجوی خود را به صورت صوتی در آن انجام دهید. ظاهر مناسب، عملکرد مطلوب و راحتی استفاده برای همه اقشار، از ویژگی های "مرورگر صوتی ملی" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

10 اپلیکیشن سئو چک رتبه سایت در گوگل

یکی از خدماتی که مدیران وبسایت ها به آن نیاز دارند، پیگیری تغییرات رتبه وبسایت در گوگل یا الکسا بوده که بدین منظور ابزارهایی در دسترس میباشد. اگر مدیر یک وبسایت هستید، میتوانید از این برنامه اندرویدی برای آگاهی از وضعیت رتبه وبسایت خود و جایگاه آن در بین رقبا از لحاظ کلمات کلیدی، بهره ببرید. برای "سئو چک" باید به خصوصیاتی از قبیل محیط زیبا، عملکرد مطلوب و رابط کاربری روان اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

 

تذکر اپریویو اپلیکیشن ها و بازی های نام برده در این مطلب را تضمین نمیکند و آنها را تنها به عنوان بهترین برنامه و بازی منتشر شده در همان روز معرفی کرده است. توصیه میکنیم مواردی که واقعا به آنها نیاز دارید را دانلود و نصب نمایید.

اینها را هم بخوانید