معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 55

معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 55

به شماره پنجاه و پنجم از سری مقالات معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز رسیدیم و طبق روال همیشه قصد داریم که برترین عناوین منتشر شده روز قبل (6 بهمن ماه 1395) در کافه بازار را نام ببریم. در ادامه با AppReview همراه باشید تا نگاهی بر این 10 اپلیکیشن و بازی برتر انداخته و آنها را بطور مختصر مرور کنیم.

توجه : برای مشاهده لیست کامل اپلیکیشن ها و بازی های جدید در هر روز، به صفحه آمارکده در اپریویو مراجعه کنید.

همانطور که میدانید روزانه تعداد زیادی اپلیکیشن و بازی موبایل در مارکت محبوب کافه بازار منتشر میشوند که هرچند همه آنها از کیفیت قابل ملاحظه ای برخوردار نیستند اما در این میان، مواردی هم به چشم میخورند که ارزش نصب شدن و امتحان کردن توسط کاربران را دارند.

1 اپلیکیشن سارزین

امروزه به لطف پیشرفت تکنولوژی، میتوانیم با مقایسه محصولات مختلف و اطلاع از نظر دیگران در مورد آنها، خرید مطمئن تری داشته باشیم. این برنامه اندرویدی سامانه ای برای معرفی برندها و کالاها توسط صاحبان کسب و کارها میباشد که به منظور ایجاد ارتباط بهتر، امکانات مفیدی را در اختیار عرضه کنندگان محصولات مختلف و مشتریان قرار میدهد. برای "سارزین" باید به امکاناتی از قبیل ظاهر زیبا، محتوای مناسب و راحتی استفاده برای همه اقشار اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

2 بازی معجون

بازی هایی که به صورت فکری هستند علاوه بر سرگرم کردن ما میتوانند برای تقویت ذهن نیز مفید واقع شوند و به همین دلیل طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارند. این بازی اندرویدی نیز در سبک فکری و با موضوع یافتن کلمات از بین حروف در هم ریخته بوده که انجام آن در اوقات فراغت، میتواند برای شما لذت بخش باشد. گرافیک جذاب و گیم پلی جالب از خصوصیات "معجون" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

3 اپلیکیشن هنرنما (محصولات و رویدادهای هنری)

افراد بسیاری هستند که به خرید محصولات هنری علاقه دارند و چنانچه منبعی برای عرضه این نوع کالاها وجود داشته باشد، از آن استقبال میکنند. اگر به خرید محصولات هنری  و دست ساز علاقه دارید یا میخواهید از رویدادهای حوزه هنر مطلع شوید، این اپلیکیشن اندرویدی برای شما مفید خواهد بود. محیط کاربرپسند، محتوای غنی و رابط کاربری روان، از ویژگی های "هنرنما" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

4 اپلیکیشن شیائومی شاپ

برند شیائومی توانست در مدت زمان کمی در میان مردم محبوب شود که این موضوع به دلیل تنوع و کیفیت محصولات تولیدی توسط این کمپانی میباشد. این برنامه اندرویدی، درواقع فروشگاه رسمی و اینترنتی محصولات شیائومی در ایران بوده که میتوانید برای خرید کالاهای دیجیتالی از آن بهره ببرید. برای "شیائومی شاپ" باید خصوصیاتی همچون ظاهر جذاب، محتوای مناسب و رابط کاربری استاندارد را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

5 بازی حدس تصویر

برای تولید بازی های رایانه ای، ایده های بیشماری وجود دارد که برخی از آنها در عین سادگی میتوانند بسیار موفق باشند و مورد توجه مخاطبان قرار بگیرند. در این بازی اندرویدی باید از روی مفهوم تصاویر و به کمک حروف درهم ریخته، پاسخ معماهای جالب را حدس بزنید. گرافیک کاربرپسند و گیم پلی سرگرم کننده از ویژگی های "حدس تصویر" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

6 اپلیکیشن سیر

خیلی از افراد به طب سنتی عقیده دارند و از آن برای پیشگیری یا حتی درمان بیماری ها بهره گرفته اند و بدین ترتیب از عوارض داروهای شیمیایی دور مانده اند. این اپلیکیشن اندرویدی حاوی مطالب مفیدی درباره خواص انواع میوه ها، دمنوش ها و گیاهان دارویی میباشد که میتوانید از آن بهره ببرید. برای "سیر" باید به خصوصیاتی از قبیل محیط زیبا، محتوای غنی و رابط کاربری روان اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

7 اپلیکیشن دادپرس ؛ وکیل + قانون

وجود قانون در جامعه باعث ایجاد نظم و آرامش میشود و افراد برای دفاع از حقوق خود باید با قوانین آشنا باشند که البته کار چندان ساده ای نیست. شما میتوانید به کمک این برنامه اندرویدی از مشاوره های حقوقی بهره مند شده و اطلاعات دیگری همچون آدرس مراجع قضایی را به دست آورید. ظاهر مناسب، محتوای غنی و رابط کاربری استاندارد از ویژگی های "دادپرس" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

8 بازی چیزخان

هیچ سرگرمی نمیتواند به اندازه یک ماجراجویی جالب و هیجان انگیز در بازی های رایانه ای، اوقات فراغت لذت بخشی را برای ما به ارمغان آورد. در این بازی اندرویدی باید به شخصیت داستان کمک کنید تا اتفاقات عجیب را برای رسیدن به دختر موردعلاقه اش پشت سر بگذارد. گرافیک زیبا و گیم پلی درگیر کننده از خصوصیات "چیزخان" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

9 اپلیکیشن اوریگامی

دنیای هنر تنها به نقاشی روی بوم، ساخت مجسمه و مواردی از این قبیل محدود نیست و میتوان با یک تکه کاغذ نیز اجسام زیبایی را به وجود آورد. این اپلیکیشن اندرویدی، ترفندهای هنر اوریگامی را به شما آموزش میدهد و پس از میتوانید با تا کردن کاغذ، اجسام جالبی را خلق کنید. برای "اوریگامی" میتوانیم ویژگی هایی همچون محیط زیبا، محتوای غنی و رابط کاربری روان را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

10 بازی جنگل شادی

یکی از بهترین شیوه های آموزشی برای کودکان خردسال، استفاده از بازی های رایانه ای میباشد که در بعضی موارد بسیار تاثیر گذار هستند. شما میتوانید به کمک این بازی اندرویدی، صدای حیوانات مختلف را به کودکان خود آموزش دهید و در عین حال آنها را سرگرم کنید. گرافیک جذاب و گیم پلی جالب، از خصوصیات "جنگل شادی" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

 

در پایان این شماره قصد داریم عناوین خارجی منتشر شده در روز گذشته را نیز با ذکر نام و توضیح مختصر به شما معرفی کنیم. برای دانلود هر مورد کافی است روی نام آن کلیک کنید.

Golf Clash بازی هیجان انگیز گلف با قابلیت انجام به صورت دونفره

Poke GO بازی معمایی با گیم پلی جالب و سرگرم کننده

GifRecipes برنامه ای با بیش از 120 دستور طبخ غذا

 

تذکر اپریویو اپلیکیشن ها و بازی های نام برده در این مطلب را تضمین نمیکند و آنها را تنها به عنوان بهترین برنامه و بازی منتشر شده در همان روز معرفی کرده است. توصیه میکنیم مواردی که واقعا به آنها نیاز دارید را دانلود و نصب نمایید.

اینها را هم بخوانید

نظرات کاربران

  1. ناصر نصیری فیروز
    ناصر نصیری فیروز
    در مورد نسخه جدید اپلیکشن دادپرس اگر نفقد و نظری دارید لطفا اعلام بفرمایید

    به این نظر پاسخ دهید